וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום בריידי בלבל את אמריקה, ואפילו חבריו הקרובים לא מבינים מה קורה

אחרי הדיווחים על פרישה וההכחשות מצד מקורביו, ב-NFL מנסים להבין מה יהיה הצעד הבא של הקוורטרבק האגדי. בינתיים יש מי שחושב שהוא מתכנן נקמה יצירתית במיוחד בעיתונאי שהרס לו את ההודעה

ג'יזל בונדשן וילדיה/אינסטגרם

טום בריידי שוב מטריף את ארצות הברית, הפעם בנסיבות מפתיעות. הסיפור המשונה החל אתמול (שבת) בשעות הלילה, כשעיתונאים בכירים בתקשורת ה-NFL דיווחו על כך שהקוורטרבק האגדי החליט לפרוש בגיל 44, אחרי קריירה אגדית של 22 עונות במהלכן זכה בשבע אליפויות.

עולם הספורט כבר רעש וגעש בעקבות ההודעה, חשבון הטוויטר של ה-NFL כבר פרסם ציוץ של הערכה והוקרת תודה וכך גם שחקנים בליגה - כולל חבריו של בריידי לקבוצה - אלא שאז הגיע טוויסט מפתיע בעלילה: מקורביו של בריידי כולל סוכנו ואביו הכחישו שקיבל החלטה לפרוש, והתעקשו שהוא עדיין מתלבט.

"טומי עדיין לא קיבל החלטה סופית. כל מי שטוען שהוא כן קיבל החלטה, טועה לחלוטין", אמר אביו ל"יאהו", וסוכנו הוסיף: "אני מבין את הספקולציות, אבל טום יהיה היחיד שיוכל לדבר על התוכניות שלו בדיוק מירבי. הוא מכיר את הביזנס יותר טוב מכולם, ויבהיר את כוונותיו בקרוב".

שחקן טמפה ביי באקנירס טום בריידי. Todd Kirkland, GettyImages
נפרד או לא? כנראה שהמניע כלכלי. בריידי/GettyImages, Todd Kirkland

כמו כן, לפי "האתלטיק", בריידי יצר קשר עם מנהלי טמפה ביי, קבוצתו הנוכחית, והסביר שלמרות הדיווחים הוא "עדיין אפילו לא קרוב" לקבל החלטה לפרוש.

הדיווחים הסותרים בלבלו כאמור אפילו את חבריו הקרובים, שחלקם כבר פרסמו דברי הוקרה ברשתות החברתיות אבל מחקו אותם בעקבות ההתפתחויות. גם ג'וליאן אדלמן, מייק אוואנס וכריס גודווין ששיתפו פעולה עם בריידי בעבר, כבר העלו ציוצי פרידה שנעלמו כעבור זמן קצר. אפילו TB12, החברה שבבעלותו, פרסמה הודעה מטעמה לרגל הפרישה ונאלצה למחוק אותה.

בארצות הברית מעריכים שבריידי אכן קיבל את ההחלטה לתלות את הקסדה, אבל תכנן לדחות את ההודעה אחרי ה-4 בפברואר, התאריך בו אמור היה לקבל 15 מיליון דולר מתוך ה-20 שהובטחו לו כמענק חתימה בטמפה ביי. אם יהפוך את ההודעה לרשמית כבר כעת, יאבד את הסכום.

עוד בוואלה!

12 על 12: המשחקים הגדולים של טום בריידי

לכתבה המלאה
ג'יזל בונדושן לצד טום בריידי. Stefanie Keenan, GettyImages
רוצה לעשות את זה בתנאים שלו. בריידי עם אשתו ג'יזל בונדשן/GettyImages, Stefanie Keenan

אבל גם אם המניע של בריידי מאחורי העיכוב בהודעה הוא כלכלי נטו, יש בארצות הברית כבר מי שמאמין שאירועי אמש יביאו לשינוי בתוכניות. ב-NBC אפילו העלו ספקולציה לפיה בריידי ימשיך לשחק שנה נוספת - ולו רק כדי לערער על אמינותו של אדם שפטר, כתב ה-NFL המוערך של ESPN, שפרסם ראשון שבריידי מתכוון לפרוש ולמעשה הרס לו את התוכניות.

"בריידי רוצה לפרוש בתנאים שלו, בזמן שלו, במילים שלו. תארו לכם שהוא ישחק עוד עונת NFL שלמה בגיל 45 רק מתוך טינה ל-ESPN", ציינו, אבל ב"אתלטיק" הבהירו: "בריידי לא נראה כמו אדם שמונע מדברים כאלה, ולא נראה שיספוג עונה שלמה נוספת במקצוע רק כדי להוכיח נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully