וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים כבש ב-0:3 של מכבי פ"ת בנוף הגליל, בני יהודה הפסידה

שחקן ההתקפה הבקיע ראשון (54), ארד בר (67) ואמיר אלטורי (85) הוסיפו בניצחון המוחץ בקרב היורדות במחזור הפתיחה. הכתומים נכנעו בלוד 1:0 לרמת השרון, 0:0 בין אחי נצרת לאדומים אשדוד

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 22.8/ספורט1

אחרי שכל חמשת משחקי יום חמישי הוכרעו, המחזור הראשון בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) עם שלושה משחקים נוספים, כשבמוקד הניצחון המוחץ של מכבי פתח תקוה 0:3 בחוץ על הפועל נוף הגליל בקרב היורדמות מליגת העל.

עוד קודם לכן, בני יהודה יצאה ללוד והעידן המחודש של משה דמאיו החל עם הפסד 1:0 להפועל ניר רמת השרון ואילו מכבי אחי נצרת ואדומים אשדוד נפרדו ב-0:0 בעילוט.

טל בן חיים, מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
סיפתח מוצלח. טל בן חיים/מאור אלקסלסי
טל בן חיים, מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
ניצחון מוחץ למלאבסים בקרב היורדות/מאור אלקסלסי

הפועל נוף הגליל - מכבי פתח תקוה 3:0

טל בן חיים סיים את חוזהו במכבי תל אביב וחזר הביתה למכבי פתח תקוה במטרה להעלות אותה לליגת העל, יחד עם המאמן שי ברדה שירד גם כן מהליגה הבכירה עם הפועל נוף הגליל. אחרי היכולת הטובה של בן חיים ושל המלאבסים היום באצטדיון גרין במחזור הפתיחה, הציפיות בהחלט גבוהות.

שחקן ההתקפה הבקיע היום ראשון בדקה ה-54 כאשר קיבל כדור רוחב מעידן טוקלומטי ומקריב לא התבלבל מול עמית קרן, ארד בר בחלוף 13 דקות הכפיל את היתרון מבישול גדול של ירדן כהן ובדקה ה-85 אמיר אלטורי קבע את תוצאת הסיום בבעיטה מדויקת לפינה - 0:3 מוחץ בקרב היורדות שנערך בצפון. כידוע נוף הגליל החתימה אתמול את השוער ברק לוי, אבל היום הוא עוד ישב על הספסל.

עומר ניראון שוער בני יהודה. אריאל שלום
הפסד במחזור הפתיחה. עומר ניראון/אריאל שלום

הפועל ניר רמת השרון - בני יהודה 0:1

אחרי עזיבת ברק אברמוב ופתיחת הקדנציה השנייה של משה דמאיו בראש המועדון, לאוהדי בני יהודה חזרה התקווה - אבל לצערם את עונת 2022/23 הם החלו עם הפסד באצטדיון בלוד לקבוצה שרושמת פתיחת עונה מושלמת.

הפועל ניר רמת השרון ניצחה את שלושת משחקי שלב הבתים בגביע הטוטו ולפני כשבועיים העפילה לגמר בלאומית עם 1:2 על עירוני טבריה, והערב היא ניצחה גם את הכתומים משער של דוד דקו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. זהו ניצחון ראשון של רמת השרון על בני יהודה אחרי שישה מפגשים, בהן כלל לא הצליחה להבקיע - הפעם האחרונה שכבשה לרשת בני יהודה הייתה בליגת העל בניצחון 0:1 במרץ 2014.

מיכאל אשכנזי שחקן הפועל אדומים אשדוד. אריאל שלום
סגל חדש וצעיר לאדומים אשדוד. מיכאל אשכנזי/אריאל שלום

מכבי אחי נצרת - הפועל אדומים אשדוד 0:0

בעונה שעברה ניצחו האשדודים בשני המפגשים בדרך למקום הרביעי המפתיע, אבל כעת מדובר בקבוצה שונה לגמרי שגם צריכה להתמודד עם עונש הפחתת הנקודות שלה. לשמחתה, כנראה, את העונה היא החלה עם נקודה חשובה באצטדיון בעילוט מול אחי נצרת של איסמעיל עאמר. עם זאת, דוד רביבו ושחקניו עדיין ללא ניצחון העונה אחרי שגם בגביע הטוטו לא השכילו לקחת שלוש נקודות אף לא פעם אחת.

תוצאות משחקי יום חמישי:

הפועל פתח תקוה - מ.ס. כפר קאסם 0:1
הפועל עפולה - הפועל אום אל פאחם 0:2
הפועל רמת גן - מכבי קביליו יפו 4:1
הפועל עכו - עירוני טבריה 1:0
הפועל ראשון לציון - הפועל כפר סבא 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully