וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: הקאמבק של אלישע לוי, יפו ועכו ימשיכו להפתיע?

המאמן החדש-ישן של בני יהודה יגיע לכפר סבא, המוליכה מכבי פתח תקוה אצל כפר קאסם, יפו השנייה מול אדומים אשדוד ועכו השלישית בראשון לציון (16:00)

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 12.10/ספורט1

שבוע שני ברציפות שהליגה הלאומית מספקת לנו מחזור מלא בשישי (16:00) וגם הפעם יהיו פנים חדשות-ישנות על הקווים, כשאלישע לוי יערוך בכורה מחודשת כמאמן בני יהודה במשחק חוץ מול הפועל כפר סבא. המוליכה מכבי פתח תקוה תצא לנס ציונה כדי לפגוש את מ.ס. כפר קאסם, מכבי יפו השנייה תארח את הפועל אדומים אשדוד ואילו הפועל עכו השלישית תצא לראשון לציון.

מ.ס. כפר קאסם - מכבי פתח תקוה

היורדת מליגת העל רחוקה מלהרשים עד כה (פרט לרביעייה בדרבי) אבל בכל זאת מובילה את טבלת הלאומית בפער של חמש נקודות ומציגה את ההתקפה הטובה בליגה וההגנה הכי חזקה (יחד עם רמת השרון). כפר קאסם השיגה את ניצחונה הראשון העונה בשבוע שעבר, 1:3 באשדוד במשחק החזרה של תומר קשטן וכעת תנסה להפתיע את הקבוצה לה הפסידה שלוש פעמים בעונת 2019/20, אבל היא תחסר את הבלם המורחק דואגי מאלה.

מכבי קביליו יפו - הפועל אדומים אשדוד

הניצחונות היוקרתיים על הפועל כפר סבא ובני יהודה הקפיצו את העולה עד למקום השני והיא תנסה להמשיך ברצף גם מול נועלת הטבלה שמתקשה לסגור את המינוס. ההפסד לכפר קאסם הותיר את אדומים אשדוד במרחק 11 נקודות מחוף מבטחים והמשימה של דוד רביבו הופכת קשה יותר ויותר, כשבנוסף הקבוצה שלו עדיין לא כבשה העונה שער חוץ (0:0 בנצרת ושלושה הפסדים רצופים). בששת המפגשים בין הקבוצות בליגה א' דרום בשנים האחרונות, יפו לא הצליחה לנצח: שלושה הפסדים ושלוש תוצאות 1:1.

דובב גבאי שחקן מכבי קביליו יפו. קובי אליהו
יפו תרשום ניצחון שלישי ברציפות? דובב גבאי/קובי אליהו

הפועל ראשון לציון - הפועל עכו

בשני הביקורים שלה בראשון לציון בעונה שעברה הצליחה הפועל עכו לנצח, והיא תנסה להמשיך במומנטום שלה ולהתבסס בצמרת הלאומית בעזרת ניצחון רביעי ברציפות. הכתומים ניצחו 0:2 בשלושת משחקי הבית האחרונים שלהם, כשרצף של ארבעה ניצחונות בית לא היו להם מאז מרץ-אפריל 2011, בעונת העלייה לליגת העל. עכו תחסר את גיא אביב וגיתי סופיר המורחקים.

הפועל פתח תקוה - מכבי אחי נצרת

חילופי המאמנים לא עזרו למכבי אחי נצרת בשבוע שעבר, כשההפסד הביתי 1:0 להפועל רמת גן היה השלישי ברציפות על האפס והחמישי העונה. את הפועל פתח תקוה היא ניצחה בחוץ רק פעמיים עד היום, אם כי זה קרה בשנים האחרונות (1:2 בפברואר 2019 וגם בספטמבר 2020). המארחת בונה בעיקר על עידן שמש, שהבקיע צמד ב-1:4 בנוף הגליל וחתום על חמישה שערי ליגה עד כה (ועוד שניים בגביע הטוטו).

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עידן שמש שחקן הפועל פתח תקוה חוגג שער. אריאל שלום
רוצה לעשות עוד צעד בקרב על מלכות השערים. עידן שמש/אריאל שלום

הפועל כפר סבא - בני יהודה

הקאמבק של אלישע לוי יהיה באצטדיון לויטה, מול קבוצה בה אימן בשלוש קדנציות שונות ואותה העלה מהלאומית ב-2004/05. המאמן הוותיק חוזר למעשה לליגה השנייה אחרי 15 שנים (מאז העלייה עם בני סכנין) ומקווה להחזיר את בני יהודה למסלול אחרי ארבעה מחזורים ללא ניצחון שהובילו לפרידה מאורי גוטמן. הכתומים הפסידו 1:0 להפועל כפר סבא בשלושת העימותים בעונה שעברה, אבל גם הקבוצה של עומר פרץ לא במומנטום טוב אחרי שני הפסדים רצופים.

הפועל אום אל פאחם - עירוני טבריה

הקבוצה של אלירן חודדה הייתה חתומה על התוצאה המרשימה של המחזור השמיני, כשהביסה 1:5 את הפועל עפולה למרות מחצית שלמה ב-10 שחקנים. היא תחסר את ויקי כחלון המורחק במפגש הראשון עם אום אל פאחם מאז עונת 2018/19, אז הובסה על ידי 4:1 בחוץ ו-5:0 בבית בליגה א' צפון. המארחת החמיצה ללא הפסקה מול מכבי פתח תקוה ורשמה הפסד בכורה תחת אדהם האדיה בשבוע שעבר.

אלישע לוי, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
פוגש קבוצה אותה העלה לליגת העל בעבר. אלישע לוי/מאור אלקסלסי

הפועל עפולה - הפועל נוף הגליל

10 מ-11 הנקודות שלה העונה השיגה הפועל עפולה כמארחת, כשבמחזור הקודם שיחקה כאורחת במגרש שלה וחטפה חמישייה מטבריה. שחר ויזינגר יקווה לראות התאוששות מצד שחקניו, כשגם נוף הגליל צריכה לתקן את הרושם אחרי התבוסה הביתית 4:1 להפועל פתח תקוה. בעונת העלייה ב-2020/21 ניצחה נוף הגליל בשני המפגשים, כשמשחק בחוץ והיב חביבאללה כיכב עם שלושער ב-3:4.

הפועל רמת גן - הפועל ניר רמת השרון

דור לוי חגג ניצחון בכורה כמאמן בוגרים במחזור הקודם (0:1 בנצרת) וכעת רוצה להוביל את הפועל רמת גן לניצחון ביתי ראשון מאז תחילת אפריל. מולו ניצבת אחת משתי ההגנות הטובות בליגה, שעדיין לא הפסידה בחוץ העונה. שלושת המפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה לא הוכרעו וכך גם חמשת האחרונים שהפועל רמת גן אירחה. הניצחון הביתי האחרון שלה היה 0:2 בדצמבר 2015 והפעם האחרונה שרמת השרון ניצחה בחוץ הייתה בספטמבר 2016 (1:2). לירן אלמליח המורחק יחסר לאורדונים.

משחקי המחזור ה-10:

עירוני טבריה - מ.ס. כפר קאסם
הפועל נוף הגליל - הפועל אום אל פאחם
מכבי אחי נצרת - הפועל עפולה
הפועל ניר רמת השרון - הפועל פתח תקוה
הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן
הפועל עכו - בני יהודה
הפועל אדומים אשדוד - הפועל כפר סבא
מכבי פתח תקוה - מכבי קביליו יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully