וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעדיף לשחק פחות ולזכות באליפות מאשר לשחק תמיד ולסיים שלישי"

פריצה, שהבקיע צמד ב-0:5 של מכבי תל אביב על בני ריינה, נשאל על העומס והתייחס לעתידו: "לא דיברו איתי על עזיבה, אבל צריך לחשוב על המשפחה, אני מחפש יציבות". שביעות רצון מ"כאב הראש החיובי" ששחקני המשנה יצרו לאיביץ', זהבי ישוב לאימונים

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:5 על מכבי בני ריינה/ספורט1

מכבי תל אביב לא הייתה יכולה לבקש לעצמה פתיחת עונה קלה יותר ומוצלחת יותר, אחרי שהביסה אמש (ראשון) 0:5 את מכבי בני ריינה בבלומפילד ולראשונה מזה שנתיים ניצחה במשחק פתיחה של הליגה. שערים מהירים של ג'ורג'ה יובאנוביץ' וסטיפה פריצה הכריעו למעשה את המשחק והמאמן ולאדן איביץ' רשם לעצמו ניצחון ליגה ראשון ועל הדרך גם נתן מנוחה ללא מעט שחקנים, ביניהם ערן זהבי, ניר ביטון, יוריס ואן אובריים ואייל גולסה שכלל לא התלבשו, וגבי קניקובסקי שלא שותף.

החל מהיום יחלו במועדון להתכונן לקראת משחק הגומלין נגד ניס הצרפתית, כאשר במכבי הרגיעו בסיום לגבי מצבו של זהבי כאשר המאמן הסרבי סיפר כי מדובר היה בצינון קל וכבר מהיום ישוב זהבי לאימונים. על פי המתוכנן, זהבי אף צפוי לשוב להרכב יחד עם ניר ביטון וקניקובסקי, כאשר גם דן גלזר ו-ואן אובריים, אמורים לפתוח יחד עם ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
ישוב לאימונים. זהבי/אריאל שלום

בקבוצה הביעו שביעות רצון מכך שהרבה שחקנים שקיבלו הזדמנות לפתוח, דוגמת מאור קנדיל, עידן נחמיאס, אבי ריקן ושחר פיבן, הוכיחו כי הם ראויים לשחק וגרמו למאמן לא מעט כאב ראש לקראת המשך העונה, כשהסגל כל כך עמוס בשחקנים ועוד צריכים להגיע לפחות שלושה שחקני חיזוק נוספים.

"אני תמיד מעדיף שיהיה לי כאב ראש בריא, של לבחור מתוך כל כך הרבה שחקנים טובים", אמר המאמן איביץ' בסיום, "זה כאב ראש טוב עבורי, זה עדיף על מצב שבו כאב הראש הוא בגלל שאין לך שחקנים איכותיים ואין לך ממי לבחור".

המאמן הסרבי שוב ציין בסיום כי מכבי קרובה לצירופם של שניים-שלושה שחקנים, כאשר על פי ההערכות, כל ההכרזות הרשמיות יגיעו רק אחרי ההתמודדות מול ניס, בלי קשר לתוצאת המשחק ולהאם הקבוצה תעפיל לשלב הבתים של הקונפרנס או לא.

במכבי שוב התייחסו אמש, לסוגיית אוסקר גלוך וגורם במועדון שוב טען שעד כה לא הגיעה למועדון שום הצעה שבכלל מתקרבת לסכומים עליהם מדברים עבור מכירת השחקן. למרות דיבורים על הצעה מזניט סנט פטרסבורג, טוענים בקרית שלום שההצעה נמוכה מאוד ונכון לעכשיו במכבי לא מתייחסים אליה ברצינות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם סטיפה פריצה. אריאל שלום
מחפש יציבות. פריצה/אריאל שלום

אחד המצטיינים אמש, שהמשיך בכושר הכיבוש שלו אחרי שער הניצחון נגד ניס, הוא החלוץ הקרואטי סטיפה פריצה שפתח בהרכב וכבש צמד נפלא: "נחמד לפתוח ככה את הליגה. בעיקר אחרי שבשתי העונות האחרונות לא התחלנו טוב, הפסדנו לבני סכנין במשחק הראשון שלי בעונה שעברה, הפעם הראינו אופי ושאנחנו מוכנים לעונה החדשה ושלא נעשה טעויות שעשינו בעבר".

על הניצחון הקל נגד העולה החדשה: "קל לדבר אחרי המשחק, אבל אנחנו עשינו את המשחק הזה קל. זו לא יריבה רעה. עשינו את זה קשה מאוד עבורה עם שני שערים מהירים ואחרי זה קשה לכל יריבה לחזור למשחק בבלומפילד".

פריצה, ששיחק בעברו בקבוצות אירפאיות שבהן היו שלושה וארבעה חלוצים, נקלע גם העונה למצב שבו ההתקפה של הצהובים עמוסה בשחקנים איכותיים והתחרות על ההרכב גדולה מאוד: "הייתי במצבים שגם היו חמישה חלוצים טובים. זו הסיבה שלא התפתחתי כמו שרציתי או תיכננתי, לא כי לא הייתי טוב, אלא כי לא נתנו לי דקות לשחק כמו שהייתי צריך לקבל. זה חלק מהעבודה, יש לנו קבוצה טובה. הקבוצה בעונה הזו טובה יותר מזו שהייתה כאן בעונה שעברה, אז נראה מה יקרה הלאה. זה נכון שיהיו משחקים שלא אשחק בהם אבל אולי עדיף להיות בקבוצה שבה אני לא משחק בשבעה-שמונה משחקים, ובסוף זוכים באליפות מאשר לשחק בכל משחק ולסיים במקום השלישי, ככה אני רואה את זה. עבורי יותר חשוב שהסגל חזק יותר והקבוצה טובה יותר. ברור שאני מעדיף לשחק יותר, אבל אם זה לא אפשרי לפעמים, זה גם בסדר".

"חלק מהשמועות האלה הגיעו אליי, כן, אבל מתוך המועדון אף אחד לא דיבר איתי על עזיבה אפשרית שלי. אם המועדון יגיד לי שאני צריך לעזוב, אז בטוח שאחתום על חוזה טוב יותר ממה שיש לי כאן במקום אחר. אני מכבד מאוד את המועדון הזה ורוצה להישאר במכבי תל אביב, אבל צריך לחשוב על המשפחה שלי, ובכדורגל קורים דברים. אני רוצה יציבות לי ולמשפחה שלי כי הפכתי לאחרונה לאבא, אני רוצה יציבות במקום מסוים ואני לא יודע אם זה יהיה פה או במקום אחר, אני רק רוצה יציבות בקריירה שלי".

פריצה שיחזר את הרגשות אחרי שער הנצחון מול קספר שמייכל, ביום חמישי האחרון ותאר: "זה היה מדהים. החבר'ה מהספסל אמרו שהאצטדיון כמעט התפוצץ באותו הרגע. האווירה במשחק הייתה מדהימה. הגעתי לכדור די מהר, ראיתי שהוא יוצא לכיוון שלי ולא בטוח בעצמו, ידעתי שאני חייב לעשות רק נגיעה אחת טובה. התמקדתי והתרכזתי במהלך ובצ'יפ וזה קרה. ראינו שגם הערב נגד ריינה כולם ניסו לעשות צ'יפים וזה היה נחמד לראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully