וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים כבש ומכבי פ"ת נותרה מושלמת, ניצחון בכורה לבני יהודה

הכוכב של המלאבסים הבקיע גם ב-0:1 על רמת השרון, הזהובים עם 0:2 יקר על הפועל רמת גן. 0:2 לאום אל פאחם על כפר קאסם, נוף הגליל נותרה במקום האחרון

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 31.8/ספורט1

המחזור השלישי בליגה הלאומית ייצא לדרך הערב (חמישי), ובמוקד ניצחונות החוץ של מכבי פתח תקוה על הפועל ניר רמת השרון ושל בני יהודה על הפועל רמת גן. בנוסף, במשחק חם בעכו גברה הפועל אום אל פאחם 0:2 על מ.ס. כפר קאסם.

טל בן חיים, מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
בן חיים עם 3 מ-3, מכבי פתח תקוה עם 9 מ-9/מאור אלקסלסי

הפועל ניר רמת השרון - מכבי פתח תקוה 1:0

היורדת מליגת העל עדיין לא ספגה שער, במאזנה חמישה שערי זכות, היא עם 9 נקודות מ-9 אפשריות והכוכב שלה טל בן חיים הבקיע מחזור שלישי ברציפות. בן חיים שוב דייק מ-11 מטר והיום זו הייתה בעיטה שהכריע את ההתמודדות בדק ה-51 - השער ראשון שספגה העונה בליגה רמת השרון, שנותרה עם ארבע נקודות במאזנה. בכורה על הקווים בשורות המארחת ערך חי אבייב, שהפך בגיל 24 למאמן הצעיר בתולדות הליגה, אחרי שהמנהל המקצועי חיים שאבו החליט לחזור מהספסל ליציע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הפועל אום אל פאחם - מ.ס. כפר קאסם 0:2

שתי הקבוצות הציבו את הכרטיס לליגת העל כמטרה, אבל היום בעכו השיגה את ניצחון הבכורה שלה המארחת הפועל אום אל פאחם. איתי טאקו (23) סמאח מרעב (82) העניקו למוטי איוניר את שלוש הנקודות הראשונות לעונה, אחרי הפסד לעפולה ותיקו מול עכו במחזורים הקודמים. כפר קאסם של סלימאן אזברגה מנגד נותרה עם נקודה בלבד אחרי שאיבדה יתרון 1:3 מול הפועל עפולה במחזור הקודם.

מאמן הפועל אום אל פאחם מוטי איוניר. לילך וייס רוזנברג
הניצחון הראשון שלו העונה. מוטי איוניר/לילך וייס רוזנברג

הפועל רמת גן - בני יהודה 2:0

דווקא אחרי מינויו של גילי ורמוט למנהל המקצועי החדש, הזהובים השיגו את ניצחונם הראשון העונה בכל המסגרות - משמע הראשון בעידן המחודש של משה דמאיו. עמית ביטון ומאור ביטון בדקות 80 ו-81 סידרו לאורי גוטמן את ניצחון הבכורה ושמרו על מומנטום חיובי אחרי שחילצו נקודה ב-2:2 מול הפועל ראשון לציון במחזור הקודם, בעוד האורדונים שבו לסורם אחרי שחטפו רביעייה ממכבי יפו במחזור הפתיחה ולאחר מכן ניצחו בחוץ את הפועל כפר סבא.

מכבי אחי נצרת - עירוני טבריה 1:2

עוד קבוצה שלא ספגה בשני מחזורי הפתיחה היא העולה החדשה, שהגיעה לעילוט ופגשה קבוצה שלא הבקיעה העונה עד היום. כאמור, המקומיים הבקיעו לראשונה העונה ורשמו ניצחון ראשון בליגה לעונה זו. יואל אבוחצירה בדקה ה-36 ונואף בזיע בדקה ה-70 מחקו יתרון שכבש גרשון קופי בדקה ה-24 והעלו את מאזנה של נצרת לארבע נקודות וכמובן הנחילו לאורחים הפסד ראשון בלאומית.

תומר ליטבינוב שוער עירוני טבריה. אודי ציטיאט
ספג וטבריה נכנעה לראשונה. תומר ליטבינוב/אודי ציטיאט

הפועל נוף הגליל - הפועל עכו 2:1

צמד של רווה אסייג בדקות 17 ו-54 סידר לאורחים ניצחון חשוב מול היורדת השנייה מליגת העל - שבניגוד למכבי פתח תקוה המושלמת, נותרת מתחת לקו האדום עם נקודה אחת בלבד במאזנה. נבו שדו בדקה ה-43 לפחות הבקיע לזכות המקומיים את שערם הראשון העונה בלאומית, אבל החבורה של שלומי דורה בהחלט בצרות. עכו גם כבשה רלאשונה מול נוף הגליל אחרי שלא השכילה לעשות זאת בשני המפגשים הקודמים בלאומית ב-2020/21.

משחקי יום שני:

הפועל פתח תקוה - הפועל כפר סבא
הפועל ראשון לציון - הפועל אדומים אשדוד
הפועל עפולה - מכבי קביליו יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully