וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד לאגדות: ישראל אלימלך וניב בוגין יניפו את דגל האליפות של הפועל חולון

6.10.2022 / 12:24

הסגולים יציינו את הזכייה במשחק הביתי שיפתח את ליגת העל, בשישי (13:30) נגד הפועל ירושלים. שני הכוכבים הוזמנו להשתתף בטקס. חברת "עצמון פליי גראונדס" תשמש כספונסרית החדשה של האלופה

שחקני הפועל חולון בריאיון לקראת פתיחת העונה/צילום: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

לפני שבע שנים, כשהפועל ירושלים הניפה את הצלחת הראשונה בתולדותיה, היא המתינה למשחקה הביתי השני כדי לתלות את דגל האליפות בארנה לנגד עיניה של הפועל חולון. מחר (שישי, 13:30) תתהפך התמונה: האדומים יגיעו להיכל הטוטו, והדגל של החולונים ייתלה מולם.

בטקס המיוחד, שיקדם למשחק הפתיחה של העונה בליגת העל, ישתתפו שניים מגדולים השחקנים של חולון בכל הזמנים - ישראל אלימלך וניב בוגין. זאת תהיה גם הפעם הראשונה שבה ייפתח היציע על שם אלימלך באולם.

ישראל אלימלך בטקס חניכת יציע על שמו בהיכל העירוני, חולון. קובי אליהו
מי מתאים יותר ממנו להניף את הדגל? ישראל אלימלך/קובי אליהו

שתי הקבוצות מגיעות במומנטום חיובי, אחרי שהחלו את העונה עם ניצחונות דרמטיים בליגת האלופות. חולון חזרה מוורשה עם 81:84 לאחר הארכה, בעוד ירושלים גברה בבית 67:69 על דרושפאקה.

האלופה חתמה על חוזה עם מאמצת חדשה, חברת "עצמון פליי גראונדס", שנוסדה ב-1973 ומתמחה בייצור והקמת מתקני משחק וכושר בשטחים ציבוריים ובגני ילדים. מנכ"לית השיווק של החברה, ויקי מזרחי, תצטרף להנהלת המועדון ותרכז פרויקטים ושיתופי פעולה למען הקהילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully