וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי נתן לברצלונה "אמונה וביטחון", ואולי גם מליאו מסי מגיעות בשורות

הפולני הוליך את בארסה ל-0:1 חשוב ומתוק על ולנסיה בזכת שער שהוא "יצירת אמנות": צ'אבי שוב אופטימי אחרי השבוע הקשה, מאמין שהפציעות של קונדה ואריק לא חמורות, הדו"ח הכספי של פ.ס.ז' מעניק תקווה

תקציר: חגיגה אנגלית, כל שערי השבת בפרמיירליג, 29.10/ספורט1

אחרי ההדחה מליגת האלופות והמכה הכספית והתדמיתית שבעקבותיה, ברצלונה עלתה אתמול (שבת) למשחק החוץ בוולנסיה בלחץ גדול, בידיעה שאיבוד נקודות יאפשר לריאל מדריד לפתוח פער בפסגה. זה היה משחק קשה ומתיש, ובסופו מי אם לא רוברט לבנדובסקי כבש שער ניצחון, עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-96, כדי להעניק לבארסה את ה-0:1 המתוק והיקר, שמחזיר אותה למקום הראשון ונותן לה הרבה אמונה וביטחון, ממחיש לריאל מדריד שממש לא יהיה לה קל העונה במירוץ, ומעניק שוב חיים לצ'אבי הלחוץ. "אני מאושר עכשיו, ברור", אמר צ'אבי, "כל ניצחון חוגגים, ובכל פעם שאתה לא מנצח נשמעים פעמוני זהרה, זאת ברצלונה".

פראן טרס חוגג ניצחון של ברצלונה. Aitor Alcalde, GettyImages
רוברט הציל אותנו. בארסה/GettyImages, Aitor Alcalde
רוברט לבנדובסקי חוגג שער ניצחון, ברצלונה. רויטרס
הגיע עם ציפיות בשמים, ומתעלה עליהן. לבנדנובסקי/רויטרס

בברצלונה ממשיכים להידהם מהביצועים של רוברט לבנדובסקי, שהגיע עם ציפיות עצומות - ועדיין מצליח להתעלות עליהן, כשהוא בינתיים עם 13 שערי ליגה ב-12 מחזורים, ובסך הכל העונה עם 18 שערים ב-17 משחקים (פלאס ארבעה בישולים). "זאת פשוט עבודת אמנות", נכתב ב"ספורט" על הביצוע המיומן שלו בשער הניצחון, כאשר זרק את הגוף ושלח רגל עדינה, שהסיטה את הכדור לשער. "זה היה ניצחון חשוב, אבל הקבוצה לא הפסיקה להאמין בעצמה", אמר צ'אבי, "מה שקרה בליגת האלופות יש בעלינו, עשינו טעויות בחלק הקדמי בקבלת ההחלטות, אבל הגיע לנו לנצח. זה ניצחון שנותן לנו דחיפה, ביטחון, אנחנו הולכים לישון כמוליכי הטבלה ושמים לחץ על מדריד".

בארסה שמרה על רשת נקייה פעם 10 ב-12 משחקים, אבל היא חוששת מבעיה בהגנה, בעקבות פציעות שכפו על אריק גרסיה וז'ול קונדה לצאת. בברצלונה הרגיעו וטענו שהפציעות לא נראות חמורות. קונדה עצמו אמר ש"נראה לי שזאת רק עייפות של השרירים, אני לא חושב שזה משהו רציני".

בינתיים בברצלונה כבר מפנטזים על חזרתו של ליאו מסי לקבוצת נעוריו, ושואבים עידוד מהדיווחים ב"ל'אקיפ" הצרפתי על כך שפריז סן ז'רמן עומדת להודיע על הפסדים בעונה האחרונה של סכום עתק, 370 מיליון יורו, בעיקר בגלל התשלום הכבד על החוזה של קיליאן אמבפה. המשמעות היא קנס לקבוצה והפרה של חוקי הפייר-פליי, שאולי יקשו עליה להחתים את ליאו מסי על חוזה חדש, מה שיסלול את דרכו חזרה הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully