וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לכתום: אלישע לוי מונה למאמן בני יהודה עד תום העונה הבאה

עודכן לאחרונה: 9.10.2022 / 18:28

כשנתיים אחרי שפוטר מהמועדון עקב "חילוקי דעות", הוא שב לקדנציה שנייה אצל הכתומים וינסה להעפיל איתם ליגת העל

קליפ סיכום היום בספורט, 9.10/ספורט1

אלישע לוי חוזר חוזר לבני יהודה בחוזה עד תום העונה הבאה. שנתיים ושלושה ימים אחרי שפוטר במפתיע מהקבוצה שהייתה אז בליגת העל ואותה הוביל במשך 10 חודשים עד ההתקשרות הסתיימה עקב "חילוקי דעות", הודיעו הכתומים שהוא שב למועדון בתור מחליפו של אורי גוטמן, שסיים את דרכו ביום שישי מיד אחרי ההפסד למכבי יפו.

כמובן שהקדנציה הקודמת של אלישע לוי בבני יהודה הייתה תחת הנהלה אחרת, בימי הבעלים ברק אברמוב. ללוי ולבני יהודה תהיה זו משימה לא פשוטה לשוב לליגת העל, לאחר שהקבוצה ניצחה שני משחקים בלבד בשמונת המחזורים הראשונים והיא עם 9 נקודות בלבד - אבל רק חמש הפרש מהמקום השני.

אלישע לוי מאמן הפועל חיפה. דני מרון
שוב בבני יהודה. אלישע לוי/דני מרון

כזכור, קבוצתו האחרונה של אלישע לוי הייתה הפועל חיפה, אותה עזב בסיום העונה האחרונה בהחלטה שעליה הצהיר כבר בחודש אפריל, אולם עמד על הקווים גם בשלושת המשחקים שנותרו לקבוצה בפלייאוף התחתון באותה עונה.

הפעם האחרונה של אלישע לוי בליגה הלאומית הייתה בעונת 2006/7, אז עלה עם בני סכנין לליגה הבכירה. היו לו גם שתי עליות ליגה עם הפועל בית שאן - אחת לליגת המשנה ואחת לליגה הבכירה - וכן הוא העפיל לליגה הבכירה כמאמן הפועל כפר סבא, בסך הכל שלוש פעמים עלה מליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully