וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא אישור מכבי תל אביב: סטיפה פריצה טס לחתום בסטנדרד ליאז'

28.8.2022 / 14:45

החלוץ הקרואטי המריא לבלגיה, במועדון הופתעו מהתנהלותו וצפויים לפעול משפטית נגדו ונגד הקבוצה המיועדת שלו. אם ישלים את המעבר, הצהובים צפויים להחתים שחקן בעמדה שלו

תקציר: ניס - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

סטיפה פריצה על סף עזיבת מכבי תל אביב. החלוץ הקרואטי טס היום (ראשון) לבלגיה כדי להשלים את מעברו לשורות סטנדרד ליאז', עמה ניהל מגעים בימים האחרונים, אך עשה זאת ללא אישור מהנהלת הצהובים. במועדון הופתעו מהתנהלותו של פריצה, שידוע כאדם נוח וכזה שלא נתון לקפריזות. מכבי תל אביב צפויה לנקוט בהליכים משפטיים נגד השחקן וגם נגד המועדון הבלגי. כאשר בשלב זה כלל לא ברור כיצד ייגמר הסיפור, שכן מכבי תל אביב עדיין מחזיקה בכרטיס השחקן שלו, אולם בין המועדונים כבר קיים משא ומתן שאמור להסתיים בחתימה עד יום שלישי.

רק בשבוע שעבר, אחרי המשחק בו כבש צמד מול בני ריינה, פריצה הביע את רצונו להמשיך במכבי תל אביב מתוך חיפוש אחרי המשכיות בקריירה, אך מאז הספיקו הצהובים לסיים את דרכם בקונפרנס ליג עם ההפסד לניס, ונוצר מצב בו לצד ג'ורג'ה יובאנוביץ' וערן זהבי ישנם שלושה חלוצים בכירים בקבוצה שמשחקת רק בשתי המסגרות המקומיות.

פריצה לא נטל חלק באימון של הצהובים אתמול בגלל רגישות בשריר, ובבלגיה דווח שהוא הביע בפני המאמן ולאדן איביץ' את רצונו לעבור לסטנדרד ליאז'.

סטיפה פריצה, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
טס לבלגיה בלי אישור של מכבי תל אביב. סטיפה פריצה/אריאל שלום

בסך הכל ערך פריצה 50 הופעות במדי מכבי תל אביב בכל המסגרות, בהן כבש 20 שערים ובישל ארבעה נוספים, אך לא הצליח לסייע לקבוצה לזכות בתארים בעונה שעברה.

כבר הבוקר נכתב כאן כי הצהובים מתכוונים להתחזק באוריינטציה התקפית, ואם פריצה יעזוב יוחתם במקומו חלוץ זר אחר. בצוות המקצועי מאמינים כי הבלמים הקיימים בסגל מספיקים כדי להתחרות בליגה ובגביע, ולכן לא ימהרו לחזק את מרכז ההגנה בשחקן זר, כאשר החתמה של אחד כזה מותנית בהחלטה של אלי דסה האם להצטרף למכבי תל אביב או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully