וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר של מכבי תל אביב, המטרות של גלוך וההבטחה של גולדהאר

28.10.2022 / 8:07

ביום שאחרי החתימה המדוברת על החוזה החדש, במועדון מרוצים מהלקח שיילמד מהמקרה. השחקן מכוון מחדש את המטרות לעונה הזו, ומה עוד הבטיח בעל הבית לקראת המכירה העתידית?

תקציר ה-0:3 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה/ספורט1

סיפוק רב במכבי תל אביב אחרי שאתמול (חמישי) הושלם המשא ומתן שהתנהל מול אוסקר גלוך, ובשעות הצהריים חתם הקשר על חוזהו החדש בקרית שלום עד קיץ 2025. גלוך הגיע בשעה 13:00 לפגישה במשרדי המועדון עם אביו מקסים ועם סוכנו, עורך הדין שחר גרינברג. מהצד של מכבי תל אביב קיבלו את פניהם מנהל מחלקת הכדורגל ברק יצחקי, מנכ"לית המועדון שרון תמם ועורכת הדין יעל מרגלית. בעלי הקבוצה מיטש גולדהאר ונציגו ג'ק אנגלידיס בירכו מאוחר יותר על המוגמר, והיו שבעי רצון מכך שגלוך האריך את ההתקשרות עם מכבי תל אביב עד סוף עונת 2024/25.

גורם במכבי תל אביב אמר אמש: "המהלך הזה הוא צעד אסטרטגי חשוב מאוד למועדון. מעבר להישארות של אוסקר בקבוצה ולעובדה שמכבי תל אביב תקבל סכום נאה על מכירתו בעתיד, מדובר בצעד שמהווה דוגמא לכל שחקן צעיר שגדל כאן ורואה איך צריך לנהוג שחקן שמקבל הרבה מהמועדון ויודע להוקיר תודה. ללכת בעוד שנה וחודשיים בלי להשאיר חותם, לא היה מהלך טוב עבור מכבי תל אביב ועבור אוסקר".

אוסקר גלוך אחרי חתימת החוזה החדש אצל מכבי תל אביב עם אביו מקסים גלוך ועם סוכנו שחר גרינברג. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שני הצדדים יצאו מרוצים. גלוך אחרי החתימה, עם אביו מקסים וסוכנו/אתר רשמי, מכבי תל אביב

גם השחקנים בקבוצה היו מאוד מרוצים נוכח המהלך. גלוך התקבל אחר הצהריים באימון בחמימות רבה. "ברור שהוא יכול לעזור לנו לזכות בתארים. כבר הרבה זמן לא היה במכבי תל אביב שחקן כל כך דומיננטי בגיל כה צעיר", אמר אחד מחבריו לקבוצה.

גלוך אמר אמש לאתר הרשמי של הצהובים: "מכבי תל אביב מאמינה בי וחובת ההוכחה עליי. אני מצפה מעצמי להשתפר בכל יום, בכל אימון ובכל משחק. במכבי תל אביב מלמדים לזכות בכל התארים וזו המטרה. משחקים איתי שחקנים עם הרבה ניסיון, ובכל יום הם מלמדים ומכוונים אותי. השחקנים רוצים את הכי טוב בשבילי. טוב שיש איתי שחקנים כאלה בחדר ההלבשה. יש עוד הרבה עבודה בשביל להשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מיטש גולדהאר, בעלים מכבי תל אביב. אריאל שלום
הגישה שלו שכנעה את המשפחה. גולדהאר/אריאל שלום

מעבר לחשיפת העובדה כי בחוזה של גלוך רשומים 25 מועדוני כדורגל באירופה, אליהם מכבי תל אביב תהיה מוכנה להעביר את הקשר בסכום הנמוך מסעיף השחרור שלו, שעומד על 7 מיליון יורו, דבר מרכזי נוסף שהוביל לחמימות בין הצדדים ולהתקרבות, הייתה ההבטחה כי גם אם תגענה אל מכבי תל אביב שתי הצעות במקביל, שאחת תהיה גבוהה מהשנייה בצורה משמעותית, המועדון לא יכפה על גלוך לעבור למקום בו הוא לא רוצה לשחק ולא יעמוד על כך שיילך לקבוצה שתשלם לצהובים יותר, אם הכוכב הצעיר יעדיף ללכת לקבוצה שמוכנה לשלם פחות.

לאורך כל הדרך, גולדהאר נתן לגלוך ולמשפחתו להרגיש כי הוא רוצה את טובת השחקן לא פחות ממה שרוצה בכך המשפחה, וכי הוא ירצה לסייע לגלוך לעבור לקבוצה שתיטיב את סיכוייו להתקדם ולהתפתח.

כעת, אחרי שהפסטיבל הגדול סביב החוזה החדש של גלוך הולך ודועך, מקווים במכבי תל אביב לבוא מרוכזים ודרוכים למשחק החוץ מול הפועל באר שבע ביום שני בטרנר (20:30). קבוצתו של ולאדן איביץ' רושמת לרוב תוצאות מצוינות בבלומפילד, אבל בחוץ היא איבדה חמש נקודות העונה והמסרים שהמאמן כבר מעביר לשחקניו מתייחסים לכך שהם צריכים להרים את הרמה גם מחוץ לבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully