וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הביסה את הפועל פתח תקוה 0:4, הפער ביניהן צמח ל-7

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 21:31

מוליכת הטבלה סיפקה הצגה בדרבי ופתחה פער זמני של שש נקודות בפסגת הליגה הלאומית. שקורין הפגיז פנימה (39). ארד בר הכפיל (42), גם בן חיים (70) ופדידה (87) השתתפו בחגיגה. 1:1 לבני יהודה עם הפועל אום אל פאחם בבכורה של האדיה, 1:2 לאדומים אשדוד על הפועל עפולה

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 21.9/ספורט1

המחזור השישי בליגה הלאומית יצא לדרך הערב (רביעי) כשבמוקד הדרבי הגדול של פתח תקוה, ובו שוב ניצחה מכבי - הפעם 0:4 מהדהד. בני יהודה סיימה ב-1:1 עם הפועל אום אל פאחם בבכורה של המאמן אדהם האדיה, בעוד הפועל אדומים אשדוד השיגה 1:2 על הפועל עפולה.

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. דני מרון
דרבי במעמד צד אחד. מכבי פתח תקוה חוגגת/דני מרון

מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה 0:4

מאז דצמבר 2014 לא הצליחה הפועל לנצח בדרבי, והיום היא היתה רחוקה מתמיד לעשות זאת, עם עוד השפלה כואבת בקרב העירוני היוקרתי. מוליכת הטבלה ממשיכה בשלה, הגדילה את הפער בפסגת הטבלה לשש נקודות (לפחות באופן זמני), והגדילה את הפער מהיריבה העירונית לשבע נקודות. הקבוצה של עופר טסלפפה, שקטעה רצף של שני הפסדים עם 0:4 על הפועל אדומים אשדוד בשבוע שעבר, מתרסקת בחזרה אל הקרקע עם הפסד שלישי בארבעת משחקיה האחרונים, ותקווה להתאושש על חשבון עירוני טבריה בשבוע הבא.

הפתיחה היתה כל כולה של המארחת, שיצאה למתפרצת מסוכנת בדקה החמישית, אך הבעיטה של מוטי ברשצקי יצאה לקרן. בדקה ה-16 הגביה ברשצקי כדור חופשי הישר לראשו של ארד בר, שמ-5 מטר נגח ליד הקורה. בדקה ה-24 קיבלנו שחזור של המהלך הזה, ושוב הקשר הצעיר נגח החוצה. אבל בדקה ה-39 הלחץ נשא פרי: בר מצא בתוך הרחבה את שקורין, שהפגיז לרשת העליונה וקבע 0:1. שלוש דקות לאחר מכן עבר בר המסוכן לתפקיד הכובש, והפעם הנגיחה שלו היתה מדויקת וקבעה 0:2 צודק.

ההזדמנות הטובה ביותר של הפועל הגיעה בדקה ה-51, כשעידו דוידוב בעט מ-8 מטרים וסחט הדיפה מדני עמוס. אלא שבדקה ה-70 הוכשל טל בן חיים על ידי עומר כץ, החמיץ מהנקודה הלבנה אך היה הראשון לריבאונד והעלה את קבוצתו ל-0:3. בדקה ה-87 קיבלה המארחת פנדל נוסף, כשרן ואתורי דחף את שלו דניאל ברחבה, הפעם אפשר בן חיים לעומר פדידה לבעוט, וזה קבע את תוצאת הסיום - 0:4 מהדהד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים עם איליה שקורין. דני מרון
הפגיז פנימה. שקורין חוגג עם החברים/דני מרון
אוהדי הפועל פתח תקוה. דני מרון
האוהדים עשו את שלהם, השחקנים קצת פחות. אוהדי הפועל פתח תקוה/דני מרון
שחקני הפועל פתח תקוה. דני מרון
עוד דרבי קשה להפועל/דני מרון

בני יהודה - הפועל אום אל פאחם 1:1

הכתומים שהובסו 3:0 על ידי הפועל עפולה ביום חמישי שעבר אמנם הצליחו לחלץ נקודה, אך פתיחת העונה המאכזבת שלהם נמשכת. מנגד, אדם האדיה חילץ נקודה ראשונה במשחקו הראשון, אף שהיה חסר את מרשל אודה המורחק. האורחת פתחה היטב ובאה על שכרה בדקה ה-19, כשיעקב מור העביר כדור רוחב משמאל ואנאס מחאמיד המשיך פנימה וקבע 0:1. אלירן עטר איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-39, לאחר שאבובקר קרים הוכשל ברחבה.

אלירן עטר שחקן בני יהודה. אודי ציטיאט
חלוקת נקודות. עטר/אודי ציטיאט

הפועל אדומים אשדוד - הפועל עפולה 1:2

לאחר שקיבלה בחזרה שתי נקודות שהופחתו ממאזנה, מתחילה הקבוצה של דוד רביבו לעשות סימני חיים וכעת יש לה מינוס 4. עפולה, מנגד, נעצרת אחרי ה-0:3 הגדול על בני יהודה במחזור הקודם, ובמחזור הבא מצפה לה קרב קשה מאוד מול מכבי פתח תקוה. רומן הבראן קבע 0:1 לאורחת בדקה ה-33 אחרי פריצה מצוינת מאגף שמאל, אך האשדודים חזרו במהרה (42), כשלישי ביטון הפגיז מ-20 מטר הישר לפינה. ניב לבנת הכריע (84).

משחקי חמישי בלאומית (19:30)

הפועל כפר סבא - מ.ס. כפר קאסם
הפועל נוף הגליל - הפועל ראשון לציון
הפועל עכו - מכבי קביליו יפו
עירוני טבריה - הפועל רמת גן
מכבי אחי נצרת - הפועל ניר רמת השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully