וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה מוצלחת להוכנבוים, מהפך אדיר של עכו, כפר סבא במקום השני

חגיגת שערים בלאומית: נוף הגליל גברה 1:2 על ראשון לציון, הפועל עכו חזרה מ-2:0 ל-2:4 על יפו, 2:3 לירוקים על כפר קאסם. גם רמת השרון וטבריה ניצחו

מערכת וואלה!

המחזור השישי בליגה הלאומית הסתיים הערב (חמישי) עם התבססותה של הפועל כפר סבא במקום השני אחרי 2:3 ביתי על מ.ס. כפר קאסם. הפועל ניר רמת השרון במקום השלישי בזכות 0:2 בעילוט על מכבי אחי נצרת, הפועל נוף הגליל חגגה את חזרתו של ירון הוכנבוים עם 1:2 על הפועל ראשון לציון ועירוני טבריה גברה 0:2 על הפועל רמת גן המאכזבת. את הקאמבק הגדול ביצעה הפועל עכו, שחזרה מפיגור 2:0 לניצחון ביתי 2:4 על מכבי קביליו יפו.

איריס אנטמן עוזרת מאמן הפועל נוף הגליל עם בר איבגי. מאור אלקסלסי
היסטוריה בלאומית. איריס אנטמן חוגגת את הניצחון עם בר איבגי/מאור אלקסלסי

הפועל כפר סבא - מ.ס. כפר קאסם 2:3

למרות המחאות הבלתי פוסקות של הקהל ששוב נעדר ממשחק ביתי, הירוקים ממשיכים בפתיחת העונה הטובה והם כרגע היחידים שנושפים בעורפה של המוליכה מכבי פתח תקוה שחגגה רביעייה בדרבי. כפר סבא מעולם לא הפסידה לכפר קאסם במסגרת הליגה הלאומית ולא רצתה להיות הראשונה שמעניקה לה ניצחון העונה, כשסתיו טוריאל שוב הצטיין עם שער ובישול. חיים סירוטקין השיג שתי תוצאות תיקו בשני משחקיו הקודמים, אך הפעם הפסיד לראשונה, למרות לחץ כבד בסיום.

דקה 3: גול! לחץ גבוה של המארחת הוביל לחטיפת כדור, עוזיאל פרדו קיבל בצד שמאל ומסר לאחור לסתיו טוריאל שבעט אל הרשת. 0:1 להפועל כפר סבא.

דקה 32: גול! שחר רוזן ניסה למסור לתוך הרחבה ונבלם, אבל הכדור הגיע לאוהד חזוט שהפציץ בימין מ-25 מטרים אל הרשת. 0:2 להפועל כפר סבא.

דקה 51: גול! איבוד כדור רשלני של איתי שור על סף הרחבה עלה לכפר סבא ביוקר, כשמהראן ראדי השאיר לשי מזור שבעט מ-18 מטרים פנימה. מ.ס. כפר קאסם צימקה ל-2:1.

דקה 84 גול! טוריאל הרים כדור חופשי והמחליף גל קעטבי נגח פנימה. 1:3 להפועל כפר סבא.

דקה 86: גול! קרן של האורחת נהדפה לא מספיק טוב על ידי יגאל בקר, ומהראן ראדי בעט מהאוויר אל הרשת. כפר קאסם צימקה ל-3:2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ורדן סוויבל, הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
שער ליגה ראשון. ג'ורדן סוויבל/מאור אלקסלסי

הפועל נוף הגליל - הפועל ראשון לציון 1:2

חילופי המאמנים הצליחו למארחת, שהציגה את ירון הוכנבוים בקדנציה השביעית שלו ולצדו העוזרת החדשה איריס אנטמן שעשתה היסטוריה נשית. הפועל ראשון לציון הגיעה לאחר ארבעה משחקים ללא הפסד וקיבלה עוד שער ממוחמד במבה המצוין שהשווה בדקה ה-66, אבל היהודי-אוסטרלי ג'ורדן סוויבל הכריע בעזרת שחקן הגנה שלוש דקות לאחר מכן. ניצחון שני העונה לנוף הגליל.

דקה 36: גול! אורי צעדון הרים מצד ימין ואיתן ולבלום המשיך מהאוויר אל הרשת. שער תוצרת מחלקת הנוער של מכבי חיפה וזה 0:1 להפועל נוף הגליל.

דקה 66: גול! מור עדרי הרים מצד שמאל, הגנת נוף הגליל קפאה ומוחמד במבה דחק מקרוב פנימה וחגג מחזור שלישי ברציפות. 1:1 של ראשון לציון.

דקה 69: גול! אילי טמם איבד כדור מרחק 20 מטרים מהשער והמחליף ג'ורדן סוויבל בעט בסיבוב והכניע את אביחי דהן בעזרת רגל של שחקן הגנה. 1:2 להפועל נוף הגליל.

מוחמד במבה, שחקן הפועל ראשון לציון. מאור אלקסלסי
הרצף שלו נמשך. מוחמד במבה/מאור אלקסלסי

הפועל עכו - מכבי קביליו יפו 2:4

רגע לפני השריקה למחצית, נראה היה שמכבי יפו בדרך לעוד ניצחון שיציב אותה במקום השלישי, אחרי שערים נאים של ז'וסי לופטה ודובב גבאי. אלא שאז הגיע זאהי אחמד עם כדור מסובב לחיבורים ונתן תקווה לקבוצה של אלון זיו, שביצעה קאמבק מרשים לאחר ההפסקה. רווה אסייג השווה בפנדל לאחר הרחקתו של ליאל ביטון ועל המהפך היה חתום הרכש הטרי ז'ורדן פושה, עם שער פנטסטי בהופעת הבכורה. אמיר ריאן נכנס גם הוא כמחליף וחתם את התוצאה אחרי עוד אדום של יפו.

דקה 20: גול! ז'וסי לופטה קיבל כדור ארוך, השתלט על החזה ובעט בימין אל הרשת מזווית אלכסונית. 0:1 למכבי קביליו יפו.

דקה 30: גול! דובב גבאי השאיר לרונן פרץ שמצא את הרשת בבעיטה מחוץ לרחבה וחגג שער בכורה בלאומית. 0:2 למכבי קביליו יפו.

דקה 45: גול! רגע לפני הירידה להפסקה, המארחת תקפה מצד שמאל, זאהי אחמד קיבל כדור מרחק 18 מטר מהשער וסובב בימין אל החיבורים הרחוקים. עכו צימקה ל-2:1.

דקה 70: גול! הקאמבק של עכו הושלם אחרי שבעיטה של גיתי סופר נעצרה ביד של ליאל ביטון שגם הורחק וזיכתה את המארחת בפנדל. רווה אסייג בעט פנימה וקבע 2:2.

דקה 73: גול! המהפך הגדול הושלם. עכו ניצלה מיד את היתרון המספרי שלה, כשהמחליף ז'ורדן פושה בעט בימין לחיבורים וחגג שער בבכורה שלו. 2:3 להפועל עכו.

דקה 90+8: גול! יונתן טפר הרים כדור חופשי מצד שמאל והמחליף אמיר ריאן הסיט עם הראש פנימה. 2:4 להפועל עכו.

ירון הוכנבוים מאמן הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
הרבה מתח על הקווים. ירון הוכנבוים/מאור אלקסלסי

עירוני טבריה - הפועל רמת גן 0:2

גם אצל העולה כבר החלו להישמע זמירות בנוגע למעמדו של המאמן אלירן חודדה, אבל ז'וליו סזאר שבר את הבצורת והרגיע את האווירה עם ניצחון שני העונה. החלוץ הברזילאי חגג צמד, אחרי שלא כבש כלל במשחקי הליגה עד כה, והותיר את האורדונים מסובכים מתחת לקו האדום. המאמן החדש דור לוי עם הפסד שני מתוך החמישה של הפועל רמת גן העונה.

דקה 28: גול! באסל שעבאן קיבל כדור בצד ימין מאילון אלימלך, העביר רוחב ומצא בצד השני את ז'וליו סזאר שהרשית מקרוב את הראשון שלו העונה בליגה. 0:1 לעירוני טבריה.

דקה 77: גול! בעיטה של מתנאל טדסה המחליף פגעה בשחקן אורח ועשתה קשת גבוהה, השוער מתן עמבר ניסה לתפוס על הקו, אבל שמט היישר לרגלי סזאר שהשלים צמד. 0:2 לעירוני טבריה.

איתן ולבלום שחקן הפועל נוף הגליל כובש שער. מאור אלקסלסי
המשיך פנימה מהאוויר. איתן ולבלום/מאור אלקסלסי

מכבי אחי נצרת - הפועל ניר רמת השרון 2:0

ההגנה הטובה בליגה (יחד עם מכבי פתח תקוה) שמרה על שער נקי בעילוט וניצחה שם פעם שנייה ברציפות, אחרי ה-0:4 בעונה שעברה. חי אבייב בן ה-24, המאמן הצעיר בליגה, ראה שער פנטסטי של דוד דגו כבר אחרי שש דקות וקיבל תוצרת ראשונה לקראת הסיום גם מנתנאל חגאני, החלוץ שכיכב בליגה א' והגיע כמושאל מהפועל באר שבע. אחי נצרת שומרת על חוסר היציבות המוכר.

דקה 6: גול! דוד דגו חתך מימין והפציץ בשמאל אל החיבורים הרחוקים מקצה הרחבה. 0:1 אדיר לרמת השרון.

דקה 88: גול! התקפה מתפרצת של רמת השרון הסתיימה בבעיטה שטוחה של המחליף נתנאל חגאני אל הרשת. 0:2 לרמת השרון.

רועי זריהן שחקן הפועל ראשון לציון מאוכזב. מאור אלקסלסי
ראשון לציון ירדה מאוכזבת. רועי זריהן/מאור אלקסלסי

תוצאות משחקי יום רביעי:

מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה 0:4
בני יהודה - הפועל אום אל פאחם 1:1
הפועל אדומים אשדוד - הפועל עפולה 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully