וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח: "רונאלדו סירב לעלות כמחליף. חייבות להיות השלכות"

מנג'ר יונייטד אישר את הדיווחים: "זו הפעם השנייה, כדורגל זה ספורט קבוצתי. הוא חלק חשוב מהסגל שלנו". הכוכב המושעה ערך אימון אישי לצד הצעירים ובממלכה מעריכים: "ייתכן שערך את משחקו האחרון במנצ'סטר יונייטד"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:2 על טוטנהאם/ספורט1

השעיית כריסטיאנו רונאלדו מאימוני מנצ'סטר יונייטד הקרובים ומהמשחק הקרוב נגד צ'לסי (שבת, 19:30, ספורט1) ממשיכה לעורר הדים. כידוע, מערכת היחסים בין CR7 לראשי השדים האדומים והמאמן אריק טן האח עלתה על שרטון בחודשים האחרונים, מאז שהפנומן הפורטוגלי ביקש בקיץ לעזוב ולא מצא קבוצה שתעמוד בדרישות הכלכליות שלו ושל יונייטד, אבל בהחלט יכול להיות שהגיעה נקודת השבר שתוביל לעזיבתו כבר בחלון ההעברות הקרוב.

כריסטיאנו רונאלדו סירב לעלות מהספסל על פי ידיעה שעלתה ב"דיילי מייל" ונצפה נוטש את האצטדיון עוד לפני שריקת הסיום בניצחון 0:2 על טוטנהאם ביום רביעי, ועל כן החליט טן האח להשעות אותו מכל פעילות לסוף השבוע, כך שייעדר נגד הבלוז מחר.

היום נדרש טן האח לסוגיה, ואישר את השמועות שפורסמו בתקשורת האנגלית: "כן, רונאלדו סירב לעלות כמחליף מול טוטנהאם. חייבות להיות השלכות, זה חשוב עבור מצב הרוח והגישה של הסגל שלנו. אחרי שכריסטיאנו עזב מוקדם נגד ראיו, אמרתי לו שזה בלתי מתקבל על הדעת - לא רק מבחינתו, אלא מבחינת כולם. זו הפעם השנייה, ולכן הוא לא ישחק מחר, יתר הפרטים יישמרו ביני ובינו. הוא נותר שחקן חשוב בסגל שלנו, אבל כדורגל זה ספורט קבוצתי".

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
סוף הדרך ביונייטד? כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

לטענת "הסאן", ייתכן שדרכו ביונייטד כבר הגיעה לסיום. "ייתכן שכריסטיאנו רונאלדו ערך את הופעתו האחרונה במנצ'סטר יונייטד", נכתב בכותרת הצהובון, שגם פרסם כי כריסטיאנו רונאלדו צפוי להיענש בקנס בגובה 720 אלף ליש"ט, סכום ששווה שתי משכורות שבועיות שלו. עוד נטען בתקשורת האנגלית כי לרונאלדו מערכת יחסית רעועה לא רק עם טן האח, אלא גם עם מרבית הצוות של ההולנדי, איתם הוא שומר על קשר מינימלי ולא מעבר. הבוקר כריסטיאנו רונאלדו הגיע בשעה 08:30 שעון אנגליה למתחם האימונים בקרינגטון כדי להתאמן עם קבוצת הנוער, בפועל לא שיתף פעולה עם הצעירים ורק ערך לצדם אימון אישי בצדי המגרש.

כריסטיאנו רונאלדו פרסם אתמול הודעת הבהרה וכתב ש"איבד שליטה בלהט הרגע", אבל בכוונה לא כתב מילות סליחה או התנצלות מעבר לזה. לפי הפרסומים, הנהלת מנצ'סטר יונייטד מגבה את טן האח וגם תשחרר את רונאלדו מהמועדון אם ידרוש בכך המאמן, גם מתוך הבנה שעזיבתו תוביל לחסכון משמעותי בתקציב ואולי גם תאפשר החתמת שחקן או שניים בחלון ההעברות הקרוב.

נזכיר כי כריסטיאנו רונאלדו בן ה-37 פתח את העונה באיחור ניכר, לטענת מנצ'סטר יונייטד נעדר מאימוני טרום העונה וממחנה האימונים עקב סיבות אישיות, אולם עלתה הסברה שהוא רק משך זמן בניסיון לסכם בקבוצה חדשה לאור רצונו לשחק בליגת האלופות. העונה במסגרת הפרמיירליג עלה רק פעמיים בהרכב ולזכותו שער בודד, לפני פחות משבועיים בניצחון על אברטון. לזכותו גם שער אחד נוסף בליגה האירופית, אך עד כה זוכרים ממנו העונה בעיקר את הישיבות הממושכות על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully