וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הרומן האסור: אימה יודוקה הושעה לשנה שלמה מבוסטון

עודכן לאחרונה: 23.9.2022 / 7:33

המאמן שילם את המחיר על כך שהיה ביחסים עם אשת צוות במועדון והפר קוד אתי: "מתנצל בפני כולם". עוזרו ג'ו מאצולה יאמן במקומו

סערה ב-NBA: אימה יודוקה, מאמנה של בוסטון סלטיקס, שרק בעונה החולפת הוליך אותה עד לגמר ה-NBA, הושעה לעונה שלמה ולא ידריך אותה בעונה הקרובה. כך הודיעה הקבוצה בליל חמישי. הסיבה להשעייה היא מערכת יחסים אינטימית בלתי הולמת שקיים יודוקה עם אשת צוות בסלטיקס. היחסים בין השניים היו בהסכמה, אולם מדובר בהפרה של קוד ההתנהגות של הקבוצה - מה גם שיודוקה עצמו למעשה בגד בארוסתו, השחקנית ניה לונג.

מדובר בחדשות מפתיעות, בין היתר בשל הרקורד המבטיח של יודוקה, שמונה למאמן הקבוצה בקיץ שעבר אחרי קדנציות בסן אנטוניו, פילדלפיה וברוקלין כעוזר מאמן. פתיחת העונה הראשונה של יודוקה בתפקיד הייתה לא קלה, אבל בהמשך הוא הצליח להצעיד את הסלטיקס לסיום מרשים של העונה הסדירה, והמשיך איתה כאמור כל הדרך לגמר ה-NBA, כשהוא מחזיר את הקבוצה לשם לראשונה אחרי 12 שנה.

מאמן בוסטון סלטיקס לצד ארוסתו ניה לונג. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
ניהל רומן למרות שהיה מאורס. יודוקה וארוסתו/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

לאחר שהתברר העונש יודוקה לקח אחריות ואמר: "אני רוצה להתנצל בפני השחקנים שלנו, האוהדים וכל המועדון. בפני המשפחה שלי שאכזבתי אותם. אני מצטער על כך ששמתי את הקבוצה בסיטואציה קשה ואני מקבל את החלטת המועדון. יש לי כבוד לכל מי שמעורב ולא אגיב יותר בנושא".

מי שיחליף בינתיים את יודוקה בתפקיד הזה יהיה עוזרו ג'ו מאצולה. וויל הארדי, עוזרו הקודם של יודוקה עזב את הקבוצה ביוני ומונה למאמן של יוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully