וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שישי ברציפות: אודינזה השיגה 1:2 בוורונה בדקה ה-93

הקבוצה הלוהטת של איטליה קבעה שיא מועדון ועלתה למקום השלישי, כשהמחליף בטו (70) והבלם ביול (93) סידרו מהפך רביעי העונה. ספרד: 1:2 לראיו על אלצ'ה בדקה ה-96

תקציר ניצחונה של אודינזה 1:2 בחוץ על ורונה/ספורט1

הקבוצה הלוהטת של איטליה לא עוצרת. אודינזה שוב נקלעה לפיגור ושוב ידעה לצאת ממנו, בדרך לניצחון שישי ברציפות - 1:2 דרמטי הערב (שני) במגרשה של ורונה, מול מאמנה הקודם גבריאלה צ'ופי. הזברות עלו למקום השלישי ולראשונה בהיסטוריה יש להם שישה ניצחונות כבר אחרי שמונה מחזורים.

ורונה הגיעה אחרי שני הפסדים ולחוצה כשהיא מתחת לקו האדום, אבל הסקוטי ג'וש דויג עזר לה להשתחרר עם שער יפה מהאוויר בדקה ה-23. המשחק עבר לשליטת אודינזה שהחמיצה כמה פעמים מול לורנצו מונטיפו, עד שבטו נכנס ואחרי 12 דקות על המגרש, גם הבקיע בדקה ה-70 את החמישי שלו העונה הודות לבישול שישי של ג'רארד דאולופאו. הפורטוגלי הוא שחקן אודינזה הראשון שמגיע לחמישה שערים במחזור השמיני מאז אנטוניו די נטאלה האגדי ב-2014/15.

ערב המחזור הייתה האורחת הקבוצה שהשיגה הכי הרבה נקודות ממצבי פיגור בין חמש הליגות הבכירות של אירופה, כולל שלושה מהפכים. על המהפך הרביעי של אודינזה היה חתום הבלם הסלובני יאקה ביול, שכבש כבר מול אינטר ובדקה ה-94 נגח לרשת של מונטיפו ונתן את האות לחגיגות בצהוב.

בטו שחקן אודינזה חוגג. Alessandro Sabattini, GettyImages
בעקבות אנטוניו די נטאלה. בטו חוגג/GettyImages, Alessandro Sabattini
יאקה ביול שחקן אודינזה חוגג שער. רויטרס
הכריע בתוספת. יאקה ביול/רויטרס

דרמה הייתה גם בליגה הספרדית, כאשר ראיו וייקאנו נעלה את המחזור השביעי עם 1:2 ביתי על אלצ'ה בדקה השישית של תוספת הזמן. לוקאס בוז'ה הארגנטינאי ניצל יציאה רעה של השוער ונגח פנימה אחרי כדור קרן בדקה ה-32, אבל סרחיו קאמיו נעזר בהסטה של שחקן הגנה בדרך לשוויון בדקה ה-40 והמחליף אונאי לופס ירה מהאוויר אל הרשת בדקה ה-96, אחרי החמצה גדולה בצד השני.

אלצ'ה נותרה היחידה שלא ניצחה העונה בספרד ובמאזנה נקודה אחת בלבד במקום האחרון. ראיו התקדמה למקום ה-10.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

אירופה תתפנה כעת למשחקי ליגת האלופות בשלישי ורביעי, כשביום חמישי יתקיימו משחקי שלב הבתים של הליגה האירופית ושל הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully