וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-93: לבנדובסקי סידר לברצלונה 0:1 דרמטי בוולנסיה

הקטלאנים היו על סף תיקו מתסכל, אבל הפולני דחק מקרוב בתוספת הזמן מבישול של ראפיניה. אריק וקונדה נפצעו, גם קבאני נטש מוקדם מנגד. הפסד דרמטי לאתלטיקו מדריד

המחזור ה-12 בליגה הספרדית נמשך היום (שבת) וסיפק דרמות גדולות. ברצלונה ניצחה 0:1 במסטאייה את ולנסיה משער של לבנדובסקי בדקה השלישית של תוספת הזמן. אתלטיקו מדריד, שגם היא הודחה באמצע השבוע מליגת האלופות, הפסידה 3:2 לקאדיס בדקה ה-99. אלמריה פתחה את משחקי היום עם 1:3 על סלטה ויגו וסביליה הפסידה 1:0 בבית מול ראיו וייקאנו.

רוברט לבנדובסקי ברצלונה חגיגה. רויטרס
בדקה ה-93. לבנדובסקי חוגג עם החבר'ה/רויטרס

ולנסיה - ברצלונה 1:0

ברצלונה כמעט תמיד מתקשה במסטאייה אצל ולנסיה וגם הערב, הקטלאנים נאלצו לעבוד קשה מאוד כדי להשיג שלוש נקודות קריטיות במאבק האליפות עם ריאל מדריד. הקבוצה של צ'אבי, שהגיעה למשחק הזה מתוסכלת אחרי ההדחה מליגת האלופות, ראתה איך היא מאבדת את שני הבלמים הפותחים שלה כשאריק גרסיה וז'ול קונדה נפצעים ומוחלפים. פיקה ואלונסו נכנסו להושיע וכשהכול היה נראה אבוד הגיע לו רוברט לבנדובסקי. מלך השערים של בארסה והליגה קיבל כדור מראפיניה ובדקה השלישית של תוספת הזמן דחק בנחישות לפינה ופנימה כדי לקבוע 0:1 שישאיר את בארסה במרחק של מקסימום שלוש נקודות מהמוליכה. בארסה יכולה לחגוג את הניצחון הזה, אבל צ'אבי לבטח ירצה להתעדכן במצבם של אריק וקונדה ולא רק הוא, אלא גם לואיס אנריקה ודידייה דשאן המאמנים של נבחרות ספרד וצרפת.

רוברט לבנדובסקי, חלוץ ברצלונה. JOSE JORDAN / AFP, GettyImages
המושיע. לבנדובסקי/GettyImages, JOSE JORDAN / AFP

מהלך המשחק

דקה 13: פדרי הכניס כדור נהדר לפאטי, שנותר חופשי מול השוער שזינק לעברו והדף.

דקה 18: אדינסון קבאני נפצע והוחלף על ידי מרכוס אנדרה. בנבחרת אורוגוואי יעקבו בדאגה.

דקה 22: לבנדובסקי הכניס כדור לפאטי שכבש מקרוב, אבל השער נפסל בגלל נבדל מאוד גבולי.

דקה 43: ברצלונה הפעילה לחץ מתמשך על ולנסיה וכמעט עלתה ליתרון מנגיחה של לבנדובסקי לקורה.

דקה 50: סמואל נינו כבש לוולנסיה עם פתיחת המחצית השנייה כשדחק מקרוב פנימה, אבל השער נפסל בגלל נגיעת יד קלה של מרכוס אנדרה שהסיט את הכדור לעבר נינו.

דקה 73: רגע דרמטי בוולנסיה. אחרי שאריק גרסיה יצא בגלל פציעה במחצית הראשונה, קונדה החזיק את השריר האחורי ונאלץ להתחלף גם הוא. ג'רארד פיקה נכנס במקומו לרבע השעה האחרונה.

דקה 84: וואו, איזו החמצה של פראן טורס! פדרי שלח כדור רוחב לטורס שנותר חופשי לגמרי, אבל התבלבל ברגליים ורשם החמצה מזעזעת.

דקה 90+3, גול! איזו דרמה במסטאייה. ראפינייה הקפיץ כדור לרוברט לבנדובסקי, והפולני מתח את גופו החסון ועם קצה הרגל שלו בעט לרשת. 0:1 לברצלונה.

שחקני קאדיס חוגגים עם תאו בונגונדה (משמאל). רויטרס
הפתעה גדולה. שחקני קאדיס חוגגים/רויטרס

קאדיס - אתלטיקו מדריד 2:3

הדקה ה-99 הפכה למקוללת מבחינת אתלטיקו מדריד. באמצע השבוע, יאניק קראסקו החמיץ פנדל בדקה זו מול לברקוזן והקבוצה איבדה סיכוי להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות עם 2:2 מתסכל, והנה בליגה היא ספגה בדקה ה-99 ונחלה הפסד ראשון מול קאדיס מאז מרץ 1989. תאו בונגונדה הדהים תוך 28 שניות עם השער השני הכי מהיר בהיסטוריה של המארחת בליגה הבכירה והתוצאה נשמרה עד לדקה ה-81, אז החלה הדרמה האמיתית. אלכס פרננדס בעט לקורה ופנימה והעלה ל-0:2, אבל אקס מכבי תל אביב לואיס הרננדס החזיר את אתלטיקו לעניינים עם שער עצמי בדקה ה-85. ז'ואאו פליקס המחליף ירה את השוויון דקה לסיום וגם נגח לקורה בדקה ה-96, ואז הדקה ה-99 הגיעה העקיצה של רובן סוברינו, אחרי הכנה של איבן אלחו מצד שמאל. דייגו סימאונה טען לנגיעת יד של המבקיע, אבל אחרי בדיקת VAR השער אושר ולקולצ'ונרוס יש כבר שלושה הפסדי ליגה.

משחקים נוספים בשבת:

אלמריה - סלטה ויגו 1:3
לאלמריה: לזארו (52), ססאר דה לאוס (60), איניגו אגוארס (90+6). לסלטה: גבריאל וייגה (25) והורחק (32)

סביליה - ראיו וייקאנו 1:0
לראיו: אלברו גרסיה (61).

משחקי יום ראשון בספרד:


אוסאסונה - ריאל ויאדוליד
ריאל מדריד - ג'ירונה
אתלטיק בילבאו - ויאריאל
ריאל סוסיאדד - ריאל בטיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully