וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה הפסידה לראשונה, 0:2 לראשון לציון על אדומים אשדוד

רוחנא (6) העניק להפועל כפר סבא 0:1 בפתח תקוה, קונטה וטמם כבשו לכתומים שניצחו ב-10 שחקנים. 0:0 בין עפולה ליפו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 5.9/ספורט1

המחזור השלישי בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) והותיר את מכבי פתח תקוה כמושלמת היחידה, לאחר שהיריבה העירונית הפועל פתח תקוה הפסידה בבית 1:0 להפועל כפר סבא. הפועל ראשון לציון חגגה ניצחון ראשון עם 0:2 ביתי על הפועל אדומים אשדוד, בעוד המשחק בין הפועל עפולה למכבי קביליו יפו הסתיים ב-0:0.

seperator

הפועל פתח תקוה - הפועל כפר סבא 1:0

אחרי שקיבלה שערים מעידן שמש בשני מחזורי הפתיחה, המארחת נאלצה להסתדר ללא החלוץ הפצוע כדי לשמור על המאזן המושלם, אבל זה לא ממש עבד. בעונה שעברה לא הצליחה הפועל פתח תקוה לנצח את הפועל כפר סבא (הפסד ושתי תוצאות תיקו בליגה, הפסד בגביע הטוטו) וגם הפעם ידם של האורחים הייתה על העליונה, כשאליאן רוחנא הבקיע כבר בדקה השישית. השוער יגאל בקר התעמת עם אחד מחבריו לקבוצה וניצל מהרחקה עם הירידה להפסקה, ובמחצית השנייה הצליח לשמור על שער נקי ולהבטיח ניצחון חוץ שני לכפר סבא, שהייתה קרובה לשני עם כמה החמצות, כולל קורה של סתיו טוריאל. עוז פרץ היה חתום על ההחטאות הגדולות של המארחת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אליאן רוחנא שחקן הפועל כפר סבא. אודי ציטיאט
ניצחון חוץ שני לכפר סבא. אליאן רוחנא/אודי ציטיאט

הפועל ראשון לציון - הפועל אדומים אשדוד 0:2

הכתומים נותרו שבורי לב במחזור הקודם, לאחר שביצעו מהפך דרמטי מול בני יהודה ואז ספגו את ה-2:2 בדקה ה-96, אבל הפעם יכולים לחייך עם ניצחון ראשון העונה. אלפא קונטה עבר בקלות את השוער מתן זלמנוביץ' בדקה ה-23 וקטע לאורחת 203 דקות ללא ספיגה. יובל חליבה הורחק בצהוב שני בעקבות עבירה על צ'יקו אופואדו ארבע דקות לאחר מכן, ובכל זאת ראשון לציון השיגה את השני כשיובל ששון בישל לאילי טמם בדקה ה-41. אשדוד עדיין ללא שער העונה ושקועה במקום האחרון עם מינוס 12 נקודות - שתיים הורדו לה בגלל פרשת זיוף הצ'ק ואותן הספיקה להחזיר עם תוצאות תיקו בשני מחזורי הפתיחה, אך עוד 12 הופחתו בשל הכניסה להליך הפירוק.

מתן זלמנוביץ' שוער הפועל אדומים אשדוד. אריאל שלום
אשדוד ספגה לראשונה העונה. מתן זלמנוביץ'/אריאל שלום

הפועל עפולה - מכבי יפו 0:0

שתי קבוצות שסיפקו לא מעט שערים במחזורי הפתיחה, הסתפקו בנקודה כל אחת בתיקו המאופס בעפולה. המארחת, שביצעה קאמבק מרשים ב-10 שחקנים בשבוע שעבר וסיימה ב-3:3 מול כפר קאסם, קיבלה בחזרה את עילאי חג'ג' שחזר לעוד עונת השאלה ממכבי חיפה, אבל לא השכילה לכבוש לעיני הקהל הביתי. מכבי קביליו יפו, שניצחה 1:4 ברמת גן במחזור הראשון ואז הפסידה להפועל פתח תקוה, אספה נקודה רביעית.

משחקי המחזור הרביעי בליגה הלאומית:

עירוני טבריה - הפועל ניר רמת השרון
הפועל עכו - מ.ס. כפר קאסם
הפועל נוף הגליל - מכבי אחי נצרת
הפועל אדומים אשדוד - הפועל רמת גן
הפועל כפר סבא - הפועל עפולה
מכבי פתח תקוה - הפועל ראשון לציון
בני יהודה - הפועל פתח תקוה
מכבי יפו - הפועל אום אל פאחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully