וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום בריידי הודיע רשמית על פרישה, ולא הזכיר את הפטריוטס

לאחר הדיווח והתגובות שפקפקו בו, עכשיו זה הפך לרשמי - הקוורטרבק הגדול בהיסטוריה תולה את הקסדה: "קשה לכתוב את זה, אבל זה הזמן להתרכז בדברים אחרים". הודה לחבריו בטמפה ביי, לא הזכיר את ניו אינגלנד

בשבת דווח ברשת ESPN כי טום בריידי פורש מפוטבול, דיווח שהוכחש מאוחר יותר על ידי בריידי וסביבתו. כעת זה רשמי - הוקוורטרבק אכן אישר היום (שלישי) בפוסט אינסטגרם כי הוא תולה את הקסדה.

טום בריידי מודיע על פרישה. האינסטגרם של טום בריידי, אתר רשמי
הודעת הפרישה של טום בריידי/אתר רשמי, האינסטגרם של טום בריידי

"תמיד חשבתי שבפוטבול זה 'הכול או כלום' כתב בריידי, "אם אתה לא מחויב במאת האחוזים, לא תצליח והצלחה היא מה שאני אוהב כל כך במשחק הזה. יש פה אתגר פיזי, נפשי ורגיש בכל יום מחדש, שאפשר לי להוציא את המקסימום מהפוטנציאל שלי. תמיד ניסיתי לתת הכול ב-22 השנים האחרונות. אין דרכי קיצור להצלחה, במגרש ובחיים.

"קשה לי לכתוב את זה, אבל הנה זה בא: לא אוכל לגלות עוד מחויבות ספורטיבית. אהבתי את קריירת ה-NFL שלי, וזה הזמן להתרכז בדברים אחרים שדורשים ממני את תשומת הלב".

יש לציין כי בריידי החמיא לטמפה ביי, לשחקניה ולמנהליה, אך לא הזכיר את ניו אינגלנד פטריוטס, במסגרתה שיחק ב-20 עונותיו הקודמות: "לחברים שלי מטמפה ביי, אני אוהב אתכם, נכנסתם לי ללב. אני לא יכול להיות מאושר יותר ממה שהשגנו יחד".

בשבת רעש וגעש עולם הספורט, משום שבריידי וסביבתו הכחישו את הדיווח של אדם שפטר וג'ף דרלינגטון ב-ESPN. "טומי עדיין לא קיבל החלטה סופית. כל מי שטוען שהוא כן קיבל החלטה, טועה לחלוטין", אמר אביו ל"יאהו", וסוכנו הוסיף: "אני מבין את הספקולציות, אבל טום יהיה היחיד שיוכל לדבר על התוכניות שלו בדיוק מירבי. הוא מכיר את הביזנס יותר טוב מכולם, ויבהיר את כוונותיו בקרוב".

עוד בוואלה!

12 על 12: המשחקים הגדולים של טום בריידי

לכתבה המלאה

בריידי, שנבחר רק בסיבוב השישי, במקום ה-199 של דראפט 2000, הפך לאורך שני עשורים לאגדה בניו אינגלנד ולשחקן הפוטבול המשמעותי ביותר שהחזיק אי פעם בכדור האליפטי. יחד עם המאמן ביל בליצ'יק, הוא הוביל את הפטריוטס, שהיו ארגון בינוני ומטה לפניו, לזכייה בשישה סופרבולים והופעה בשלושה נוספים, כשהוא גם מוכתר שלוש פעמים ל-MVP של הליגה וחמש פעמים ל-MVP של הסופרבול.

לפני שנתיים, בתום שני עשורים בפוקסבורו, בחר בריידי לעזוב את ניו אינגלנד והצטרף לטמפה ביי, כאשר בעונתו הראשונה בפלורידה הוא מוביל את הקבוצה לאליפות מדהימה, למרות שכבר נכנס מזמן לעשור החמישי לחייו. לפני הפרישה הוא גם הספיק לנפץ ולנתץ שלל שיאים והוא מסיים את הקריירה ראשון בכמות היארדים במסירה, הטאצ'דאונים, המסירות המושלמות, הניצחונות ועוד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully