וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטול הפרישה עלה ביוקר: "ג'יזל רבה עם טום בריידי ועזבה את הבית"

עודכן לאחרונה: 1.9.2022 / 21:43

בארצות הברית טוענים כי החלטת הכוכב לחזור בו מהפרישה הביאה למשבר ביחסים: "ג'יזל נוטרת לו טינה, הוא אמור היה לפרוש כדי לעזור עם הילדים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 1.9/ספורט1

בפברואר האחרון, הודיע טום בריידי כי החליט לשים סוף לקריירה היסטורית בת 22 שנה, ולפרוש מפוטבול. המניע העיקרי, טען, היה רצונו לבלות יותר זמן עם אשתו, דוגמנית העל ג'יזל בונדשן, ושלושת ילדיו. אלא שהפרישה הזו החזיקה מעמד 40 יום בלבד, ואחרי פחות מחודש וחצי הודיע הקוורטרבק הגדול בכל הזמנים כי החליט לשוב לעונה נוספת במדי טמפה ביי.

ההחלטה הזו, כך מתברר, לא התקבלה בעין יפה על ידי ג'יזל. לפי "פייג' סיקס" של ה"ניו יורק פוסט", דוגמנית העל עזבה לאחרונה את בית המשפחה, לאחר סדרה של ריבים עם בריידי בנוגע להחלטתו לשוב ל-NFL. "הם בריב כרגע", צוטט מקורב לשניים כאומר. לטענתו, בריידי וג'יזל רבו לא פעם בעבר, אך תמיד התפייסו. נכון לרגע הזה, הפיוס טרם הגיע.

בריידי החמיץ לאחרונה 11 יום ממחנה האימונים של קבוצתו, טמפה ביי, וכשנדרש לכך, הסביר: "זה אישי. לכל אחד יש מצבים שונים איתם הוא מתמודד. לכולנו יש אתגרים ייחודיים בחיינו. אני גבר בן 45, יש לי הרבה חרא בחיים".

"יש להם צרות בנישואים מאז ההחלטה לבטל את הפרישה", אמר מקור אחר. "ג'יזל תמיד היתה זו שעם הילדים. הם הסכימו שטום יפרוש כדי להתמקד במשפחה שלו, אבל אז הוא שינה את דעתו. ג'יזל נוטרת לו טינה שהוא עדיין כוכב פוטבול".

ג'יזל בונדושן לצד טום בריידי. Stefanie Keenan, GettyImages
צרות בגן עדן. בריידי וג'יזל/GettyImages, Stefanie Keenan
ג'יזל בונדושן לצד טום בריידי. GettyImages
הזוג המלכותי ברגעים מאושרים יותר/GettyImages

יש לציין כי לא מדובר במחלוקת חדשה בין השניים. ב-2020, הודה בריידי בריאיון שהעניק לשדר הרדיו הווארד סטרן כי "לפני כמה שנים, ג'יזל לא הרגישה שאני עושה את חלקי עבור המשפחה. היא הרגישה כאילו אני משחק פוטבול כל השנה והיא מטפלת בבית. היא לא היתה מרוצה מהנישואים שלנו, והייתי צריך לשנות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully