וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון עשויה להשעות את יודוקה לכל העונה בשל רומן שניהל עם אשת צוות

סיפור יוצא דופן ב-NBA: המאמן המבטיח עבר על קוד ההתנהגות של הסלטיקס וצפוי לספוג עונש כבד. השחקנים המומים, עוזרו יחליפו

מערכת וואלה!

התפתחות מפתיעה ולא שגרתית בבוסטון, רגע לפני פתיחת האימונים: על פי דיווח ב-ESPN, הסלטיקס צפויים להשעות את המאמן אימה יודוקה לתקופה ממושכת בעקבות "עבירה על קוד ההתנהגות" של המועדון. על פי אדריאן ווג'נראוסקי, הסלטיקס יקבלו החלטה בקרוב בנוגע לעונש שיקבל המאמן, אולם ההחלטה המסתמנת יוצאת דופן, ואחת האפשרויות הן שיודוקה יושעה לעונה שלמה.

על פי שאמס צ'ראניה מ"האתלטיק", הסיבה להשעייה המסתמנת היא מערכת יחסים אינטימית בלתי הולמת שקיים יודוקה עם אשת צוות בסלטיקס. היחסים בין השניים היו בהסכמה, אולם מדובר בהפרה של קוד ההתנהגות של הקבוצה - מה גם שיודוקה עצמו למעשה בגד בארוסתו, השחקנית ניה לונג.

מדובר בחדשות מפתיעות, בין היתר בשל הרקורד המבטיח של יודוקה, שמונה למאמן הקבוצה בקיץ שעבר אחרי קדנציות בסן אנטוניו, פילדלפיה וברוקלין כעוזר מאמן. פתיחת העונה הראשונה של יודוקה בתפקיד הייתה לא קלה, אבל בהמשך הוא הצליח להצעיד את הסלטיקס לסיום מרשים של העונה הסדירה, והמשיך איתה כל הדרך לגמר ה-NBA, כשהוא מחזיר את הקבוצה לשם לראשונה אחרי 12 שנה.

מאמן בוסטון סלטיקס לצד ארוסתו ניה לונג. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
גם הפר את הקוד, וגם בגד. יודוקה לצד ארוסתו ניה לונג/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

על פי הערכות, מי שצפוי לתפוס את מקומו של יודוקה בזמן ההשעייה הוא עוזרו הבכיר ג'ו מאזוליה. מאזוליה, שהיה מועמד להתמנות למאמן הראשי של יוטה בקיץ, אמור לעמוד על הקווים בפתיחת מחנה האימונים של הקבוצה בשבוע הבא - אם כי ההחלטה הסופית של הסלטיקס אמורה להימסר ב-48 השעות הקרובות.

השחקנים בקבוצה הגיבו בהפתעה לדיווחים. יודוקה נחשב למאמן אהוד בחדר ההלבשה, ושחקני הסלטיקס היללו אותו פעמים רבות בעונה שעברה, שהייתה כאמור עונתו הראשונה כמאמן ראשי. ההכנות של הסלטיקס לעונה ממילא החלו בעצלתיים, אחרי שהמוחתם הטרי דנילו גלינארי קרע את הרצועה הצולבת והושבת ככל הנראה לעונה שלמה, והסנטר הבכיר רוברט וויליאמס נותח אף הוא וצפוי להיעדר כחודש וחצי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המסר המסתורי של ארוסתו של יודוקה

הודעה מאכזבת ומדאיגה לאוהדי שיקגו: הבולס הודיעו הלילה (רביעי) שגארד הקבוצה, לונזו בול, יעבור ניתוח ארתרוסקופיה בברך שמאל, בלוס אנג'לס ב-28 בספטמבר, ואחריו יעבור הערכה מחדש בעוד ארבעה עד שישה שבועות.

בול נאבק בפציעה בברך מאז ינואר, אז סבל מקרע במיניסקוס. הוא עבר ניתוח ב-28 בינואר כדי לטפל בבעיה, ובתחילה הבולס העריכו את זמן ההחלמה שלו בשישה עד שמונה שבועות. הוא המשיך להרגיש כאבים בניסיון שלו לחזור למגרשים ולפעילות מלאה, מה שהותיר אותו בחוץ לשארית העונה הרגילה והפלייאוף.

שחקן שיקגו בולס לונזו בול מול שחקן שארלוט הורנטס לאמלו בול. GettyImages
ניסיון לבדוק מה בדיוק קורה עם הברך הזאת. בול/GettyImages

כעת, הניתוח השני, שהוא למעשה השלישי שהוא עובר בברך במהלך קריירת ה-NBA שלו, ישבית אותו כעת לפחות עד סוף אוקטובר. ארבעה שבועות מתאריך הניתוח זה ה-26 באוקטובר, שישה שבועות זה 9 בנובמבר. וזה רק זמן להערכה ובדיקה, לא בהכרח חזרה לפעילות.

הבולס פותחים את מחנה האימונים ב-27 בספטמבר ואת העונה ב-19 באוקטובר, כלומר בול מחמיץ את כל המחנה וחלק משמעותי של משחקים בעונה הרגילה.

בעונה שעברה הוא העמיד ממוצעים של 13 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-5.1 אסיסטים ב-35 הופעות, כולל 42.3 אחוז מהשלוש, בעונתו הראשונה מתוך ארבע בשיקגו, שבמהלכן הוא אמור להרוויח 80 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully