וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הביסה את כפר קאסם 0:5, גם הפועל פתח תקוה ניצחה

המוליכה ממשיכה לדרוס את הליגה, יריבתה העירונית רשמה 0:2 על אחי נצרת. יפו עדיין שנייה אחרי 1:2 נגד אשדוד, כפר סבא ובני יהודה נפרדו ב-1:1

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.10/ספורט1

שבוע שני ברציפות שהליגה הלאומית סיפקה לנו מחזור מלא בשישי ובצמרת ממשיכות להתנגן כמעט אותן זמירות: מכבי פתח תקוה ממשיכה לדהור בחזרה לליגת העל, מכבי יפו והפועל פתח תקוה בעקבותיה וגם הפועל עכו חזק בעניינים. קצת יותר למטה, אלישע לוי ערך בכורה מחודשת בבני יהודה והסתפק בתיקו עם הפועל כפר סבא.

מ.ס. כפר קאסם - מכבי פתח תקוה 5:0

היורדת מליגת העל ממשיכה לצבור נקודות ואחרי המשחק היום הפרש השערים שלה עומד כבר על 4:20. האורחת לא המתינה הרבה וכבר בדקה ה-3 טל בן חיים התגבר על שחקן הגנה וסובב כדור יפה לפינה הרחוקה. בדקה ה-33 גם ארד בר נכנס לפעולה. הקשר המצטיין חתך דרך המרכז לתוך הרחבה ובעט שטוח לרשת. איליה שקורין נגח את השלישי בדקה ה-59, דן כדורי הוסיף בפנדל (84) ועידן טוקלומטי השלים בתוספת הזמן. כפר קאסם חזרה למסלול ההפסדים אחרי הניצחון הנדיר במחזור הקודם.


מכבי יפו - הפועל אדומים אשדוד 1:2

ניצחון שלישי ברציפות של העולה החדשה, ששמרה על המקום השני וסיבכה אפילו יותר את היריבה שלה. ג'וסי לופטה גילה חדות רבה עם שתי סיומות מושלמות מול השוער בדקות 12 ו-25, ויפו עלתה ליתרון כפול בשלב מוקדם יחסית - כזה שהספיק לה עד הסיום. שון עדרי צימק בדקה ה-57, אבל לא מנע מיפו להשיג ניצחון ראשון על אשדוד אחרי שבששת המשחקים הקודמים האדומים ניצחו שלושה משחקים ושלושה אחרים הסתיימו בתיקו.

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. דני מרון
החגיגות נמשכות. מכבי פתח תקוה/דני מרון

הפועל ראשון לציון - הפועל עכו 3:1

ניצחון רביעי רצוף לעכו, שחולקת את המקום השני עם מכבי יפו ונמצאת בכושר שיא. זאהי אחמד הבקיע צמד בדקות 43 ו-78, ספיר יתאח כבש בתווך (54) וירין בן סיני רק צימק בדקה ה-90 עבור המארחת. לעכו זה היה ניצחון חוץ שלישי ברציפות על ראשון לציון.

הפועל פתח תקוה - מכבי אחי נצרת 0:2

כשהפועל פתח תקוה בנתה חלק קדמי שכולל את עידן שמש ורז שטיין, היא חשבה על מאבק עלייה אמיתי. היום שניהם כבשו ושמרו את המלאבסים בחבורת הצמרת הגבוהה. שמש פתח את החגיגה עם הקפצה יפה בדקה ה-23 ושער ליגה שישי העונה, ושטיין חתם בדקה ה-43 אחרי מבצע של ג'ימי אלכסיס. ניצחון שני רצוף לפתח תקוה, הפסד רביעי רצוף לאחי (שלא כבשה באף אחד מההפסדים הללו).

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עידן שמש שחקן הפועל פתח תקוה חוגג שער. אריאל שלום
עוד שער, עוד ניצחון. עידן שמש/אריאל שלום

הפועל כפר סבא - בני יהודה 1:1

הקאמבק של אלישע לוי לבני יהודה ולמעשה לליגה הלאומית (לראשונה אחרי 15 שנים) לא הוכתר בהצלחה, אבל לפחות גם לא הסתיים עם הפסד. כפר סבא שלטה, הייתה יותר מסוכנת והחמיצה, אבל בדקה ה-33 אליאן רוחנא עשה לזה סוף עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה שקבעה 0:1 ירוק. אלא שבמקום ללחוץ על הגז, המארחת נרדמה וטעות קשה בהגנה שלה אפשרה לקארים אבובקאר השווה בדקה ה-75.

הפועל אום אל פאחם - עירוני טבריה 1:1

טבריה אמנם חזרה מפיגור, אבל לא ידעה להמשיך את המומנטום אחרי ה-1:5 המרשים על הפועל עפולה במחזור הקודם. סולומון דניאל כבש בבעיטה שטוחה בדקה ה-11 והעלה את פאחם ליתרון מוקדם, אבל עידן גולן השווה בדקה ה-41.

אלישע לוי, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
הסתפק בנקודה בקאמבק לבני יהודה ולליגה הלאומית. אלישע לוי/מאור אלקסלסי

הפועל עפולה - הפועל נוף הגליל 0:1

כמה שהפועל עפולה אוהבת לשחק בבית. הקבוצה של שחר ויזינגר כבר עם 13 מ-14 הנקודות שלה בעמק והפעם עם 0:1 יוקרתי ב"דרבי". אביחי וודג'ה הבקיע עבור המארחת בדקה ה-60 והעמיק את המשבר בנוף הגליל. הקבוצה של ירון הוכנבוים עם הפסד שני ברציפות, נקודה בודדה מ-9 האחרונות ובמרחק גדול יחסית מחזרה מהירה לליגת העל.

הפועל רמת גן - הפועל ניר רמת השרון 0:2

חלאופילו פלייטר הופך להיות אחת מההחתמות הטובות של סוף החלון ההעברות. אחרי שכבש את שער הניצחון על אחי נצרת במשחק הקודם, הסורינאמי המשיך להפציץ עם צמד בדקות 10 ו-62 (השני עם החזה אחרי קרן). האורדונים מעל הקו האדום אחרי פתיחת עונה נוראית והם גם מציינים ניצחון בית ראשון על רמת השרון מאז דצמבר 2015.

משחקי המחזור ה-10:

עירוני טבריה - מ.ס. כפר קאסם
הפועל נוף הגליל - הפועל אום אל פאחם
מכבי אחי נצרת - הפועל עפולה
הפועל ניר רמת השרון - הפועל פתח תקוה
הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן
הפועל עכו - בני יהודה
הפועל אדומים אשדוד - הפועל כפר סבא
מכבי פתח תקוה - מכבי קביליו יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully