וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א חושבת התקפי: חלוץ במקום פריצה, קאלולו ויונתן כהן

28.8.2022 / 8:33

הקרואטי בדרך לליאז', הצהובים יצרפו חלוץ ולא בלם במקומו אפילו שקאלולו שאמור להצטרף יכול לשחק גם בחוד. צירוף בלם זר תלויה בהחתמת אלי דסה, בקרית שלום מעריכים שיונתן כהן גם יגיע

תקציר: ניס - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב תעדיף לצרף חלוץ זר במקום סטיפה פריצה, מתוך אמונה שהבלמים שיש לה כעת בסגל מספיקים כדי להתמודד על האליפות בישראל. במידה שאלי דסה יחתום ויצטרף, תיעשה הערכה מחודשת וקרוב לוודאי ששוב יחפשו בקבוצה בלם זר שעשוי לחתום על חשבון אנדרה ז'ראלדש.

פריצה המריא היום (ראשון) לבלגיה לקראת המעבר לסטנדרד ליאז' ובמכבי תל אביב החליטו לא לעמוד בדרכו של החלוץ, אחרי שזה הבהיר בסמיכות למשחק הגומלין מול ניס כי הוא מבקש לעזוב. מכבי תל אביב וליאז' נמצאות בשלבים סופיים של המשא ומתן והעסקה אמורה להתבצע עד יום שלישי.

אלדו קאלולו סוונסי. GettyImages
יכול לשחק כחלוץ, אך מיועד לכנף. קאלולו/GettyImages

עזיבת פריצה היתה יכולה לפתוח פתח לצירוף בלם מאחר שמתפנה מקום לזר, אבל כאמור במכבי תל אביב יעדיפו לצרף חלוץ זר נוסף, אף שאלדו קאלולו מסושו יכול לשחק גם כחלוץ. השחקן שכבש אתמול שער בניצחון קבוצתו אמור להצטרף השבוע למכבי תל אביב, אחרי ששני המועדונים סיכמו על המעבר ומה שנותר הוא לסגור את השכר של השחקן.

במכבי תל אביב מייעדים לקאלולו את משבצת הכנף ולא את עמדת החלוץ. השחקן ניחן במהירות גבוהה, יכולת לנוע קדימה ולקבל את הכדור לשטח וזה אלמנט שחסר מאוד במכבי תל אביב ומכאן שכאשר קאלולו יחתום, הוא אמור לבוא על חשבון ברנדלי קובאס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני מכבי תל אביב, ניר ביטון, שרן ייני. דני מרון
במכבי תל אביב שההגנה הקיימת תספיק. ייני וביטון/דני מרון

בכל הקשור לחלק האחורי ולקו ההגנה, מכבי תל אביב שיחקה במשחקים האחרונים עם שלושה בלמים כאשר על הספסל היו לה גם את עידן נחמיאס ושחר פיבן. מי שפתחו במשחקים האחרונים בקביעות הם שרן ייני, ניר ביטון ואנריק סבוריט. לאחר ההדחה מאירופה במכבי תל אביב מעריכים כי יש להם את הכלים מאחור כדי להיאבק על האליפות בישראל, מה עוד שדור פרץ חזר לקבוצה וייתן לה הרבה כוח בקישור האחורי כקו ראשון לפני הבלמים.

במקביל למשחק הכיסאות של הזרים, מכבי תל אביב, כאמור, לא סיימה את הרכש הישראלי שלה. המשא ומתן עם פיזה על יונתן כהן נמשך ובמכבי תל אביב מעריכים שהשחקן ינחת בארץ. דסה, כידוע, לא קיבל את ההצעה שמכבי תל אביב הניחה בפניו שהייתה לכל הדיעות נדיבה מאוד מבחינת הבעלים מיטש גולדהאר, אבל הדלת פתוחה בפניו, אם כי לא בטוח שבאותו החוזה שהוצע לו לפני שלושה שבועות כשהקבוצה הייתה באירופה עדיין על הפרק.

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, התחילו לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully