וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים החלה את ליגת האלופות עם 67:69 על דרושפאקה

האדומים מהבירה מחקו פיגור דו ספרתי במחצית הראשונה, ועם 17 נקודות של קרינגטון - פתחו את העונה האירופית ברגל ימין

הפועל ירושלים הותירה את ההדחה מגביע ווינר מאחוריה וסימנה וי הערב (שני) על משחקה הרשמי הראשון לעונת 2022/23, כאשר גברה 67:69 על דרושפאקה הטורקית במסגרת ליגת האלופות של פיב"א לעיני 5,547 צופים בארנה.

זו לא הייתה תצוגה התקפית מרשימה של האדומים מהבירה, שעדיין מנסים לגבש את הסגל הטרי אשר נבנה תחת המאמן החדש אלכסנדר דז'יקיץ', אבל שחקניו של הסרבי הפגינו אופי כשחזרו מפיגור דו ספרתי במחצית הראשונה, ושרדו קרב צמוד בדרך לפתיחת העונה האירופית ברגל ימין. שני המצטיינים של הפועל ירושלים הערב, קאדין קרינגטון וליוואי רנדולף, עשו זאת ביום ההולדת שלהם - חגגו 27 ו-30 בהתאמה.

קלעו להפועל ירושלים: קאדין קרינגטון 17, ליוואי רנדולף 13, זאק הנקינס 10 ו-9 ריבאונדים, ספידי סמית' 8, עוז בלייזר 7, אור קורנליוס 5, נועם דוברת 4, סים סנדר ונה 3, מארקס מייריס 2.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
הפועל ירושלים פתחה ברגל ימין/ברני ארדוב
אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
5,547 אדומים ראו ניצחון. אוהדי הפועל ירושלים/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

את נקודת הבכורה של האדומים השיג הנקינס אחרי יותר מארבע דקות, ורק כדקה אחר כך הגיע סל השדה הראשון, בדמות שלשה של אור קורנליוס. בינתיים, הטורקים, כבר עלו ליתרון דו ספרתי ואולאסני קבע 5:15. קרינגטון עלה טוב מהספסל, ונה הקטין ל-17:11 בשלשה אבל עוסמאני וסטארקס החזירו את הפער ל-10. דוברת וקרינגטון החליפו סלים עם מקולו וסאילי, בדרך ל-15:25 טורקי בסוף הרבע.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קאדין קרינגטון, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מהבודדים שהופיעו בפתיחה. קאדין קרינגטון/ברני ארדוב

רבע 2:

הירוקים עלו ליתרון שיא של 17:30 בפתיחת הרבע השני, אבל רנדולף התעורר והמארחת החלה לנגוס אט אט בהפרש. שלשה שלו הורידה ל-35:34, הנקינס השווה מהקו ואז ספידי סמית' ירה מרחוק במעבר כדי להשלים מהפך - 35:38 אדום. עם זאת, דרושפאקה הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון בהפסקה, אליה ירדה ב-39:41.

ליוואי רנדולף, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שינה את המומנטום. רנדולף/ברני ארדוב

רבע 3:

סמית' וקרינגטון המשיכו להוביל את ירושלים, אבל הטורקים עמדו בקצב והשוו ל-47:47. בלייזר סגר רבע חלש של שתי הקבוצות בהתקפה, עם נקודות שקירבו את האדומים ל-55:53.

שחקן הפועל ירושלים, נועם דוברת, חוגג עם עוז בלייזר. זאק הנקינס לצדם. ברני ארדוב
אופי ולחימה. דוברת עם בלייזר והנקינס/ברני ארדוב

רבע 4:

דוברת חדר מצוין, אבל בצד השני ההגנה עבדה פחות טוב ודרושפאקה צעדה ביתרון 57:60. אולאסני הגדיל את הפער לחמש נקודות עם סל בצבע, קרינגטון דאג לקזז אבל קורקמאז ענה לו בשלשה - 61:65 ירוק. רנדולף קבע שוויון, בלייזר קלע שלשה קריטית ויבואה הקטין בצד השני, אבל בלייזר בפעולה גדולה נוספת סחט עבירת תוקף, קרינגטון קלע נקודה מהקו והטורקים החטיאו פעמיים בהתקפה האחרונה. הפועל ירושלים חגגה 67:69 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully