וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב סיכמה עם סושו על צירופו של אלדו קאלולו

ב"לה פריזיאן" פורסם ששחקן הכנף של סושו עשוי להצטרף לסגל של ולאדן איביץ', בכפוף לסיכום תנאיו. אם יגיע, מי שצפוי לעזוב הוא ברנדלי קובאס

תקציר: ניס - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב מצפה להחתים בימים הקרובים בלם זר, אבל ייתכן שגם שחקן כנף זר יצטרף למועדון בקרוב. בצרפת דווח הבוקר (שישי) שמכבי תל אביב הגיעה לסיכום עם סושו על מעברו של שחקן הכנף אלדו קאלולו, שצריך כעת לסכם את תנאיו למען השלמת העסקה.

קאלולו בן ה-26, יליד צרפת שגם שיחק בנבחרת הנוער שלה, גדל במחלקות הצעירות של ליון וממנה הושאל לראן ולסושו. באזל השווייצרית רכשה אותו בקיץ 2018 תמורת כ-2 מיליון יורו וכעבור שנה הוא הושאל לסוונסי עד שבקיץ 2021 הצטרף לסושו כשחקן חופשי.

בעונה שעברה הוא כבש 10 שערים ובישל 5 ב-37 משחקים בליגת המשנה בצרפת, אך שיחק בעיקר בעמדת החלוץ המרכזי ולעתים בשתי הכנפיים. העונה לא כבש או בישל ב-333 דקות על פני ארבע הופעות בליגת המשנה הצרפתית. בשווייץ הבקיע שלושה שערי ליגה והוסיף בישול ב-27 הופעות ובצ'מפיונשיפ עם סוונסי רשם בישול אחד ב-468 דקות ולא כבש.

אלדו קאלולו במדי סוונסי. Ashley Western/MB, GettyImages
בדרך לישראל? קאלולו/GettyImages, Ashley Western/MB

אם קאלולו אכן יצטרף למכבי תל אביב, מי שצפוי לשלם את המחיר הוא ברנדלי קובאס שהעונה ממעט לשחק ובעיקר עולה מהספסל, אם בכלל - אתמול בניס הוא לא זכה לקרדיט מוולאדן איביץ' וגם בשבוע שעבר בבלומפילד נכנס רק לדקות הסיום. בין לבין, ב-0:5 על מכבי בני ריינה במחזור פתיחת ליגת העל, קובאס עלה מהספסל למחצית השנייה והתקשה לייצר פעולות התקפיות איכותיות.

אגב, מדובר במשפחה של כדורגלנים. פייר קאלולו, אחיו הצעיר של אלדו, משחק במילאן. גדון קאלולו בן ה-24 משחק כמגן בלוריין הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully