וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ספגה מכה כלכלית עם ההדחה: מה מצפה לה בשלב הבא?

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 23:27

בארסה הודחה מליגת האלופות כבר בשלב הבתים שנה שנייה ברציפות. הנזק הכלכלי: הפסד של 20 מיליון יורו, אחרי שבהערכות התקציב של העונה חושבה הכנסה של העפלה לרבע הגמר. היריבים האפשריים בליגה האירופית: רונאלדו או מוריניו. ברשת קוטלים

קליפ סיכום היום בספורט, 26.10/ספורט1

ברצלונה ספגה הערב (רביעי) מכה קשה - גם תדמיתית וגם כלכלית - אחרי שהודחה מליגת האלופות כבר בשלב הבתים ולא העפילה לשמינית הגמר של המפעל היוקרתי. אחרי ארבעה משחקים בארסה עם 4 נקודות בלבד, כשהיא נכנעת גם לאינטר וגם לבאיירן בגרמניה ולא מצליחה לנצח את האיטלקים בקאמפ נואו (ולמעשה אף נחלצת מהפסד). הערב בארסה הייתה חייבת שאינטר לא תנצח את ויקטוריה פלזן כדי לשמור לעצמה על סיכוי להעפיל לשלב הבא, אבל אינטר הביסה 0:4 את הצ'כים - וכך לראשונה במאה ה-21, בארסה לא מעפילה שנתיים ברציפות לשלב הבא.

בתקציב שהנהלת ברצלונה הציגה בתחילת השנה בפני חברי המועדון, התחשיב כלל לא רק העפלה משלב הבתים - אלא גם העפלה לרבע הגמר. המשמעות היא שברצלונה לא תוכל להכניס 20 מיליון יורו שחישבה לעצמה בצפי של ההכנסות השנתיות.

צ'אבי, מאמן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
אכזבה גדולה למאמן, למועדון, לאוהדים. בארסה/GettyImages, David Ramos

העפלה לשמינית הגמר מעניקה מאופ"א מענק של 9.6 מיליון יורו, ומי שתעפיל לרבע הגמר תקבל 10.6 מיליון יורו. כעת כדי לשמור על איזון תקציבי ברצלונה תקווה להכניס את הסכום הזה מזכויות שידור שונות או מכירת שחקנים, או לחפות על ההפסדים עם הצלחות בליגה האירופית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ברצלונה תחל את דרכה בליגה האירופית בחודש פברואר, במפעל שבו בשנה שעברה הודחה ברבע הגמר על ידי פרנקפורט. כמודחת מהצ'מפיונס, היא תשחק ב"פלייאוף" של הליגה האירופית: הקבוצה שסיימה ראשונה בבתים מעפילה אוטומטית ל-16 האחרונות, ואילו הקבוצות שסיימו במקום השני פוגשות את הנושרות מהצ'מפיונס. בין הקבוצות שבארסה עשויה לפגוש: רומא של מוריניו, פ.ס.וו איינדהובן ומנצ'סטר יונייטד של רונאלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully