וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום בריידי שוב הפתיע, וחזר מפרישה: "יש לי עניין לא סגור"

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 19:44

הפרישה של הקווטרבק האגדי נמשכה 40 ימים בלבד, ובריידי הודיע שבגיל 44 הוא חוזר לטמפה לעונתו ה-23: "המקום שלי עדיין על המגרש"

ג'יזל בונדשן וילדיה/אינסטגרם

הפרישה של טום בריידי נמשכה 40 ימים בלבד. הקווטרבק האגדי הודיע הלילה (בין ראשון לשני) שהוא חוזר בו ושהוא שב לקבוצתו טמפה ביי וישחק את עונתו ה-23 בליגת הפוטבול, אחרי שכבר הודיע על פרישה. בריידי בן ה-44 הודיע על החלטתו בטוויטר ובחשבון האינסטגרם שלו, וטען שיש לו "עניין לא סגור".

"בחודשיים האחרונים הבנתי שהמקום שלי הוא עדיין על המגרש, ולא ביציעים", כתב בריידי, "הרגע הזה עוד יגיע. אבל זה לא עכשיו. אני אוהב את חבריי לקבוצה, ואני אוהב את המשפחה התומכת שלי. הם הופכים את זה לאפשרי. אני חוזר לטמפה לעונה ה-23 שלי".

טום בריידי. Mike Ehrmann, GettyImages
עוד לא. בריידי/GettyImages, Mike Ehrmann
כריסטיאנו רונאלדו משוחח עם טום בריידי. טוויטר, צילום מסך
"אתה סיימת, נכון?". חחח/צילום מסך, טוויטר

בריידי, גדול שחקני הפוטבול בכל הזמנים, הוליך את טמפה ביי לזכייה בסופרבול לפני שנתיים, ובמדי ניו אינגלנד זכה בשש אליפויות ב-20 שנותיו במועדון. בעונה שעברה הוביל את הליגה ביארדים, טאצ'דאונים ומסירות מדויקות, אבל קבוצתו הפסידה ללוס אנג'לס ראמס והודחה.

האזינו: דוד רוזנטל על ההחלטה של טום בריידי

ההודעה מגיעה יממה אחרי פגישה שלו על הדשא באולד טראפורד עם כריסטיאנו רונאלדו, שבה נשמע כוכב יונייטד אומר לבריידי "אתה סיימת, נכון?", והתשובה של בריידי לא נשמעת - אבל החיוך על פרצופו הבהיר שהוא טרם החליט.

מטמפה ביי נמסר שהקבוצה חיכתה להודעה הרשמית כבר מספר ימים, לאור הבהרות מצדו של בריידי שהוא מתכוון לחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully