וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיגור דו ספרתי: מכבי תל אביב חזרה לניצחון 70:78 על מונאקו

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 23:25

קאמבק אדיר של הצהובים עם ריצת 0:15 בתחילת הרבע הרביעי והצגה של ווייד בולדווין בחצי השני (21 נק', 7 ריב' ו-5 אס') הפכו יתרון 19 של הצרפתים. רומן סורקין עם יכולת נהדרת (10 נק' ו-9 ריב') גם בלט בהיכל, ניצחון שני לקבוצה של עודד קטש העונה ביורוליג

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שלישי) 70:78 את מונאקו במהפך עצום אחרי פיגור 19 במהלך החצי הראשון. ווייד בולדווין (21 נק', 7 רבי' ו-5 אס') ורומן סורקין (10 נק' ו-9 ריב') עם מחצית שנייה מפלצתית הפכו את התוצאה והנחילו לצרפתים הפסד בכורה העונה ביורוליג. הצהובים עם מאזן חיובי של שני ניצחונות והפסד בודד בסיום המחזור השלישי.

המשחק התחיל דווקא ביתרון של האורחים, אבל ג'ורדן לויד השתלט על העניינים וכבר בסיום הרבע הראשון היה עם דו ספרתי והוריד את מונאקו ביתרון. ברבע השני הצרפתים ברחו ועלו בשיאם ליתרון 19, אבל לורנזו בראון ורומן סורקין צמצמו וירדו למחצית בפיגור 42:31.

בחצי השני ההפרש הדו ספרתי נשמר לאורך הרבע השלישי, עד שבולדווין התעורר יחד עם סורקין וחתך את ההפרש לחד ספרתי עם משחק התקפי אדיר של השניים. הרבע האחרון נפתח בריצת 0:15 לצהובים, בהצגה התקפית והגנתית של הגארד האמריקאי והפורוורד הישראלי. הצהובים הפכו את התוצאה לראשונה מהרבע הראשון ושמרו על היתרון עד הסיום לניצחון אדיר של 70:78 צהוב.

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין 21 (7 ריב' ו-5 אס'), לורנזו בראון 13 (7 ריב' ו-7 אס'), רומן סורקין 10 (9 ריב'), ג'רל מרטין 9, בונזי קולסון 8, ג'ון דיברתולומיאו 6, אוסטין הולינס 5, אלכס פויתרס 4 (6 ריב'), ג'יילן אדאמס 2, ג'וש ניבו ורפי מנקו שותפו ולא קלעו.

קלעו למונאקו: ג'ורדן לויד 21 (5 ריב'), מייק ג'יימס 15, אלי אוקובו 9, אלפא דיאלו 8 (6 ריב'), ג'ון בראון 7, ג'רון בלוסומגיים 6, דונטה הול ודונטאס מוטיונאס 2 כ"א. מת'יו סראזל ואדריאן מורמן שותפו ולא קלעו.

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין. דני מרון
הצגה של הגארד של מכבי תל אביב. ווייד בולדווין/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה עם לורנזו בראון, אלכס פויתרס, ג'וש ניבו, ווייד בולדווין ואוסטין הולינס. בראון קלע את הסל הראשון עם זריקה יפה מהצבע, פויתרס הוסיף שתיים והגארד הוסיף שלשה בדרך ליתרון מוקדם. ג'ורדן לויד השווה עם סל מחוץ לקשת של הצרפתים, וג'ון בראון העלה את מונאקו ליתרון ראשון הערב. לויד הוסיף פעמיים מהקו וכבר עם תשע נקודות, כמו כל שחקני מכבי. ג'רל מרטין הוסיף שלשה, אבל לויד המשיך לחגוג על הצהובים ועלה לניקוד דו ספרתי. מרטין עם דאנק קלע סל שדה ראשון אחרי כמעט ארבע דקות. מונאקו ביתרון 14:20 בסיום הרבע הראשון.

רבע 2

ג'רון בלוסומגיים פתח את הרבע השני עם סל מהצבע, סל מחוץ לקשת של אלי אוקובו ועוד שלושה שלו מסל ועבירה העלו את מונאקו ליתרון דו ספרתי. בראון קלע שלשה והעיר את ההיכל, עד שלשה של לויד ועוד חדירה לטבעת של מייק ג'יימס במהלך נפלא. שריקות בוז נשמעו בהיכל בפסק הזמן של עודד קטש. ג'ורדן לויד ובראון קלעו מהצבע לפני שקולסון, סורקין ובראון צמצו מעט את ההפרש לקראת סיום הרבע. סורקין קלע על הבאזר כדי להוריד את הקבוצות למחצית ביתרון צרפתי של 31:42.

שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין. דני מרון
ערב אדיר של השחקן הישראלי. רומן סורקין/דני מרון

רבע 3

בולדווין פתח את החצי השני עם סל מחוץ לקשת, אלפא דיאלו החזיר מהצד השני. הגארד האמריקאי הוסיף עוד אחד לזכות הצהובים והוריד את ההפרש לחד ספרתי. פויתרס חסם את לויד ועבירה בלתי ספורטיבית של דיאלו הוריד את הקבוצות לפסק זמן. לויד עם סל אדיר מחוץ לקשת השתיק את ההיכל. אוקובו הוסיף שלשה מטורפת משלו על הולינס, לפני שלוש נקודות של ג'ון דיברתולומיאו ורבע שלישי מוצלח יותר הוריד את הקבוצות עם יתרון 52:59 למונאקו.

רבע 4

המומנטום הצהוב נמשך עם עוד שלשה של הקפטן, לפני עוד סל מהצבע של בולדווין שהוריד לשתי נקודות הפרש. סורקין וקולסון העלו את הצהובים ליתרון ראשון מאז תחילת המשחק, מייק ג'יימס החזיר עם נקודות משלו, לפני שלשה של בולדווין שהחזירה את היתרון למכבי. לורנזו בראון הפך פעם נוספת, בולדווין הוסיף עוד שלשה וריבאונד ההגנה התחיל לעבוד לקבוצה של קטש בדקות הקריטיות. ג'יימס הוסיף שתיים מהצבע, לפני חסימה מדהימה של סורקין עליו, ודאנק אדיר של בולדווין שקרא לפסק זמן צרפתי. קולסון קלע פעמיים מהקו, מייק ג'יימס דייק גם הוא, ואדאמס עם נקודות ראשונות במדים של מכבי הורידו לפסק זמן נוסף. בולדווין, כוכב הערב, קלע עוד שתיים מהקו וקבע את תוצאת הסיום - 70:78 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully