וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילוך חוזר: מכבי תל אביב הביסה את וילרבאן 69:88

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 23:08

אחרי שחזרה מפיגור 19 נגד מונאקו, מכבי תל אביב שבה ממינוס 13 מול וילרבאן והשלימה "שבוע צרפתי" מושלם בביתה. בראון הוביל עם 17, סורקין הצטיין בשני צדי המגרש ועודד קטש כבר במאזן 1:3

מכבי תל אביב עלתה הערב (חמישי) למאזן 1:3 ביורוליג והיא בהחלט יכולה להכתיר את השבועיים הראשונים של העונה האירופית כהצלחה. הצהובים גברו על וילרבאן 69:88 ביד אליהו וסגרו שבוע צרפתי מושלם אחרי הניצחון על מונאקו לפני יומיים, בדיוק אותו מקום.

אחרי שנגד מונאקו החבורה של עודד קטש נזקקה לקאמבק מהולל וחזרה מפיגור 19, הפעם היא שבה ממינוס 13 בדרך לעוד ניצחון. הפעם הקאמבק היה מוקדם ופחות דרמטי. וילרבאן שלטה בריבאונד במשך כ-15 דקות והובילה 21:34, לפני שקטש מצא פתרונות.

לורנזו בראון ניהל והצטיין, רומן סורקין תרם אנרגיות ויכולת מצוינת בשני צדי המגרש ושחקנים כמו וייד בולדווין ובונזי קולסון ייצרו נקודות חשובות - כל אחד בתורו. רבע שלישי של 11:26 כבר סימן את הדרך לניצחון בתוצאה גבוהה ומכבי תל אביב במומנטום חיובי. וילרבאן אמנם הציגה פיזיות ואתלטיות, אבל הייתה חסרה איכות וחוכמת משחק והיא במאזן שלילי.

קלעו למכבי תל אביב: לורנזו בראון 17 ו-6 אסיסטים, בונזי קולסון 13 ו-6 ריבאונדים, וייד בולדווין 12 ו-8 אסיסטים, ג'וש ניבו 12, רומן סורקין 8, אלכס פוית'רס 8, ג'ון דיברתולומאו 6, ג'רל מרטין 4, רפי מנקו 3, ג'יילן אדאמס 3, אוסטין הולינס 2. ג'ייק כהן שיחק ולא קלע.

קלעו לווילרבאן: ננדו דה קולו 15, רטין אובסוהאן 11, יוסופה פאל 11 ו-11 ריבאונדים, ז'ופרה לוברן 8, ג'ונה מת'יוז 7, אנתוני פולייט 7, דייויד לייטי 7, אמין נואה 3.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
המומנטום נמשך. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין, מול ננדו דה קולו, שחקן וילרבאן. דני מרון
הגנה, התקפה ואנרגיות נהדרות. סורקין בעוד משחק מצוין/דני מרון

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה עם לורנזו בראון, וייד בולדווין, אוסטין הולינס, אלכס פוית'רס וג'וש ניבו. בולדווין ביצע שתי עבירות מוקדמות, אבל קטש השאיר אותו על המגרש. מכבי התקשתה בריבאונד והצרפתים עלו ל-4:6 ובהמשך ל-9:14 - בעיקר דרך נקודות בצבע. הצהובים הורידו למינוס 1, וילרבאן ענתה בשלשה ונקודות מתחת לסל ובסיום הרבע התוצאה עמדה על 15:21 לאורחת.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש והצוות שלו. דני מרון
מכבי נעלמה בריבאונד ברבע הראשון. קטש והצוות/דני מרון
יוסופה פאל, שחקן וילרבאן. דני מרון
הקשה על מכבי תל אביב בצבע. פאל/דני מרון

רבע 2

שלוש שלשות מהירות של ננדו דה קולו סימנו לווילרבאן את הדרך ל-19:30, כשעל השעון קרוב ל-8 דקות עד סיום המחצית. רומן סורקין ורפי מנקו ייצרו נקודות בצד השני, אבל בשלב הזה מכבי עדיין התקשתה לעשות עצירות בהגנה והצרפתים טיפסו ל-24:34. וילרבאן החטיאה כמה זריקות פתוחות ופספסה הזדמנות לברוח והתעוררות של בולדווין עזרה למארחת להקטין ל-41:38. הצרפתים לקחו פסק זמן, אבל לא עצרו את המומנטום הצהוב ובסיום המחצית 41:42 למכבי תל אביב.

שחקן וילרבאן, ננדו דה קולו, מול שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין. דני מרון
דה קולו פתח את הרבע השני עם הפצצה/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב וייד בולדווין. דני מרון
הוביל את הקאמבק הצהוב. בולדווין/דני מרון

רבע 3

מכבי נראתה מאוד אנרגטית, וילרבאן עשתה שטויות והצהובים פתחו רבע שלישי היטב ועלו ל-44:49. הצרפתים עוד עשו קולות של הישארות בתמונה, אבל נקודות של סורקין וקולסון הטיסו את מכבי תל אביב ליתרון שיא עד אותו שלב, 50:58, לפני שטי ג'יי פארקר ביקש טיים אאוט כדי לעצור את השטף. זה ממש לא עזר והצהובים המשיכו לקלוע נקודות קלות בדרך להגדלת היתרון. אחרי רבע פנטסטי של 11:26, מכבי הוליכה 52:68 בתום שלושה רבעים.

שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון. דני מרון
רבע גדול של מכבי תל אביב. קולסון/דני מרון
רטין אובסוהאן, שחקן וילרבאן, מול לורנזו בראון, מכבי תל אביב. דני מרון
אובסוהאן ו-וילרבאן הלכו לאיבוד לחלוטין ברבע השלישי/דני מרון

רבע 4

מכבי תל אביב עלתה ל-52:72 בתחילת הרבע האחרון, ז'ופרה לוברן נפצע, וילרבאן לא מצאה את עצמה על הפרקט והשארית הפכה לגארבג' טיים. ניבו שיפר סטטיסטיקה, אדאמס צלף מחוץ לקשת, דיברתולומאו הצטרף וההפרש נע סביב 15-21 נקודות. בסיום 69:88 למכבי תל אביב.

בשבוע הבא תרשום מכבי תל אביב משחק בית שלישי ברציפות, כשתארח ביום חמישי את פנאתינייקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully