וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יזל וטום בריידי מתגרשים: המתח מאחורי הקלעים, והמיליונים שיחולקו

עודכן לאחרונה: 5.10.2022 / 22:32

דוגמנית העל והקווטרבק החליטו להיפרד אחרי 13 שנה, וארה"ב סוערת: מה הסיבות לפרידה, כמה כסף שוכב ביניהם, ולמה אוהדי הפוטבול מצחקקים. כל התגובות

ג'יזל בונדשן וילדיה/אינסטגרם

ארה"ב מדווחת בעניין רב ביומיים האחרונים על הגירושים הצפויים של דוגמנית העל וכוכב העל טום בריידי וג'יזל בונדושן. אחרי ההחלטה של השניים להיפרד, ואחרי שבונדשן מינתה לעצמה עורך דין גירושין, גם בריידי שכר עורך דין, וכעת הזוג יחל בפרידה הרשמית שלהם, בעקבות הבעיות שלהם בנישואים ובמערכת היחסים.

בריידי, 45, שחקן הפוטבול הגדול בכל הזמנים, נשוי לברזילאית 13 שנה. לזוג שני ילדים - הבן בנג'מין ריין, בן 12, והבת ויויאן לייק בת ה-9, כאשר לבריידי יש ילד נוסף - ג'ון אדוארד, בן 15, עם האקסית ברידג'ט מוינהאן. השניים התמודדו עם "הרבה מתח" בנישואים, בין השאר בגלל ההחלטה של בריידי לחזור ל-NFL העונה לאחר פרישה קצרה.

ג'יזל בונדושן לצד טום בריידי. Stefanie Keenan, GettyImages
מתיחות ארוכה. ג'יזל ובריידי/GettyImages, Stefanie Keenan

בראיון הקיץ עם בונדושן בת ה-42, ג'יזל אמרה שיש לה "חששות" לגבי המשך הקריירה של בריידי, שבגיל 44 החליט במפתיע להמשיך לשחק, אחרי שכבר הודיע על פרישה. מדובר בגיל חריג מאוד לשחקן פוטבול, יחסית למשחק מאוד פיזי ותובעני. "ברור שיש לי את החששות שלי - זה ספורט אלים מאוד, ויש לי את הילדים שלי והייתי רוצה שהוא יהיה יותר נוכח", אמרה הדוגמנית הברזילאית. "בהחלט ניהלתי את השיחות האלה איתו שוב ושוב. אבל בסופו של דבר, אני מרגישה שכל אחד צריך לקבל החלטה נכונה עבורם. הוא צריך לללכת אחרי מה שמשמח אותו". עם זאת, מהצד של ג'יזל, "מקורבים" אומרים ש"ההחלטה שלו לחזור לפוטבול סימלה מה הוא מציב ראשון בחיים, נמאס לה שהוא ומתסכל אותה שהקריירה לפני המשפחה, למרות שתמיד תמכה בו".

מנגד מקורבים לבריידי, שזכה שבע פעמים בסופרבול, טוענים שהוא "מסור לחלוטין" לילדיו במהלך העונה ומחוצה לה, ומבלה עם משפחתו בין המשחקים לנסיעות. "אף בעל אחר לא מקבל שישה חודשי חופש בשנה כדי להיות מסור רק למשפחתו", אמר המקור. "ובמהלך העונה, נכון שהוא נוסע למשחקים ולאימונים, אבל הוא גם הרבה עם המשפחה שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'יזל בונדושן, אשתו של טום בריידי, סופרבול 51. רויטרס
תמכה בו תמיד. ג'יזל/רויטרס
ג'יזל דוגמנית ברזילאית טקס הפתיחה של אולימפיאדת ריו. GettyImages
אימפריה עסקית. ג'יזל/GettyImages

אם בונדשן ובריידי אכן יחליטו להתגרש, הדוגמנית והקווטרבק יצטרכו לחלק את נכסיהם שמוערכים במאות מיליוני דולרים, ולסגור את עניין המשמורת על ילדיהם. ההערכה היא שיש להם הסכם ממון. "אנשים בסדר גודל כזה של עושר לא מתחתנים בדרך כלל בלי מסמך שיכתיב מה יקרה אם זה לא יסתדר", אומר מומחה אמריקאי. על פי הדיווחים, הם כבר תקופה לא גרים ביחד, ובקיץ הוא נסע לחופשה עם ילדיו בלעדיה. עם זאת, נטען שאין חשד לבגידות.

כמה הם שווים?

הם היו אחד הזוגות העשירים ביותר בכל ענפי הספורט והבידור, ובאופן די מפתיע, הטענות הן שג'יזל שווה יותר ועשתה יותר כסף. רק מ-2021 עד 2022, השווי הנקי הכולל המוערך של בריידי תפח מ-180 מיליון דולר ל-250 מיליון דולר. בחודש מאי, "פורבס" דיווח שהוא הפך לספורטאי במקום התשיעי בעולם מבחינת הכנסות, עם שורה ארוכה של הסכמי חסות.

דוגמנית העל הברזילאית שווה 400 מיליון דולר. הרבה מזה בזכות ההשקעות העסקיות המרשימות שלה - עם עסקאות של מיליוני דולרים עם ויקטוריה'ס סיקרט, שאנל, פאנטן, כמו גם קו משלה של סנדלי מעצבים ורכישת מלון ברזילאי. היא הייתה דוגמנית על בשיא ההצלחה של "הז'אנר", וידעה למנף אותו עם הכנסות שמוערכות בחצי ציליארד דולר בעשורים האחרונים. לזוג גם יש נכסים משותפים, כאשר רק בדצמבר 2020 הם רכשו בית ב-17 מיליון דולר באי אינדיאן קריק במיאמי, שכונה "בונקר המיליארדרים".

בעולם הספורט מגיבים

אוהדי הספורט, כצפוי, מתמוגגים מהמהלך, ומבחינת רבים מאוהדי הפוטבול - בריידי הוא "גיבור" בזכות העובדה שהוא שם את המשחק לפני הכל. במקביל, רבים משתעשעים מהעובדה שגם בגיל כזה הוא שם את הקריירה לפני הכל, ואם בעבר החשש מאשתו הרתיע אותו, הרי שכעת הוא "ימשיך לשחק עד גיל 90", כפי שצייץ אחד מהאוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully