וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיפה פריצה לא נטל חלק באימון. דיווח: הבהיר לאיביץ' שברצונו לעזוב לסטנדרד ליאז'

27.8.2022 / 19:19

בתקשורת הבלגית טוענים כי החלוץ הקרואטי מעוניין לעזוב את מכבי תל אביב, וכבר נפרד מהשחקנים: "משא ומתן קשה בין שני הצדדים". פריצה לא השתתף באימון בגלל רגישות בשריר, וכך גם ואן אובריים שצפוי להיעדר מול חדרה. הבלם אריק קורבלו מתקרב?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.8/ספורט1

בתקשורת הבלגית דיווחו היום (שבת) כי סטיפה פריצה ביקש לעזוב את מכבי תל אביב לסטנדארד ליאז' על רקע משא ומתן שמתקיים בין שני המועדונים. על פי הדיווח, הקרואטי הבהיר למאמן הצהובים ולאדן איביץ' כי ברצונו לעזוב למועדון הפאר הבלגי, ואפילו כבר נפרד מהשחקנים.

הכתב הבלגי סאשה טאבוליירי, שמסקר מקרוב את סטנדרד ליאז', הגדיר את המשא ומתן בין הצדדים כ"קשה", אך הבהיר הבלגים נחושים ודוחפים לסגירת העסקה בהקדם. אם יצטרף, יחבור לאקס הפועל תל אביב אושר דוידה שחתם הקיץ בשורות סטנדרד.

פריצה הגיע הערב לקרית שלום, אך לא נטל חלק באימון. על פי גורמים במועדון, הסיבה היא רגישות בשריר רגלו, אולם לא מן הנמנע שהדברים קשורים לדיווחים על רצונו לעזוב לבלגיה והעובדה שכבר החלו מגעים לא רשמיים בין המועדונים.

שחקן נוסף שלא התאמן הוא הקשר יוריס ואן אובריים, שנפגע בקרסולו במשחק בניס ונכון לעכשיו הוא צפוי להחמיץ את משחק החוץ נגד הפועל חדרה ביום שני.

סטיפה פריצה, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
"כבר נפרד". פריצה/אריאל שלום

בינתיים, בספרד ממשיכים לקשר בין מכבי תל אביב לבלם אריק קורבלו. לפני ארבעה ימים טען סוכנו של הספרדי בן ה-28 כי הצהובים הציעו ללאס פלמאס מיליון יורו והבוקר דווח ב"לה פרובינסיה" שהסיכוי שיעבור גובר לאור העובדה שהקבוצה מהליגה השנייה בספרד החתימה בלם חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully