וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטוף גאלטייה: "היחסים בין ניימאר לאמבפה מצוינים"

מאמן פריז סן ז'רמן בנוגע לצמד הכוכבים: "לא הרגשתי שום דבר שלילי". רוטציה תתבצע מול ברסט לפני מכבי חיפה, סאנצ'ס ייעדר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.9/ספורט1

לפני שתגיע לישראל לכבוד המשחק נגד מכבי חיפה במסגרת המחזור השני בליגת האלופות, לפריז סן ז'רמן לא מחכה משוכה גבוהה במיוחד בליגה הצרפתית. מחר (שבת, 18:00) האלופה תארח את ברסט, שרשמה עד כה ניצחון אחד בלבד משישה מחזורים, והמאמן כריסטוף גאלטייה שדיבר היום במסיבת העיתונאים הבהיר כי הוא מתכוון לבצע רוטציה, אך אינו צפוי להושיב ל-90 דקות את שלושת הכוכבים שלו - קיליאן אמבפה, ניימאר וליאונל מסי.

"אנחנו זקוקים לרענון, יש לי סגל איכותי. ה-11 מחר לא יהיה כמו זה שפתח נגד יובנטוס וגם לא כמו זה שיפתח בחיפה ביום רביעי. אנחנו צריכים לעשות רוטציה כדי לחלק את העומס ולוודא שכולם מעורבים", הסביר גאלטייה, שעשוי להעניק דקות ראשונות לשחקני הרכש הספרדים, קרלוס סולר שהגיע מוולנסיה ופביאן רואיס שהצטרף מנאפולי.

מאמן פריז סן ז'רמן כריסטוף גאלטייה. ברני ארדוב
יעשה רוטציה לפני מכבי חיפה. כריסטוף גאלטייה/ברני ארדוב

פריז סן ז'רמן, שעומד על רצף של 11 ניצחונות על ברסט בכל המסגרות מאז ה-2:2 באפריל 2011, תחסר מחר וגם במפגש עם אלופת ישראל את הקשר הפורטוגלי רנאטו סאנצ'ס שנעדר מהאימון היום עקב פציעה במפשעה. תשעה מ-11 הניצחונות הרצופים על ברסט הגיעו בליגה, כאשר רק מול אנז'ה יש לקבוצה מעיר האורות רצף פעיל ארוך יותר (12).

בצרפת שאלו היום את גאלטייה בנוגע למערכת היחסים בין אמבפה לניימאר, על רקע מהלך בו הצרפתי יכול היה לבשל לברזילאי את ה-0:3 נגד יובנטוס, אך ויתר על המסירה: "היחסים ביניהם מצוינים, ואני לא ממציא", השיב, "הם ביחד ברוב האימונים ובחימום למשחקים. אכן הייתה סיטואציה כזו במשחק, אני חושב שקיליאן דיבר עם 'ניי'. לא הרגשתי שום דבר שלילי ביניהם בקשר למצב ההוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully