וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי חיפה: דונארומה מאבד ממעמדו, "ניימאר נראה מחויב מאי פעם"

נבאס עשוי לפתוח ברביעי, ניימאר מתנדב למשימות הגנתיות - ובינתיים הדאגה של האוהדים היא האם יוכלו לצפות במשחק ללא הפרעות

שחקן מכבי חיפה סוף פודגוראנו מדדה בסיום המשחק מול בנפיקה/צילום: שלמה וייס

חובבי הכדורגל בישראל מצפים בקוצר רוח לבואה של פריז סן ז'רמן לארץ למשחק נגד מכבי חיפה ביום רביעי, ויש להם סיבה טובה: קבוצת הכוכבים של אמבפה, מסי וניימאר נראית דורסנית וקטלנית בפתיחת העונה, וצפייה בה מסתמנת העונה כהנאה צרופה. אמבפה ומסי נמצאים בכושר טוב, והבשורה המעט מפתיעה בתחילת העונה היא המחוייבות המרשימה של ניימאר.

הכוכב הברזילאי שספג לאורך השנים ביקורות רבות על מידת ההשקעה והמחוייבות שלו בכדורגל בכלל ובפ.ס.ז' בפרט, נראה העונה נמרץ ואנרגטי. דוגמא לכך היה אפשר לראות גם במשחק האחרון נגד יובנטוס (ניצחון 1:2): על פי "ל'אקיפ", ניימאר התנדב לקחת על עצמו במשחק משימה הגנתית מיוחדת לבקשתו של המאמן כריסטוף גאלטייה. הברזילאי הונחה ללחוץ את הבלמים של יובה בצורה אגרסיבית במיוחד, כדי למנוע מהם להתחיל לבנות את ההתקפות כי שמסימילאנו אלגרי רוצה. "ניימאר עמד במשימה בהצטיינות, ועשה אותה במשך 90 דקות", כתבו בצרפת.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
גם הוא לא ידע שהוא כזה. ניימאר/רויטרס

אבל לצד הכוכבים שפורחים, יש גם כאלו שקמלים. אחד מהם הוא ג'אנלואיג'י דונארומה, שהוכרז על ידי גאלטייה כשוער הראשון הבלתי מעורער של הקבוצה, אבל בינתיים לא מספק את הסחורה. השער המיותר שספג במשחק נגד יובנטוס, גרם למאמן לעשות חישוב מחודש בכל הנוגע לעמדת השוער, שיכולה להיות מאויישת גם על ידי קיילור נבאס שנשאר במועדון כמעט במקרה, אחרי שהיה על סף מעבר לנאפולי.

על פי "ל'אקיפ", גאלטייה שוקל לבחון את נבאס בחלק מהמשחקים הקרובים, וייתכן שהוא יעמוד בין הקורות במשחק בחיפה ביום רביעי.

כך או כך, נראה שמה שבעיקר מטריד את אוהדי פ.ס.ז' הוא השידור למשחק בחיפה. צופי ערוץ +Canal בטלוויזיה הצרפתית חוו הפרעות ותקיעות בשידור של המשחק נגד יובנטוס, ואף נאלצו להחמיץ את אחד מהשערים שכבש קיליאן אמבפה בשל תקלה בשידור. התקלה ככל הנראה נגרמה מפריצה של האקרים, שמנסים לחבל בשידורי המשחקים לאחרונה על בסיס קבוע. עד המשחק נגד חיפה, מקווים האוהדים, הבעיה תיפתר באופן סופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully