וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב נאש סיים את תפקידו בברוקלין נטס, אימה יודוקה מועמד להחליפו

מאמן הקבוצה של קווין דוראנט וקיירי אירווינג הגיע להסכמה יחד עם ראשי המועדון ועזב את משרת האימון: "אני אסיר תודה על הצ'אנס". מאמנה המושעה של בוסטון סלטיקס וקווין סניידר מהמועמדים לתפוס את מקומו על הקווים

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.11/ספורט1

סטיב נאש וברוקלין נטס הודיעו הערב (שלישי) על הפרדת כוחות כששחקן העבר עזב את משרת האימון בקבוצה של קווין דוראנט וקיירי אירווינג. הנטס פתחו את העונה עם מאזן של שני ניצחונות וחמישה הפסדים, כשהקבוצה נראתה רע ברוב משחקיה. ההחלטה על עזיבתו של נאש הייתה הדדית והמאמן לא פוטר כפי שבתחילת הקיץ דווח כי שני הסופרסטארים של הקבוצה דרשו זאת מבעלי המועדון. בין המועמדים להחליפו ניתן למצוא את אימה יודוקה שהושעה לשנה ממשרת האימון בבוסטון סלטיקס ואת קווין סניידר שעזב בקיץ את היוטה ג'אז.

"אני רוצה להודות מכל הלב לבעלים ג'ו טסאי והג'נרל מנג'ר שון מארקס שנתנו לי את האפשרות לאמן את ברוקלין", אמר נאש. "זו היתה חוויה מדהימה עם אתגרים רבים ואני אסיר תודה על הצ'אנס. זה היה עונג גדול לעבוד עם השחקנים, הצוות וההנהלה. תודה לברוקלין והאוהדים הנהדרים שתומכים בקבוצה הזו. אני מאחל לכולם הצלחה, אני ומשפחתי נמשיך לעודד את הנטס בתקווה שיהפכו את העונה הזו על פיה".

נאש, 48, אחד מרכזי העבר הגדולים בהיסטוריה, מונה לתפקיד בקיץ 2020. את עונתו הראשונה כמאמן ראשי סיים עם מאזן של 24:48, אך אשתקד שבה ברוקלין ואכזבה עם עונה סדירה בינונית, והדחה משפילה כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף. בקיץ צצו בארצות הברית דיווחים לפיהם קווין דוראנט וקיירי אירווינג מעוניינים בהחלפתו של המאמן.

קווין דוראנט, ברוקלין נטס, עם המאמן סטיב נאש. Todd Kirkland, GettyImages
היחסים התקררו והלחץ עשה את שלו. סטיב נאש לצד קווין דוראנט/GettyImages, Todd Kirkland

הג'נרל מנג'ר שון מארקס הוסיף: "אנחנו רוצים להודות לסטיב על כל מה שהוא תרם למועדון הזה בשנתיים האחרונות. מאז הפך למאמן ראשי, סטיב התמודד עם סדרה של אתגרים חסרי תקדים, ואנחנו אסירי תודה על המנהיגות, הסבלנות והצניעות שלו בתקופה הזו. מבחינה אישית, זו היתה החלטה קשה בצורה בלתי רגילה. עם זאת, אחרי מחשבות רבות, ובהתבסס על איך שהעונה החלה, החלטנו שדרוש שינוי".

במשחקם הלילה (בין שלישי לרביעי) מול השיקגו בולס, יעמוד על הקווים בברקלייס סנטר ז'אק ווהן, אך בקבוצה ינסו להחתים מאמן בימים הקרובים במקומו של נאש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully