וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי: "אמבפה יותר טוב מהולאנד". אולטראס פ.ס.ז' יורחק מהמשחק נגד חיפה?

לחלוץ העבר אין ספק מי מנצח ב"יריבות החדשה" בין החלוצים. אופ"א עשויה לסגור חלק מהיציעים בעקבות מופע הפירוטכניקה מול יובה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.9/ספורט1

עם כל הכבוד למכבי חיפה ובנפיקה, המשחק המרכזי של בית ח' בליגת האלופות הפגיש אמש (שלישי) את פריז סן ז'רמן עם יובנטוס, ובסיומו ניצחה אלופת צרפת 1:2 בזכות צמד נהדר של קיליאן אמבפה.

"אנחנו שמחים", אמר גיבור המשחק, שכבש את השער הראשון אחרי הקפצה מרהיבה של ניימאר. "היינו יכולים לתת לעצמנו מרווח טעויות מעט גדול יותר, גם במחצית הראשונה, אבל הדבר החשוב הוא שניצחנו. שיחקנו טוב והיתה אווירה מדהימה. אנחנו תמיד רוצים לשחק מול הקבוצות הגדולות, בגלל זה אתה בליגת האלופות. במשחקים כאלה צריך להראות אופי. אם זה היה קל, כבר היינו זוכים במפעל הזה".

ה"חגיגה" שעלולה להוביל לסגירת יציעים בפארק דה פראנס

על היכולת שלו מבחינה אישית אמר הכוכב: "יש לי תפקיד חדש בקבוצה, המאמן רוצה שאהיה האיש המרכזי בהתקפה, אז אני מגיע לפני שחקני ההגנה, ואני החוליה המחברת בין מסי וניימאר. אני מנסה להתאקלם כמה שיותר מהר לתפקיד הזה, כדי לעשות את השינוי".

כריסטוף גאלטייה אהב מאוד את מה שראה: "אמבפה שיחק מצוין, עם שני שערים גדולים. אני שמח מאוד מהמשחק. כשההתקפה שלנו מחוברת ככה, ועם שחקני הכנף, זה מסוכן מאוד עבור היריבות שלנו. חבל שספגנו ונתנו ליובנטוס אפשרות להאמין, אבל זו ליגת האלופות. קשה לנצח במפעל הזה".

בינתיים תקשורת הכדורגל העולמית ממשיכה לטפח את ה"יריבות החדשה" בטופ של הענף בין אמבפה לארלינג הולאנד, שאף הוא כבש צמד אתמול. בכל הקשור לליגת האלופות, השניים מראים עליונות ודומיננטיות מרשימה. הולאנד כבש 24 שערים ב-20 הופעות בצ'מפיונס, בעוד אמבפה היה מעורב ב-55 שערים ב-54 משחקים - 35 שערי ו-20 בישולים.

אבל תיירי הנרי טוען שאין ספק מי הטוב מבין השניים. "אמבפה מסוגל ליצור מהלכים ולסיים אותם. הולאנד לא יודע לייצר, רק לסיים", אמר חלוץ העבר האגדי לרשת CBS. "אמבפה מסוגל לשחק בכנף שמאל ובכנף ימין, לעבור לאמצע, לשחק כדורגל מגוון. הולאנד לעומתו יחסית חד מימדי. הוא יכול לשחק רק במרכז. אין ספק שהולאנד שחקן יוצא מהכלל, ואיתו סיטי יכולה לעשות צעד נוסף קדימה ולזכות בליגת האלופות. אבל מבחינתי, אם צריך לבחור אחד מהם, אני עדיין בוחר באמבפה".

עוד בפ.ס.ז': מופע הפירוטכניקה של האולטראס אתמול ביציעי הפארק דה פראנס עלול לעלות לקבוצה ביוקר. הגרעין הקשה של האוהדים הדליקו עשרות אבוקות ורימונים ומילאו שני יציעים בעשן סמיך לפני המשחק נגד יובנטוס. על פי "ל'אקיפ", אופ"א בוחנת את האפשרות לסגור את היציעים המדוברים באחד ממשחקי הבית הבאים של הקבוצה בליגת האלופות, או נגד בנפיקה ב-11 באוקטובר או נגד מכבי חיפה ב-25 באוקטובר.

בצד השני, סיכם מסימילאינו אלגרי ואמר: "בסך הכל היה לנו משחק טוב, ברור שצריך להשתפר וברגע שנקבל חלק מהפצועים שלנו זה יעזור. החבר'ה הראו אופי מצוין, היינו צריכים לקחת קצת סיכונים כי לפריז יש מהירות מטורפת וגם טכניקה. נגד הקבוצות האלה, הבעיה הכי גדולה היא כשאין לך את הכדור. ב-20 הדקות הראשונות פחדנו מדי, היינו צריכים להתכונן ולשחק בצורה אגרסיבית יותר".

דנילו הוסיף: "מלבד 20 הדקות הראשונות, הראינו שיש לנו אופי, גאווה ואיכות. צריך להתחיל מהנקודה הזו במשחק הזה, ונוכל להיות קבוצה חזקה מאוד. זו תוצאה הוגנת בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully