וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד השעתה את כריסטיאנו רונאלדו: "זה היה בלהט הרגע"

אחרי שנטש את האצטדיון לפני שריקת הסיום בניצחון 0:2 על טוטנהאם, החלוץ קיבל הודעה שהוא לא יקח חלק במשחק החשוב מול הבלוז ואינו חלק מהקבוצה הבוגרת לאימונים הקרובים. הפורטוגלי התנצל: "דוגמא אישית היא דבר חשוב עבורי"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:2 על טוטנהאם/ספורט1

לאחר הניצחון 0:2 אתמול (רביעי) על טוטנהאם שקירב את מנצ'סטר יונייטד למקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות בעונה הבאה, כל הכותרות ברחבי הממלכה הבריטית התרכזו בנטישתו של כריסטיאנו רונאלדו את המגרש לכיוון חדרי ההלבשה לפני שריקת הסיום. הכוכב הפורטוגלי לא פתח בהרכב ואפילו לא נכנס כמחליף בקרב נגד התרנגולים, ולפי הדיווחים גם נטש את האצטדיון לפני שריקת הסיום ולא חגג עם חבריו את הניצחון היוקרתי.

כעת, מדווחים בבריטניה כי רונאלדו סירב להיכנס כמחליף בדקות הסיום והושעה מהקבוצה הבוגרת של השדים האדומים. השחקן לא יהיה בסגל של אריק טן האח למשחק החוץ החשוב מול צ'לסי (שבת, 19:30, ספורט1). הקבוצה של הפורטוגלי הוציאה הודעה שכך קבע המאמן ההולנדי, וכי השחקן לא לקח חלק באימון הקבוצה היום. על פי הדיווחים, ראשי המועדון ממנצ'סטר מגבים לחלוטין את החלטתו של טן האח ולא מרוצים מהתנהגותו של החלוץ. עוד דווח כי יחסיו של הפורטוגלי עם אריק טן האח הם מינמליים ושהשניים בקושי מדברים באימונים ובמשחקי הקבוצה. השחקן מתקשר רק עם שחקנים מסוימים במועדון ועם עוזריו של המאמן ההולנדי.

החלוץ הפורטוגלי הוציא הודעת התנצלות בה כתב: "במהלך כל הקריירה שלי גיליתי כבוד לכל מי שהיה סביבי בקבוצות השונות. זה לא השתנה ולא ישתנה, אני אותו מקצוען. דוגמא אישית היא דבר חשוב עבורי, ותמיד ניסיתי להראות זאת לשחקנים צעירים. לצערי זה לא תמיד מתאפשר ולפעמים בלהט הרגע זה מוציא מאיתנו דברים לא טובים. כעת, אני אמשיך לעבוד קשה ולעודד את החברים לקבוצה, להיכנע ללחץ זה לא אפשרי, נעמוד יחד כל מנצ'סטר יונייטד. בקרוב שוב נהיה יחד".

מנצ'סטר יונייטד לא הודיעה אם קנסו את השחקן, אך הצהירה שהוא לא יתאמן בשלושת הימים הקרובים לפחות עם הקבוצה הבוגרת, ונראה שהיחסים בין הכוכב לקבוצתו יוכלו להשפיע על עתידו במועדון המפואר אפילו בחודש ינואר הקרוב.

אתמול לאחר המשחק אריק טן האח התראיין ואמר בסיום כי "אטפל במקרה של רונאלדו רק מחר, היום נחגוג את הניצחון". אפשר לומר שבהחלט המאמן ההולנדי החליט לטפל בחדר ההלבשה שלו וקיבל את הגב מהנהלת מנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully