וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר גינת: "קראתי שטויות על סכסוכים בינינו, שום דבר לא נכון"

9.9.2022 / 18:12

שחקני נבחרת ישראל נחתו בארץ אחרי הכישלון ביורובאסקט. הפורוורד הכחיש בעיות בחדר ההלבשה: "כולנו מאוד אוהבים אחד את השני. לא יכול לשים את האצבע על מה לא עבד. נעשה הכל כדי לנצל את ההזדמנות הבאה יותר טוב"

תומר גינת מדבר לאחר נחיתת נבחרת ישראל מאליפות אירופה בכדורסל/צילום: ניב אהרונסון. עריכה: ליר שפיגלר

שבוע אחרי שפתחה את השתתפותה ביורובאסקט 2022 עם ציפיות רבות, שהתרסקו לכדי הדחה מאכזבת בשלב הבתים אמש (חמישי), נחתה היום נבחרת ישראל בנמל התעופה בן גוריון. הנבחרת הגיעה ארצה בשתי טיסות, אחת ממינכן והשנייה מציריך, כששני שחקני אלבה ברלין, יובל זוסמן ותמיר בלאט, המשיכו לקדם העונה של קבוצתם בגרמניה.

הנבחרת חזרה לישראל בצל תחושת הפספוס הקשה שמלווה את הקמפיין הזה, וברקע הידיעות על השינויים הגדולים שהיא אמורה לעבור כבר בתקופה הקרובה לקראת חלון מוקדמות מונדובאסקט 2023 שייערך בתחילת חודש נובמבר.

מהמטוס הראשון ירדו המאמן גיא גודס ושלושה שחקנים ותיקים: גל מקל, גיא פניני וג'ייק כהן, שעבור שלושתם הסתיים פרק הנבחרת בקריירה ככל הנראה. גודס ושלושת השחקנים סירבו לדבר עם התקשורת.

שחקני נבחרת ישראל תומר גינת, ג'ייק כהן. רויטרס
בנבחרת ישראל מתקשים להסביר את הכישלון. תומר גינת עם ג'ייק כהן/רויטרס

תומר גינת, שנחת בטיסה השנייה, אמר: "התחושות מבאסות, לא שיחקנו מספיק טוב בשביל לעלות שלב. נסענו במטרה לעשות את זה, אנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאות. בפעם הבאה שניפגש נעשה כל מה שאנחנו יכולים בשביל להרוויח עוד הזדמנות ולנצל אותה יותר טוב".

כשנשאל לגבי הסיבה להדחה הכואבת, השיב הפורוורד: "לא חושב שיש משהו שלא עבד, בסופו של דבר הכדורסל ששיחקנו לא היה מספיק טוב. אני לא יכול לשים את האצבע על משהו ספציפי".

גינת התייחס גם לדיווחים על בעיות חברתיות בחדר ההלבשה של הנבחרת: "שטויות. קראתי מהבוקר כל מיני שטויות על סכסוכים בין אנשים. שום דבר לא נכון, כולנו מאוד אוהבים האחד את השני, כולל צוות מקצועי והנהלה, דברים פחות הסתדרו על המגרש לצערנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully