וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון ואחי נצרת ניצחו, יפו וכפר קאסם נפרדו ב-0:0

אלמגור המחליף (83) ובמבה (98) העניקו לכתומים 0:2 על טבריה שנותרה ב-9 שחקנים, 0:2 גם לנצרתים על עכו. היפואים לא הצליחו לכבוש בנס ציונה

סיכום היום בספורט, 16.9/ספורט1

המחזור החמישי בליגה הלאומית הגיע הערב (שני) לסיומו עם שלושה משחקים. מכבי קביליו יפו פספסה הזדמנות להתקדם למקום השני כשסיימה ב-0:0 בנס ציונה מול מ.ס. כפר קאסם, ולפני כן השיגו הפועל ראשון לציון ומכבי אחי נצרת ניצחונות ביתיים.

מ.ס. כפר קאסם - מכבי קביליו יפו 0:0

המארחת נותרה הקבוצה היחידה העונה ללא ניצחון בליגה הלאומית, אבל לפחות השיגה נקודה שנייה ברציפות עם חיים סירוטקין על הקווים ונחלצה מהקו האדום אל המקום ה-14 המוליך למבחנים בסוף העונה. מכבי קביליו יפו קיבלה הזדמנות לעלות למקום השני ועלתה עם ג'ון אוגו, ערן לוי ודובב גבאי, אבל הפעם לא הצליחה לכבוש וגם כניסתו של ז'וסי לופטה לא הועילה. המאמן איציק ברוך הורחק לקראת הסיום ויפו במקום השישי.

ג'ון אוגו שחקן מכבי קביליו יפו. אריאל שלום
0:0 שני העונה ליפו. ג'ון אוגו/אריאל שלום

הפועל ראשון לציון - עירוני טבריה 0:2

הכתומים השיגו ניצחון שני העונה, אחרי משחק חפירות מול העולה שהסתגרה ברוב שלבי המשחק לאור הנחיתות המספרית. הארון שפסו ראה כרטיס אדום בדקה ה-37 לאחר שניסה להרחיק כדור ופגע בצורה קשה בעמנואל סמדיה, ובדקה ה-73 חברו יעקב אבבה ספג צהוב שני. מול תשעה שחקנים, המחליף הצעיר אוהד אלמגור מצא את הרשת בדקה ה-83 ומוחמד במבה, שכבש צמד ב-2:2 מול מכבי פתח תקוה במחזור הקודם, חתם בתוספת הזמן ושלח את טבריה לספור משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.

מכבי אחי נצרת - הפועל עכו 0:2

הניצחון היחיד של הפועל עכו בעילוט היה בגביע הטוטו לפני שלוש שנים. בליגה הלאומית ובליגת העל היא לא הצליחה לגבור על מכבי אחי נצרת, והנתון הזה לא השתנה גם הערב. עדיין ללא המצטרף הטרי ז'ורדן פושה וגם בלי הבלם ג'ורג' דיבה שחזר לקדנציה שנייה, עכו החזיקה מעמד מחצית אחת, לפני שנכנעה לשער של בנג'מין קוקו בדקה ה-59. הבלם גיל סלם הכפיל 12 דקות לאחר מכן והמארחת התאוששה מההפסד בדרבי לנוף הגליל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

תוצאות משחקי יום חמישי:

הפועל רמת גן - מכבי פתח תקוה 2:0
הפועל פתח תקוה - הפועל אדומים אשדוד 0:4
הפועל אום אל פאחם - הפועל כפר סבא 2:2
הפועל עפולה - בני יהודה 0:3
הפועל ניר רמת השרון - הפועל נוף הגליל 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully