וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש אחרי הניצחון: "היו לנו מהלכים הגנתיים מדהימים"

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 23:48

מכבי תל אביב ספגה 28 נקודות בלבד במחצית השנייה משובחת ועלתה למאזן 1:3. ניבו: "מסוגלים להיות בפיגור 10-20 ולחזור"

מכבי תל אביב הרשימה הערב (חמישי) עם ניצחון 69:88 על וילרבאן, שהעלה אותה למאזן 1:3 ביורוליג. כמו נגד מונאקו, גם הפעם הצהובים נקלעו לפיגור דו ספרתי (13), אלא שהפעם הם חזרו ממנו בשלב מוקדם. אחרי ספיגת 28 נקודות בלבד במחצית השנייה, רבות מהן בגארבג' טיים, החבורה של עודד קטש חגגה על הפרקט ביד אליהו.

"במחצית הראשונה היה טיפה חוסר ריכוז, במיוחד בהגנה, אבל טבעי שזה קורה", סיכם קטש, "זה משחק שני השבוע שעשינו התאמות נכונות, בעיקר בהגנה. היו פוזשנים הגנתיים מדהימים. אני מאוד שמח על ההתאמות האלו. אנחנו עדיין לומדים תוך כדי תנועה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם ג'יילן אדאמס. דני מרון
חגיגה בהיכל/דני מרון

קטש התייחס לרומן סורקין, שהצטיין: "הוא כבר שם והוא רק יילך וישתפר. אתם רואים את התוצאה במשחקים, אני חווה אותו ביום יום. הוא ילד מקסים, אני אוהב אותו ברמה האישית, אני אוהב את מה שקרה איתו בשנים האחרונות מבחינת המחויבות שלו למשחק והרצון שלו ללמוד, זה לא סתם שהקהל פה אוהב אותו. זה משחק שני שהוא עולה ונותן תרומה. צריך לתת גם קרדיט לג'וש ואלכס שעשו עבודה מדהימה".

המאמן המשיך: "באינטנסיביות של היורוליג אי אפשר לעשות תוכניות, אין משחקים קלים. דיברו על הגרלה, זה לאו דווקא נכון, לפעמים זה מסוכן, בבית אתה צריך לספק את הסחורה, במבחן התוצאה אני שמח מאוד, במבחן הדרך אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. אנחנו לא משחקים נגד אוויר, יש פה קבוצות טובות".

על גמר גביע ווינר ביום ראשון, נגד הפועל תל אביב: "אני מודע ויודע את המשמעות של משחק על תואר, ודרבי על תואר. הפועל תל אביב קבוצה עמוקה וטובה, אנחנו מגיעים למשחק הזה עם הרבה רצינות וכבוד. יש לנו יומיים שלמים להתכונן, נבוא מוכנים ונבוא להילחם. קשה לי לאמוד את המצ'אפ, זה עדיין תחילת עונה, פעם ראשונה שנפגשים איתם. אווירה נעימה תהיה בכל מקרה".

ג'וש ניבו שקלע 12 נקודות אמר: "יש לנו אופי, אנחנו מסוגלים להיות בפיגור של 10-20 נקודות ועדיין לחזור. זה מראה שיש לנו אופי כיחידה אחת. כולם בקבוצה חושבים על עוד מסירה לשחקן פנוי, חושבים אחד על השני, אנחנו מאוד קבוצתיים. אין תירוצים לפתיחה האיטית, בעיקר בבית מול הקהל שלנו. אנחנו צריכים למצוא לזה פתרון ולהתחיל משחקים עם יותר אנרגיה".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
אהב את התגובה. קטש/דני מרון

מאמן וילרבאן, טי ג'יי פארקר, אמר: "שיחקנו כדורסל טוב מאוד 15 דקות, ומהשלב הזה המשחק שלנו התפרק. כשניסינו לחזור נתנו להם לרוץ שוב ל-0:11 וכל המומנטום היה שלהם. ידענו שמכבי תחזור כי הקהל דוחף אותה. צריך לדעת לעצור אותה ולהפסיק את הטעויות שגורמות לה לקלוע סלים קלים. זה קשה, אנחנו קבוצה צעירה, אין לנו הרבה ניסיון כמו כל הקבוצות האחרות ביורוליג, אנחנו עדיין לומדים".

בשבוע הבא מכבי תל אביב תארח את פנאתינייקוס למשחק בית נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully