וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה איבדה נקודות ראשונות, ניצחון שני לבני יהודה

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 22:01

המוליכה ספגה לראשונה וחילצה 2:2 ביתי מהפועל ראשון לציון אחרי הרחקתו של טל בן חיים. מאור ביטון העניק לכתומים 0:1 על הפועל פתח תקוה, ניצחון גם ליפו עם שער מרהיב של דובב גבאי

קליפ סיכום היום בספורט, 12.9/ספורט1

אין יותר קבוצות מושלמות בליגה הלאומית. מכבי פתח תקוה ספגה לראשונה ושמטה נקודות ראשונות הערב (שני) ב-2:2 הביתי מול הפועל ראשון לציון, בעוד יריבתה העירונית הפועל פתח תקוה הפסידה 1:0 לבני יהודה שחלפה על פניה בטבלה. מכבי קביליו יפו במקום השלישי אחרי 1:2 על הפועל אום אל פאחם.

אוהדי בני יהודה במסר לשרת הפנים איילת שקד בנושא פדרו גלבאן. דני מרון
אוהדי בני יהודה במסר לשרת הפנים איילת שקד/דני מרון

מכבי פתח תקוה - הפועל ראשון לציון 2:2

היורדת מליגת העל כבר לא מושלמת ולא נקייה מספיגות, אבל לפחות נמנעה מהפסד ביתי אחרי ששיחקה כמעט מחצית שלמה ב-10 שחקנים. עידן טוקלומטי העניק למוליכה יתרון במהלך הראשון, אחרי 34 שניות בלבד, אבל במבה השווה בדקה הרביעית. הכתומים קופחו כאשר שער מעמדת נבדל של איליה שקורין בהופעת הבכורה אושר בדקה ה-20, אך המשיכו לתקוף, השיגו יתרון מספרי בעקבות האדום שנשלף לטל בן חיים והשוו מראשו של במבה שהשלים צמד בדקה ה-67. עמנואל סמדיה יכול היה להכריע בתוספת הזמן ולהעניק לאורחת ניצחון חוץ ראשון על מכבי פתח תקוה מאז אוגוסט 1997, אבל הכדור שלו חמק ליד הקורה.

דקה 1: גול! כבר אחרי 34 שניות, שקורין השאיר את הכדור במגרש, ארד בר פרץ והשאיר לעידן טוקלומטי שבעט כדור מסובב מ-16 מטרים אל הרשת. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 4: גול! שער ראשון שמכבי פתח תקוה סופגת העונה. ששון בעט מחוץ לרחבה, במבה חמק מהבלמים ודחק מקרוב פנימה את ה-1:1 של הפועל ראשון לציון.

דקה 20: גול! בעיטה של גדעון אקאווה פגעה בגב של רועי זריהן והגיע לשקורין שבעט פנימה וחגג שער בכורה. הקוון הניף דגל לנבדל שאכן היה, אך השופט דרור כהן אישר וקיפח את האורחת. 1:2 למכבי פתח תקוה.

דקה 52: כרטיס אדום! טל בן חיים קיצץ את אלפא קונטה והורחק על ידי השופט דרור כהן. שחקן הכנף ירד כעוס בטענה לפנדל שלא נשרק לפני כן וסינן: "לא ראיתי חלשים כאלה בחיים שלי".

דקה 67: גול! ציון צמח, שנכנס רק דקה לפני כן, הרים כדור חופשי לתוך תיבת החמש ומוחמד במבה נגח פנימה והשווה ל-2:2 עבור ראשון לציון.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
מאור ביטון שחקן בני יהודה חוגג שער. דני מרון
הצדיק את הצבתו ב-11. מאור ביטון חוגג/דני מרון

בני יהודה - הפועל פתח תקוה 0:1

בנובמבר 2002, כאשר שתי הקבוצות היו יחד בליגת העל, פנדל של יוסי רוזן בדקה ה-86 העניק להפועל פתח תקוה 1:2 על בני יהודה בשכונת התקווה. מאז היא לא ניצחה אותה במשחק חוץ והרצף הזה לא נשבר גם הערב בבלומפילד. עידן שמש שוב חסר לאורחת, בלעדיו ההתקפה התקשתה לתפקד בדיוק ועופר טסלפפה רשם הפסד שני ברציפות ועוד משחק ללא שער. בני יהודה קיבלה עוד שער ממאור ביטון הכישרוני, שנכנס להרכב אחרי שכבש נגד הפועל רמת גן בשבוע שעבר והיה חתום על שער הניצחון (41) שהקפיץ את הכתומים אל המקום הרביעי ומעל היריבה ממלאבס, שככל הנראה הייתה זכאית לפנדל בעקבות נגיעת יד בתוספת הזמן ולא קיבלה שריקה.

דקה 41: גול! אלירן עטר שלח כדור נהדר לרחבה לעבר מאור ביטון, שהשתלט יפה, הטעה את אופק פישלר ובעט שטוח אל הרשת. שער שני ברציפות של הכישרון הצעיר, 0:1 לבני יהודה.

עוז פרץ שחקן הפועל פתח תקוה מאוכזב, מאחוריו טום אחי מרדכי שחקן בני יהודה. דני מרון
אכזבה להפועל פתח תקוה. עוז פרץ/דני מרון

מכבי קביליו יפו - הפועל אום אל פאחם 1:2

מוטי איוניר קיווה שה-0:2 על מ.ס. כפר קאסם יוציא את קבוצתו לדרך חדשה, אבל ברמלה מול העולה הנלהבת הוא ספג הפסד שני. ערן לוי פתח לראשונה העונה בשורות מכבי קביליו יפו, שאיבדה אמנם את טריקו גטהון בצהוב שני בדקה ה-43, אבל בכל זאת עלתה ליתרון משער מרהיב של דובב גבאי, עם בעיטת יעף אדירה מ-25 מטרים בדקה ה-62. סאמח מרעב דחק את השוויון בדקה ה-80, אבל ז'וסי לופטה הכריע במבצע אישי שתי דקות לסיום והציב את יפו במקום השלישי.

אוהדי בני יהודה באיחולי החלמה מהירה לשחקן העבר סהר מזרחי. דני מרון
אוהדי בני יהודה באיחולי החלמה מהירה לסהר מזרחי/דני מרון

תוצאות משחקי יום חמישי:

הפועל עכו - מ.ס. כפר קאסם 1:1
הפועל כפר סבא - הפועל עפולה 0:1
הפועל אדומים אשדוד - הפועל רמת גן 0:2
עירוני טבריה - הפועל ניר רמת השרון 1:1
הפועל נוף הגליל - מכבי אחי נצרת 2:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully