וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד לאמבפה ב-1:2 של פ.ס.ז' על יובנטוס, 0:3 לריאל על סלטיק

הצרפתי חגג צמד תוך 22 דקות, מקני רק צימק במפגש בין יריבותיה של מכבי חיפה. בנזמה נפצע והוחלף, אבל אלופת אירופה חגגה בגלאזגו במשחק בו עבדה ערך בכורה בליגת האלופות, אך יצא במחצית. צמד להולאנד ב-0:4 של מנצ'סטר סיטי בסביליה

המחצית הראשונה של מחזור הפתיחה בליגת האלופות הגיעה לסיומה. במוקד הערב, פריז סן ז'רמן ניצחה בביתה 1:2 את יובנטוס הודות לצמד של קיליאן אמבפה ב"בית הישראלי", ארלינג הולאנד הגיע כבר ל-25 שערים בליגת האלופות עם צמד ב-0:4 של מנצ'סטר סיטי בסביליה ואלופת אירופה ריאל מדריד החלה את המסע לשמירה על התואר עם 0:3 מוחץ בגלאזגו על סלטיק וליאל עבדה, שערך את הופעת הבכורה בליגת האלופות.

עוד הערב, זלצבורג ומילאן הסתיימו ב-1:1 ובמשחק הנוסף בבית הדהימה דינמו זאגרב את צ'לסי. שחטאר דונייצק הביסה 1:4 בחוץ את לייפציג ומכבי חיפה החלה את דרכה במפעל עם הפסד 2:0 בליסבון לבנפיקה.

שחקן מילאן אלכסיס סאלמאקרס כובש. JOE KLAMAR, GettyImages
אוקפור הימם, סאלמאקרס איזן עוד לפני המחצית/GettyImages, JOE KLAMAR

בית ה'

רד בול זלצבורג - מילאן 1:1

אלופת אוסטריה ואלופת איטליה מכוונות להעפיל לשמינית הגמר, ועל כן ידעה כל קבוצה שהפסד לא יכול לבוא מבחינתה בחשבון. ואכן, הן נפרדו בחלוקת נקודות ששמציבה את שתיהן בעמדה טובה להמשך לאור ההפסד המפתיע של צ'לסי בזאגרב. האוסטרים, רק נזכיר, עלו בשנה שעברה לשמינית הגמר לראשונה בתולדותיהם ואילו מילאן מקווה לחזור לשלב הנוקאאוט לראשונה מאז 2013/14.

דקה 28: גול! נואה אוקפור קיבל כדור מפרננדו ובאחד על אחד מול מייק מניאן גלגל לפינה. 0:1 לזלצבורג.

דקה 40: גול! מילאן השוותה. רפאל לאאו חדר לרחבה ומצד שמאל, העביר רוחב ומצא את אלכסיס סאלמאקרס שממרכז הרחבה בעט פנימה.

במשחק נוסף בבית: דינמו זאגרב - צ'לסי 0:1

שחקן סלטיק ליאל עבדה. רויטרס
כמעט הפתיע את ריאל מדריד. עבדה בועט לשער/רויטרס
שחקן סלטיק ליאל עבדה. רויטרס
הופעת הבכורה של הישראלי בליגת האלופות/רויטרס

בית ו'

סלטיק - ריאל מדריד 3:0

אלופת אירופה פתחה את הקמפיין האירופי שלה בגלאזגו עם ניצחון מוחץ, בציפייה גם לסיים את הקמפיין באצטדיון באיסטנבול עם זכייה מספר 15 בתולדותיה. מודריץ' פתח בהרכב וערך את הופעתו ה-100 בליגת האלופות במדי הבלאנקוס, וגם מצא את הרשת בביצוע נפלא אחרי שוויניסיוס ג'וניור היה הראשון להכניע את ג'ו הארט. את השער השלישי הבקיע אדן הזאר, שעלה מהספסל בדקה ה-30 אחרי שקארים בנזמה נפצע ויצא, לצערם של הבלאנקוס.

מן העבר השני, המארחת שבה לשלב הבתים לראשונה מאז 2017/18 ואת הופעת בכורה במפעל ערך ליאל עבדה. שחקן הכנף בן ה-20 כמעט הפתיע את טיבו קורטואה בפתיחה, אבל החמיץ פעמיים ובסופו של דבר הוחלף במחצית.

דקה 14: עבדה לא היה רחוק משער בהופעת הבכורה שלו באלופות. תחילה הוא בעט כדור מסוכן שקורטואה קלט, כעבור דקה הוא שוב קיבל כדור מסוכן ובעט החוצה.

דקה 30: מכה לריאל מדריד: בנזמה נפצע ונאלץ לפנות את מקומו לאדן הזאר.

דקה 46: עבדה החל את המשחק מצוין, אבל הופעת הבכורה שלו הסתיימה עם הירידה למחצית. במקומו עלה דאיזן מאדה.

דקה 56: גול! אלופת אירופה עלתה ליתרון בגלאזגו. ואלוורדה מצא מצוין את ויניסיוס, האחרון הכניע את ג'ו הארט באחד על אחד.

דקה 60: גול! בהופעתו המאה בליגת האלופות במדי הבלאנקוס, מודריץ' ביצע תנועה לרחבה, היתל בשני שחקני הגנה והקפיץ לפינה הרחוקה. 0:2 גדול לריאל מדריד.

דקה 77: גול! התקפה נפלאה של הבלאנקוס הסתיימה עם כדור נוסף ברשת. קרבחאל נותר לבדו ברחבה והוריד בנגיעה להזאר, שמתוך רחבת החמש עשה את המוטל עליו וקבע 0:3.

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה פצוע. רויטרס
הוחלף בפתיחה. בנזמה/רויטרס
לוקה מודריץ', קשר ריאל מדריד. Ian MacNicol, GettyImages
חגג במשחקו המאה באלופות במדי ריאל. מודריץ'/GettyImages, Ian MacNicol

ר.ב לייפציג - שחטאר דונייצק 4:1

הקבוצה הגרמנית שרק לפני שלוש עונות הגיעה לחצי הגמר במפעל, חשבה שהיעא הוגרלה לבית נוח יחסית - אבל הובסה בביתה על ידי אלופת אוקראינה. מנגד, הקבוצה ממנה מושאל מנור סולומון מקווה לשוב לשמינית הגמר לראשונה מאז 2017/18 ולשמח את העם האוקראיני כולו, והיום היא בהחלט העלתה חיוך גדול במדינה שנמצאת במלחמה זו תקופה ארוכה.

דקה 16: גול! טעות איומה של השוער פטר גולאשי, שיצא הרחק מהשער וקיבל את הכדור ליד עיגול האמצע, אבל ניסה לעבור את מריאן שבד - שחטף לו וגלגל לרשת החשופה מכ-30 מטר. 0:1 לשחטאר.

דקה 57: גול! לייפציג חזרה למשחק. הלחץ של הגרמנים נשא פרי, כאשר מסירה חכמה של סובוסלאי סידרה למוחמד סימאקן את השוויון

דקה 58: גול! דקה חלפה והאוקראינים שוב מובילים. זהו פעם נוספת שבד שכובש וגם הפעם המזל שיחק לצדו, כאשר הכדור שבעט שינה כיוון וחדר פנימה.

דקה 76: גול! שחטאר חוגגת בגרמניה. מתפרצת קטלנית הסתיימה במסירה של סודאקוב למודריק, שלא התבלבל מול גולשאי ומצא את הפינה הרחוקה שלו בכדור חד.

דקה 85: גול! זו כבר תבוסה. מודריק מצא את לאסינה טראורה, שרבע שעה אחרי שנכנס הצטרף לחגיגה.

ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. CRISTINA QUICLER, GettyImages
בלתי ניתן לעצירה. ארלינג הולאנד/GettyImages, CRISTINA QUICLER

בית ז'

סביליה - מנצ'סטר סיטי 4:0

ארלינג הולאנד הפך לחלוץ הראשון שמגיע ל-25 שערים בליגת האלופות ב-20 הופעות. אחרי שהנורבגי הבקיע 10 שערי פרמיירליג בששת המחזורים הראשונים, הוא כיכב גם באנדלוסיה בניצחון הקליל של אלופת אנגליה. פפ גווארדיולה העלה להופעת בכורה בהרכב את מנואל אקנג'י וגם המגן סרחיו גומס פתח בעקבות הפציעות של ג'ון סטונס, קייל ווקר ואמריק לאפורט, אבל מהרגע הראשון זה לא היה כוחות. סביליה טרם רשמה העונה ניצחון בליגה הספרדית ונראה שיש לה סיבות רבות לדאגה.

דקה 20: גול! מי אם לא הולאנד כובש. דה בראונה מצא אותו במרכז הרחבה, החלוץ שנמצא בכושר שיא חגג שער בראשון באלופות במדי הסיטיזנס.

דקה 58: גול! אלופת אנגליה בדרכה הבטוחה לניצחון. פודן הטעה שוב ושוב את שחקני ההגנה, הסתובב ובעט כדור שהכניע את דמיטרוביץ'. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 67: גול! השני של הולאנד. פודן לא הצליח להבקיע, אבל הכדור שנהדף למרכז הרחבה הגיע היישר לרגליו של הנורבגי שגלגל לרשת החשופה את השלישי של האורחים.

דקה 90+2: גול! הרביעי של סיטי. קאנסלו נכנס לרחבה והעביר רוחב, הבלם רובן דיאס מקרוב דחק את הרביעי וקבע את תוצאת הסיום.

במשחק נוסף בבית: בורוסיה דורטמונד - פ.צ קופנהאגן 0:3

קיליאן אמבפה, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
אמבפה חגג צמד מהאוויר, פ.ס.ז' שייטה מול יובה/רויטרס

בית ח'

פריז סן ז'רמן - יובנטוס 1:2

המפגש המסקרן של הערב הפגיש את יריבות מכבי חיפה, אלופת צרפת והגברת הזקנה שהגיעה לעיר האורות ללא פול פוגבה ואנחל די מריה הפצועים. הפתיחה הייתה מוחצת וקיליאן אמבפה הבקיע שני שערים נהדרים מהאוויר בדקות 6 ו-22 מבישולים של ניימאר וחכימי, וגם לא היה רחוק מלחגוג שלושער. עם זאת, ההחמצות של המארחים החזירו את יובנטוס למשחק והמחליף ווסטון מקני צימק עם פתיחת המחצית השנייה, אבל יובנטוס לא הצליחה להשוות ועד הסיום לא נרשמו שערים נוספים. בשבוע הבא תארח יובנטוס את בנפיקה, בעוד פריז סן ז'רמן תתארח בישראל כשתפגוש את מכבי חיפה.

דקה 6: גול! ניימאר הקפיץ באומנות לאמבפה, החלוץ השתחרר מהשמירה ובעט מהאוויר לרשת של פרין חסר האונים. 0:1 לפריז סן ז'רמן.

דקה 22: גול! שוב אמבפה בנגיעה מהאוויר, המקומיים ביתרון כפול. הפעם היה זה חכימי שחדר לרחבה ומסר לו כדור רוחב. עוד שער נפלא, 0:2 לפ.ס.ז'.

דקה 53 גול! יובנטוס חזרה למשחק. קוסטיץ' הרים כדור מושלם מצד שמאל למקני, שעלה גבוה ונגח פנימה שבע דקות אחרי שעלה מהספסל.

משחקי יום רביעי בשלב הבתים

בית א'

אייאקס - ריינג'רס (19:45)
נאפולי - ליברפול (22:00)

בית ב'

אתלטיקו מדריד - פורטו (22:00)
קלאב ברוז' - לברקוזן (22:00)

בית ג'

אינטר - באיירן מינכן (22:00)
ברצלונה - ויקטוריה פלזן (22:00)

בית ד'

פרנקפורט - ספורטינג ליסבון (19:45)
טוטנהאם - מארסיי (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully