וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על המינוי הצפוי של יודוקה: "אין סוף לכאוס בנטס"

בארה"ב יצאו נגד הגעתו של מאמנה המושעה של בוסטון: "זו בדיחה. כבר עכשיו הם בושה וחרפה - המינוי הזה רק יחמיר את המצב". דוראנט על פיטורי נאש: "לצערי זה לא עבד, אבל זה לא אומר דבר על סטיב"

אימה יודוקה צפוי להתמנות בקרוב למאמנה החדשה של ברוקלין, ולהיכנס לנעליו של סטיב נאש. כחודש וחצי חלף לאחר שהושעה על ידי בוסטון בשל הרומן האסור עם אשת הצוות של המועדון, אך עושה רושם שאת הנטס הפרשה הזו פחות מטרידה.

האם סטיבן איי סמית' צדק?

"ברוקלין בדקה את נסיבות ההשעיה ומאמינה שהוא יכול לחזק את ההגנה ה-29 בטיבה בליגה כרגע", כתב אדריאן ווז'נראוסקי מ-ESPN. בוסטון, מצידה, לא תדרוש פיצוי - היא מבחינתה מוכנה לעבור הלאה: "החקירות העצמאיות שביצעו, וגילו שפה לא נאותה מצד יודוקה כלפי עובדת של המועדון, תרמו לתחושה שהסיכוי שיחזור לאמן את בוסטון ב-2023 כמעט לא קיים".

המהלך הזה לא צפוי לעבור חלק, והביקורות בארצות הברית כבר החלו. "כבר עכשיו הנטס הם בושה וחרפה. למנות את יודוקה רק יוסיף לכך", כתב מייקל רוזנברג ב"ספורטס אילוסטרייטד". "יודוקה מאמן טוב יותר מנאש, אבל זו בדיחה. ייתכן שהוא האדם הכי פחות כשיר ליצור את תרבות המחויבות לה הנטס זקוקים".

איש ESPN בובי מארקס מציע לברוקלין לוותר גם על אירווינג ודוראנט

בין היתר, הביע רוזנברג חשש מהכוח שמקבל קיירי אירווינג, חרף התנהגותו המפוקפקת בשנה האחרונה: "ברוקלין שולחת סימן נוסף לקיירי אירווינג שהכל הולך, וכבר ראינו איך הוא מתמודד עם דברים כאלה. ככל שהנטס נותנים לו יותר כוח, כך הוא מתנהג בצורה גרועה יותר. ועכשיו אימה יודוקה אמור לתקן את הדבר הזה? הוא בכלל אמור היה להיות מושעה העונה. אבל לנטס לא אכפת. אף פעם לא אכפת להם".

"הנטס מוכנים לעשות הכל כדי לתקן את בעיות הכדורסל שלהם, לא משנה איזה בלגן זה ייצור בדרך", הוסיף סם איימיק מ"האתלטיק". "אין סוף לכאוס במועדון הזה. העובדה שהם רוצים לשכור את יודוקה כל כך מהר אחרי ההשעיה שלו, היא סימן ברור שהנטס לא מאמינים לנסיבות הללו, או שפשוט לא אכפת להם. כנראה שבזמני מצוקה מבצעים מהלכי מצוקה".

זאק לואו זועם על ההתנהלות של הנטס

מייק וורקונוב, גם הוא מ"האתלטיק", השמיע דברים דומים: "זה נראה רע עבור המועדון. הנטס חותרים תחת העונש של הסלטיקס, חודש בלבד אחרי שהושעה. מדובר באותו מועדון שנתן לאירווינג כוח אחרי ענייני הקורונה, אותו מועדון שלא נקט כלפיו בסקציות אחרי הפצת המידע הכוזב ברשתות החברתיות, כולל לינק לסרט אנטשימי. הם פשוט מזמינים את הכאוס".

כידוע, הלילה רשמה ברוקלין את הפסדה השישי העונה כשנכנעה בביתה 108:99 לשיקגו, משחק בו קיירי אירווינג קלע 4 נקודות בלבד - ערב נוסף שספק אם הוא ירצה לזכור. קווין דוראנט, שקלע 32 נקודות, נשאל בסיום מה לא עובד והודה: "המון דברים. אנחנו לא קבוצה בריאה, אנחנו לא משחקים טוב. דברים רעים קורים, ככה זה בליגה וזה לא אומר דבר על הכדורסל של סטיב, על איך שהוא מלמד את המשחק. זה לא אומר עליו כלום, זה פשוט לא עבד".

עוד אמר דוראנט: "כולנו היינו בשוק כשזה קרה, אבל ככה זה בליגה. חשבתי על זה קצת לאורך היום, אבל בואו נהיה אמיתיים, אנחנו שחקנים מקצוענים ומנוסים. אני אהבתי לעבוד עם סטיב ונכון שהקבוצה אחרי רכבת הרים בשנים האחרונות, אבל מי שלא יהיה המאמן או מה קרה, אנחנו נמשיך להגיע לכאן, לעבוד וליהנות. ככה זה-NBA, ולצערי מה שעשינו עד כה לא עבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully