וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעיף שחרור ורשימת מועדונים יוקרתית להעברה: החוזה של אוסקר גלוך

27.10.2022 / 12:10

חשיפת וואלה! ספורט: בחוזה החדש נכללת רשימה של 25 קבוצות בכירות באירופה אליהן יוכל לעבור במחיר נמוך מסעיף השחרור בסך 7 מיליון יורו שקבעה מכבי תל אביב. הקשר יזכה למענק חתימה ואחוזים מעסקת מכירתו. וגם: פנייה נוספת למשרד הפנים בנוגע לאזרוח סבוריט

תקציר ה-0:3 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה/ספורט1

נסגרו הפרטים האחרונים ונחתם החוזה החדש של אוסקר גלוך. הקשר בן ה-18 הבטיח את עתידו במכבי תל אביב עד קיץ 2025 וכפי שפורסם בוואלה! ספורט, הצדדים היו חיוביים מאוד בשיחות כאשר גלוך קיבל החלטה ביחד עם אביו וסוכנו, עורך הדין שחר גרינברג, לחתום על חוזה חדש אף שהחוזה הנוכחי שלו מאפשר לו לעזוב את מכבי תל אביב בעוד שנה וחודשיים כמעט ללא תמורה.

בחוזה החדש נכלל סעיף שחרור של לא פחות מ-7 מיליון יורו, אותו ביקשה מכבי תל אביב, אך לצד סעיף הזה ישנה רשימה של 25 קבוצות באירופה, חלקן מהטופ העולמי וחלקן מהשורה הראשונה, אבל כאלה שידועות בטיפוח והשבחה של שחקנים צעירים. לכל הקבוצות האלה מכבי תל אביב תתחייב שהיא לא תעמוד בדרכו של גלוך אם ההצעות תהיינה נמוכות מסעיף השחרור.

שחקן מכבי תל אביב אוסקר גלוך. אריאל שלום
הפרטים נחשפים. גלוך/אריאל שלום

האלמנט האחרון בחוזה היה חשוב לשחקן כדי להבטיח שהוא יימכר ולא יישאר בהכרח עד קיץ 2025 בישראל. המטרה של מכבי תל אביב ושל גלוך כפי שנכתב כאן השבוע, היא גם ליהנות מהעונה הקרובה ולסיים אותה עם אליפות, אבל גם לממש את הנכס שגדל בקבוצה. גלוך יזכה למענק חתימה גבוה, ויהיו לו אחוזים במכירת הכרטיס שלו.

ועוד במכבי תל אביב, היום פנה המועדון פעם נוספת למשרד הפנים בעניין האזרחות של אנריק סבוריט. מכבי תל אביב למעשה שלחה תזכורת בנושא ובתקווה לקבל מענה במהרה ושניתן יהיה לאזרח את הספרדי שהגיע ארצה ב-2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully