וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בנבחרת, מקורבי גודס כועסים: "זורקים אותו מתחת לאוטובוס"

9.9.2022 / 7:00

אכזבה גדולה בנבחרת ישראל בעקבות ההדחה מהיורובאסקט: "הרגשה נוראית, לא עמדנו במטרה". המאמן שצפוי לשלם בתפקידו יחזור להדריך את חולון. וגם: הסיכוי שדני אבדיה ישוב למדים הלאומיים בעוד פחות משנה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.9/ספורט1

אכזבה עצומה בנבחרת ישראל אחרי ההדחה אמש (חמישי) מיורובאסקט 2022 כבר בתום שלב הבתים. ישראל הפסידה במשחק הגורלי על העלייה לשמינית הגמר 88:77 לנבחרת צ'כיה, וסיימה את הבית במקום החמישי עם שני ניצחונות ושלושה הפסדים.

שחקני הנבחרת, מלבד תמיר בלאט ויובל זוסמן שכבר חברו לקבוצתם אלבה ברלין, יגיעו היום לישראל בשעות הצהריים ויחלו בהכנה לקראת העונה הבאה. אמש, לאחר המשחק, מצב הרוח הכללי במחנה הישראלי היה רע מאוד וחלק מהשחקנים הסתגרו בחדרם אחרי החזרה לבית המלון.

אחד השחקנים סיפר מבית המלון על התחושות: "הרגשה נוראית. מרגישים שאכזבנו מדינה שלמה. לא עמדנו במטרה שלנו, לא שיחקנו מספיק טוב, לא עשינו את זה. אין תחושה ספורטיבית יותר רעה מזאת. רובנו פעם ראשונה באליפות אירופה לבוגרים, אני חושב שלא מספיק החשבנו את האלמנט של חוסר הניסיון שבלט אצלנו בהפסד לפולין שזה היה ההפסד הקריטי. לא ידענו לבוא כמו שצריך למשחק המשמעותי".

שחקן נבחרת ישראל תומר גינת. רויטרס
מצב הרוח רע ושחקנים בנבחרת הסתגרו בחדרם/רויטרס

באיגוד הכדורסל צפויים לפעול במהירות בכל הנוגע להחלטות לנבחרת הבוגרת, שכן בעוד חודשיים בדיוק תחזור הנבחרת לשחק נגד סלובניה במוקדמות גביע העולם, מה שמשאיר לאיגוד כמה שבועות כדי לקבל החלטות לגבי המשך דרכו של גיא גודס, שנכון לעכשיו קיים רצון לבצע שינוי ולסיים את תפקידו בנבחרת.

באיגוד מעריכים את גודס על כך ששמר לאורך כל השנה האחרונה על מקצוענות, אך ברמת התוצאות הוא לא הצליח להוביל את הנבחרת להצלחה - "היינו צריכים להיות במקום אחר גם במוקדמות אליפות העולם וגם לעבור סיבוב באליפות אירופה, אין ספק בכך", אמר אמש מפראג אחד מבכירי איגוד הכדורסל, "מתי הבנו שזה הולך לכיון לא טוב? אני חושב בהפסד בפולין ביוני. הייתה הרגשה שמשהו מתפספס לנו".

אגב, גודס יחזור כבר בימים הקרובים לאמן את הפועל חולון שנמצאת כבר בשלבי הכנה מתקדמים לקראת העונה הבאה וקיימה שני משחקי אימון. בסביבתו של המאמן כעסו על הפרסומים בנוגע לעתידו, "מי שהוציא את הדברים האלה בתקופה האחרונה זרק את גיא מתחת לאוטובוס", אמר אחד ממקורביו, "זה לא חדש שככה נוהגים פה עם מאמנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן נבחרת ישראל גיא גודס. אתר פיב"א, אתר רשמי
צפוי זעזוע. גיא גודס/אתר רשמי, אתר פיב"א

דני אבדיה סיים אמש את הקמפיין המשמעותי הראשון שלו בנבחרת ישראל עם כישלון קבוצתי. אחרי כל אחד ממשחקי הנבחרת התייצב אבדיה מול המיקרופונים של העיתונאים הישראלים שהגיעו לפראג, אמש לא דיבר, והיה נראה מאוד מאוד מאוכזב.

אם נבחרת ישראל לא תעשה את הבלתי ייאמן ותעלה לאליפות העולם, הפעם הבאה שאבדיה יוכל להיות חלק מהנבחרת היא בטורניר המוקדמות לטורניר הקדם אולימפי שייערך באוגוסט 2023. כל אחת מ-12 הנבחרות האירופאיות שלא תעפיל לגביע העולם תשחק בטורניר הזה, ביחד עם ארבע המדורגות גבוה ביותר שהודחו בשלב המוקדמות הראשון. הנבחרות הללו יתחרו על שני כרטיסים לטורניר הקדם אולימפי שייערך בקיץ לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully