וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון לא תדרוש פיצוי על יודוקה, שצפוי להחליף את נאש בברוקלין

עודכן לאחרונה: 1.11.2022 / 20:20

הסלטיקס לא יעמדו בדרכו של המאמן המושעה, שיחליף את רכז העבר האגדי. בתקשורת האמריקאית ניתחו: "נאש לא קיבל צ'אנס אמיתי"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.11/ספורט1

באוגוסט האחרון, דווח בארצות הברית שקווין דוראנט הציב בפני ראשי ברוקלין אולטימטום: תפטרו את סטיב נאש ושון מארקס, או שאני עוזב. הנטס בחרו להמשיך עם המאמן והג'נרל מנג'ר שלהם, אך הזעזוע הבלתי נמנע בכל זאת הושלם הערב (שלישי), שבעה משחקים בלבד מאז פתיחת העונה, כשקבוצת הכוכבים המאכזבת נפרדה ממאמנה, לכאורה ב"החלטה משותפת".

בתקשורת האמריקאית לא הופתעו מהמהלך. "אני לא ממש מבין איך פיטורים יכולים להיות החלטה משותפת", טען העיתונאי האמריקאי ג'ונתן פייגן. "יש המון אשמים בברוקלין, וכצפוי, סטיב נאש הוא זה שמשלם את המחיר". פרד כץ מ"האתלטיק" הוסיף: "מעולם לא הבנתי את אסטרטגיית פיטורים מאמנים אחרי משחקים בודדים. אם כל כך לא רציתם את נאש בתחילת העונה, לא היה לכם סיכוי טוב יותר לבצע את השינוי בקיץ ולתת למאמן החדש להכין את הקבוצה לעונה? ואם כן רציתם אותו, אז זהו מהלך אימפולסיבי".

"מאז ינואר, נאש נראה עייף מאוד מכל הדרמה סביב הנטס", ניתח ניק פרידל מ-ESPN. "בימים האחרונים זה הרגיש כאילו ההחלטה מתקרבת. אף אחד בהנהלת הנטס לא יכול להיות מופתע שכך הדברים התגלגלו". אשת פוקס מליסה רולין הוסיפה: "סטיב לא קיבל הזדמנות להראות מה הוא יכול לעשות. הסירוב של קיירי אירווינג להתחסן, דרישת העזיבה של ג'יימס הארדן, דרישת הטרייד של דוראנט, השערוריה האחרונה של קיירי, הקשיים של בן סימונס. לא היתה יכולה להיות לנאש דרך קשה יותר".

כעת, קל לחזור אחורה, לחלק מהציטוטים שסיפקו דוראנט וקיירי אירווינג, ממש בתחילת הקדנציה של נאש. חודש בלבד לאחר שמונה לתפקיד, הצהיר אירווינג: "אני לא ממש חושב שיש לנו מאמן ראשי. דוראנט יכול להיות מאמן. אני יכול להיות מאמן". דוראנט עצמו השמיע דברים דומים וטען: "זה מאמץ משותף של כולם".

ומה לגבי המחליף? ז'אק ווהן ייכנס לנעליו של נאש באופן זמני, כשהמועמד המוביל לשמש כמאמן קבוע הוא אימה יודוקה, שהושעה על ידי בוסטון עד תום העונה ומעמדו לא ברור. לפי אדריאן ווז'נראוסקי, זה עשוי לקרות כבר ב-24-48 השעות הקרובות, שכן שיחות מתקדמות בין הצדדים כבר החלו. יודוקה, ששימש כעוזרו של נאש לפני שקיבל את הג'וב בסלטיקס, "יהיה מחליף מאוד הגיוני לנאש", כך טען ג'יי קינג מ"האתלטיק", "אם ברוקלים תוכל להתעלם מהבלגן הגדול שגרם להשעייתו מבוסטון".

לפי דיווחים, אף שמדובר ביריבה ישירה על פסגת המזרח, בוסטון צפויה להקשיב להצעות על יודוקה. "הם מאוד מרוצים מג'ו מאצולה והצורה בה הוא מוליך את המועדון", צייץ גארי וושבורן מ"בוסטון גלוב". "לכן, סביר להניח שיהיו מוכנים להקשיב להצעות. הסיכויים שיודוקה יחזור לאמן את הסלטיקס נמוכים יותר מאשר היו לפני כחודש". לפי שאמס צ'ראניה, בבוסטון אפילו לא ידרשו פיצוי עבור האיש שהוליך אותם לגמר ה-NBA אשתקד.

שם נוסף שהועלה בשעות האחרונות הוא זה של מייק ד'אנטוני, ששימש כעוזרו של נאש, ולפי דיווחים מוערך על ידי דוראנט ואירווינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully