וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תנסה לקלקל את החגיגה בחולון, הפועל ת"א מגיעה עם ציפיות

הליגה תיפתח בשישי: הסגולים יניפו את דגל האליפות לפני שיארחו את הקבוצה מהבירה, האדומים יארחו את אילת בבכורה המחודשת של גינת בליגה

ריצ'רד האוול אחרי החתימה בהפועל חיפה/באדיבות הפועל חיפה

עונת 2022/23 בליגת העל בכדורסל תצא לדרך מחר (שישי) עם שני משחקים מרתקים. במוקד יעמוד המפגש בין אלופת המדינה הפועל חולון להפועל ירושלים, בו יונף דגל האליפות של הסגולים אל תקרת האולם. הפועל תל אביב, אחת הקבוצות המדוברות ביותר בקיץ האחרון, תארח את הפועל אילת.

שון דאוסון, הפועל חולון. מאור אלקסלסי
קרב מרתק במחזור הראשון. שחקני חולון/מאור אלקסלסי

הפועל חולון - הפועל ירושלים (13:30)

למרות הטלטלה שגרמה פציעתו של סי ג'יי האריס על סף סיומה של תקופת ההכנה, הפועל חולון רשמה וי גדול ביום שני האחרון, עם ניצחון חוץ על לגיה ורשה בפתיחת ליגת האלופות, ומגיעה למחזור הראשון בליגה במצב רוח טוב. המצטרף הטרי אריק גרין הראה חלק מהיכולות הנהדרות שלו באירופה, והוא יהיה בסגל למשחק נגד היריבה הגדולה מהבירה, בעוד היידן דלטון מחוץ לסגל. הסגולים מתרגשים מאוד לקראת פתיחת העונה ויערכו טקס חגיגי של הנפת דגל האליפות לתקרת ההיכל, בו ישתתפו כוכבי העבר של הקבוצה - ניב בוגין וישראל אלימלך.

גם הפועל ירושלים צלחה את משחק הבכורה שלה בזירה האירופית העונה, עם ניצחון ביתי על דרושפאקה. האדומים מקווים שעם הניצחונות יגיע גם השיפור ביכולת. המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' החליט שמבין ששת הזרים יהיה זה מארקס מיירס שלא יתלבש. בירושלים מקווים שהדקות הטובות שהראה נועם דוברת באירופה יובילו לשיפור ביכולתו, שכן מדובר בשחקן משמעותי מאוד בקבוצה.

תומר גינת, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
הציפיות גבוהות. הפועל תל אביב/דני מרון

הפועל תל אביב - הפועל אילת (15:30)

הקבוצה של דני פרנקו פותחת את העונה עם מטען עצום של ציפיות, ורוצה להתחיל ברגל ימין אחרי שכבר עלתה לגמר גביע ווינר. נכון לעכשיו, המאמן יצטרך לבחור בכל משחק ארבעה מתוך שישה שחקנים זרים, כשהכוונה היא להושיב בכל משחק גארד וגבוה בצד - והפעם מי שלא נרשמו הם ג'ורדן מקריי וג'יילן הורד. מי שלא מרשים בינתיים הוא שחקן הפנים כריס הורטון, אך הוא יזכה להזדמנות נוספת. תומר גינת יערוך את הופעת הבכורה המחודשת שלו בליגה במדי הפועל תל אביב. הפורוורד הישראלי מדורג 15 בין קלעי כל הזמנים של המועדון. היכל קבוצת שלמה צפוי להיות מלא מחר, לאחר שכל המנויים לליגה נמכרו, אך השורות הראשונות מאחורי הסל הקרוב לספסל האדומים יהיו סגורות בשל עונש מהעונה שעברה.

בהפועל אילת ידעו הכנה לא פשוטה לעונה: מספר האימונים שהיו לאריאל בית הלחמי בסגל מלא לחלוטין הוא נמוך, גם בשל פציעות וגם עקב נסיעות של שחקנים, כמו זאת של אריק גריפין למשחק אחד עם מכבי רעננה ב-NBA. אילת מתכוונת לרשום חמישה זרים לכל משחק העונה, אבל כרגע הזר החמישי שלה, סקוט משאדו, בדרכו החוצה. במועדון מחפשים מחליף וישחקו רק עם ארבעה זרים בתל אביב. הקבוצה הגיעה למרכז בשעות הצהריים של יום חמישי ותערוך את אימון הערב בהיכל קבוצת שלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully