וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו מפלג את אגדות מנצ'סטר יונייטד", אבל הגרסה שלו לפיצוץ נשמעה

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 13:05

רוי קין וגארי נוויל ערכו ויכוח פומבי בנוגע להתנהגות של הכוכב והיחס שהוא אמור לקבל מהמועדון ומהמאמן, אבל דווקא דבריו של ריו פרדיננד נתפסים כ"הגרסה של כריסטיאנו": "מגיע לו יחס מיוחד". וגם: הזווית החדשה לשוויון של קאסמירו

תקציר: צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד 1:1/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד פגשה אתמול (שבת) את צ'לסי לקרב מסקרן בין שתי קבוצות בכירות, המשחק הסתיים ב-1:1 דרמטי אחרי שער שוויון של קאסמירו בדקה ה-94, במשחק שאף כלל פנדל די תמוה שהעניק לצ'לסי יתרון בדקה ה-87 מרגלי ז'וניניו ופציעה של בלם נבחרת צרפת רפאל וראן שעלול להחמיץ בגללה את המונדיאל - ובכל זאת הכותרות הראשיות באנגליה הן על שחקן שכלל לא שותף, כריסטיאנו רונאלדו.

רונאלדו כזכור הושעה על ידי מאמן יונייטד אריק טן האח, אחרי שהפורטוגלי עזב את האצטדיון במהלך המשחק של קבוצתו מול טוטנהאם. מאז המקרה באנגליה מתווכחים האם המאמן צדק כשהעניש את רונאלדו, שהתנצל על מעשיו, או שמא ההולנדי מתייחס לפורטוגלי הוותיק בחוסר כבוד, וכך מאבד אותו ולא מצליח להוציא את המיטב ולנצל את מי שנחשב לאחד הסקוררים הטובים בכל הזמנים.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
טעות טקטית? רונאלדו/רויטרס

"רונאלדו מפלג את אגדות יונייטד", קראה הכותרת ב"דיילי מייל", לאור הוויכוח בין הפרשנים רוי קין וגארי נוויל, שניהם שחקני עבר של המועדון. לטענת קין, המועדון צריך לסלוח לרונאלדו על התקרית האחרונה, מאחר שלטענתו, היו בעבר לא מעט תקריות בחדר ההלבשה, שעליהן שחקנים לא נענשו. "רונאלדו בן 37, והוא עדיין רוצה להיות הטוב בעולם", אמר קין, "בגלל זה אני מעריץ אותו. כל שבוע אנחנו מהללים פה שחקנים רעים. יש ביונייטד שחקנים שעשו דברים רעים יותר. היינו בחדר ההלבשה עם שחקנים שעשו דברים כאלה, אבל רונאלדו נותן לך משהו בתמורה... הוא מרגיש שמתייחסים אליו בצורה לא הוגנת. כשאתה כוכב ותיק כזה, הכעס שלו מוצדק". עוד אמר קין: "הם ניצחו את טוטנהאם, וחגגו כאילו זכו באליפות אירופה. זאת טוטנהאם. רונאלדו כבש נגדה שלושער בעונה שעברה". לדבריו, "טן האח מקבל החלטות גדולות, אבל הוא לא מצליח לנצח מספיק משחקים. יונייטד רק במקום החמישי".

לטענת גארי נוויל, מנצ'סטר יונייטד קבוצה פחות טובה עם רונאלדו ("כובשת פחות, מביאה פחות נקודות") ולכן "טן האח התמודד נכון עם המצב, הוא לא ביקר אותו, נשאר רגוע, לא פתח עליו פה, אלא אמר 'ליבנתי את זה איתו'... בעונה שעברה רונאלדו ירד לספסל כשהוא מנענע את הראש כשסולשיאר אימן. הוא ידע מה הוא עושה. לשחקנים עם כזה כוח יש השפעה רעה מאוד כשהם עושים דבר כזה. אני אוהב את רונאלדו מאוד, אבל אתה לא יכול לעזוב פעמיים את המגרש". נוויל הוסיף ש"יונייטד חייבת לסיים את מערכת היחסים איתו מהר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רוי קין כדורגלן עבר. Pool, GettyImages
תומך בגישה אחרת מול כוכב בסדר גודל כמו רונאלדו. קין/GettyImages, Pool
ניב דברת מראיין את גרהאם פוטר אחרי ה-1:1 מול מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

ריו פרדיננד, עוד שחקן עבר של יונייטד, הגן על רונאלדו "חברו", ואמר: "לא הייתי אוהב את זה אם היו משעים אותי. רונאלדו הודה שהוא היה צריך להתנהג אחרת. למרות הרגשות, הוא חייב לשלוט בהם. אני מניח שהייתי מזמין אותו לשיחה ומברר מה היה. תמיד יש צד שני לדברים. כשאתה מטפל בשחקן כמו כריסגטיאנו רונאלדו, הוא רונאלדו. הדרך שבה אתה מתייחס אליו היא שונה מאשר לכל אחד אחר. תקשורת. זאת כנראה הפעם הראשונה בחיים שלו שהוא לא מוערך על ידי המאמן שלו. אני לא אומר שהוא צודק, אבל לפעמים בסגל יש שחקנים מיוחדים, שצריך להתנהג איתם אחרת". באנגליה טענו שהדברים שאמר פרדיננד נאמרו לו על ידי רונאלדו ומשקפים את דעתו, ומכנים את דבריו כ"הצד של רונאלדו".

הזווית החדשה לשוויון, ולחגיגות של יונייטד

ברונו פרננדש, חברו של כריסטיאנו לנבחרת פורטוגל, נשאל על הפרשה אחרי התיקן מול צ'לסי, וענה: "אנחנו מטפלים בזה בתוך המועדון. אף אחד לא צריך לדעת מה אנחנו חושבים או מה יקרה, כי למעשה גם אנחנו לא יודעים. הדבר הכי חשוב לכולנו, וגם לכריסטיאנו, אני בטוח, זה שהקבוצה תנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully