וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מהגדול מכולם: בגיל 44 וחצי, טום בריידי פורש מפוטבול

עודכן לאחרונה: 30.1.2022 / 0:09

על פי דיווחים בארצות הברית, הקוורטרבק האגדי החליט שהגיע הזמן לתלות את הקסדה. לאורך 22 עונות ב-NFL, בריידי זכה בשבע אליפויות (שש עם ניו אינגלנד, אחת עם טמפה ביי), ניפץ שיאים והפך לשחקן הפוטבול הגדול אי פעם. בריידי מכחיש, כנראה כדי לזכות במענק לפני הפרישה

ג'יזל בונדשן וילדיה/אינסטגרם

המסע המופלא הגיע לסיומו: על פי דיווחים הערב (שבת) בתקשורת האמריקאית, הקוורטרבק הגדול בכל הזמנים, טום בריידי, החליט לתלות את הקסדה בגיל 44 וחצי ולפרוש ממשחק בתום 22 עונות, במהלכן זכה בשבע אליפויות.

בריידי, שנבחר רק בסיבוב השישי, במקום ה-199 של דראפט 2000, הפך לאורך שני עשורים לאגדה בניו אינגלנד ולשחקן הפוטבול המשמעותי ביותר שהחזיק אי פעם בכדור האליפטי.

עם זאת, בריידי עצמו ואביו, טום בריידי סניור, הכחישו שהוא פורש. הסיבה, כנראה, היא שב-4 בפברואר השחקן אמור לקבל 15 מיליון מתוך 20 מיליון הדולרים שהובטחו לו כמענק חתימה בטמפה ביי. אם יהפוך את ההודעה לרשמית כבר כעת, יאבד את הסכום.

על פי הדיווחים, אחת הסיבות להחלטה לפרוש היא הרצון לבלות יותר זמן לצד אשתו (הדוגמנית ג'יזל בונדושן), ילדיו ומשפחתו. לאחרונה אמר בפודקאסט ש"כואב לג'יזל לראות אותי סופג חבטות, מגיע לה לקבל ממני מה שהיא זקוקה, ולילדים שלי מגיע לקבל ממני מה שהם זקוקים מאבא".

שחקן טמפה ביי באקנירס טום בריידי. Todd Kirkland, GettyImages
להתראות, אגדה. בריידי/GettyImages, Todd Kirkland

יחד עם המאמן ביל בליצ'יק, הוא הוביל את הפטריוטס, שהיו ארגון בינוני ומטה לפניו, לזכייה בשישה סופרבולים והופעה בשלושה נוספים, כשהוא גם מוכתר שלוש פעמים ל-MVP של הליגה וחמש פעמים ל-MVP של הסופרבול.

לפני שנתיים, בתום שני עשורים בפוקסבורו, בחר בריידי לעזוב את ניו אינגלנד והצטרף לטמפה ביי, כאשר בעונתו הראשונה בפלורידה הוא מוביל את הקבוצה לאליפות מדהימה, למרות שכבר נכנס מזמן לעשור החמישי לחייו. לפני הפרישה הוא גם הספיק לנפץ ולנתץ שלל שיאים והוא מסיים את הקריירה ראשון בכמות היארדים במסירה, הטאצ'דאונים, המסירות המושלמות, הניצחונות ועוד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully