וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יזל "חיכתה כבר שנים שטום בריידי יפרוש", ונקטלת בארה"ב

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 12:10

אחרי הבעיות בנישואים והשמועות, אוהדי הספורט בארה"ב מאשימים את אשתו של הקווטרבק וטוענים שפרש רק בגללה. הברזילאית עצמה כתבה מכתב מרגש לבן זוגה

ג'יזל בונדשן וילדיה/אינסטגרם

הספורט האמריקאי הגיב בהתרגשות גדולה להודעת הפרישה של מי שנחשב אולי לספורטאי הגדול אי פעם בתולדות האומה, טום בריידי, אבל ייתכן שמי שמתרגשת יותר מכולם היא אשתו, הדוגמנית הברזילאית לשעבר ג'יזל בונדושן, 41, ש"כבר מחכה שנים" שבן זוגה יתלה את הנעליים ויפרוש.

על פי הדיווח במגזין "פיפל", "ג'יזל מחכה כבר שנים שהוא יפרוש, אבל במיוחד אחרי שזכה בסופרבול עם טמפה ביי... היא מאושרת עכשיו, כי היא מאוד דאגה לו וחששה, היא שונאת לראות אותו נפגע וסופג מכות על המגרש". לזוג יש שלושה ילדים, ובריידי עצמו הודה שעכשיו יהיה לו זמן להקדיש למשפחה ואף כתב במכתב הפרישה ש"המשפחה שלי היא ההשראה הכי גדולה שלי".

על אף שבריידי כבר עוד מעט בן 45, גיל חריג מאוד לספורטאי מקצועני, במיוחד בענף קשוח ואגרסיבי כמו פוטבול - רבים מאוהדי הפוטבול ברשתות החברתיות זעמו על ג'יזל ועל הלחץ שהפעילה שהוביל לפרישה של כוכב העל. כבר שנים שחובבי המשחק לועגים לבריידי וטוענים שאשתו היא זו שקובעת עבורו ומנהלת לו את הקריירה, ומקבלת עבורו החלטות.

עוד בוואלה!

טום בריידי הודיע רשמית על פרישה, ולא הזכיר את הפטריוטס

לכתבה המלאה
ג'יזל בונדשן, טום בריידי. GettyImages
ג'יזל בונדשן, טום בריידי/GettyImages
ג'יזל בונדושן לצד טום בריידי. Stefanie Keenan, GettyImages
ג'יזל בונדושן לצד טום בריידי/GettyImages, Stefanie Keenan
ג'יזל בונדשן, טום בריידי. GettyImages
ג'יזל בונדשן, טום בריידי/GettyImages

כזכור, ג'יזל הודתה שעד שפגשה את בריידי לא ראתה פוטבול בכלל, ואף חשבה ש"זה הדבר הכי משעמם בעולם". בשנה האחרונה בריידי חשף שהיו לו בעיות בנישואים עם ג'יזל, שבגללן אף פספס אימונים עם הפטריוטס, ולפני מספר שבועות אמר ש"מגיע לה שאהיה איתה, מגיע לילדים שלי שאהיה איתם". בעבר אף כינה אותה "מכשפה טובה", בשל ההשפעה העצומה שלה עליו מבחינת קארמה וקמעות.

ג'יזל עצמה העלתה לחשבון האינסטגרם שלה מכתב לבריידי, ובו כתבה: "כל כך הרבה זיכרונות! כשפגשתי אותך לפני 15 שנה לא ידעתי כלום על פוטבול, אבל להיות לצדך ולתמוך לימד אותי הרבה על המשחק הנפלא הזה ועכשיו אני באמת מאמינה שאני יודעת יותר טוב מהשופטים!

"אתה האיש הכי מסור, ממוקד וחזק מנטלית שפגשתי אי פעם, מעולם לא התלוננת על כל הפציעות והמכות שהגוף שלך ספג, רק המשכת להתמקד ולעבוד קשה, להיות המנהיג הכי טוב שאתה יכול להיות. תמיד הייתי כאן לצדךף ואני נרגשת למה שצופה לנו העתיד!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully