וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בני יהודה יקיימו מפגן תמיכה בשחקנים לפני רמת השרון

21.8.2022 / 13:29

ארגון "Lions Army" ולצדו מאות אוהדים צפויים להתייצב באימון המסכם של הזהובים לפני משחק פתיחת העונה בליגה הלאומית. רועי דיין וטום אחי מרדכי חתמו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.8/ספורט1

בני יהודה, שעברה קיץ מטורף שכלל בעיקר אי ודאות והסתיים בעזיבת הבעלים ברק אברמוב וחזרתו של משה דמאיו, תפתח מחר את עונת 2022/23 בליגה הלאומית באצטדיון בלוד מול הפועל ניר רמת השרון.

למרות הגעתו של דמאיו בתמיכתם של מספר אנשי עסקים, הזהובים עדין לא התחזקו באופן משמעותי, אך במועדון ממתינים לשחרורים של שחקנים מקבוצות ליגת העל כדי לנסות ולצרפם עד סיום חלון ההעברות.

אוהדי הקבוצה בראשות ארגון האוהדים "Lions Army" נרגשים מאוד מחילופי הבעלות והיציאה לדרך חדשה, והערב הם מתכננים לערוך מפגן תמיכה גדול לשחקני הקבוצה ולצוות המקצועי. על פי ההערכות צפויים להגיע לפחות 400 מאוהדי הקבוצה לאימון המסכם שייערך בשעה 18:00 בשכונת התקווה, כאשר הארגון כבר דאג לציוד עידוד, תופים ואביזרים נוספים על מנת לתת לשחקנים תצוגת עידוד ותמיכה לקראת פתיחת משחקי הליגה.

אורי גוטמן מאמן בני יהודה עם האוהדים. אריאל שלום
גוטמן ושחקניו צפויים לתמיכה משמעותית באימון המסכם לרמת שרון/אריאל שלום

בהודעה שפרסם הארגון ברשתות החברתיות נכתב: "בחודשיים האחרונים כל אוהד בני יהודה עבר טלטלות עצומות, המועדון עבר מנקודה של פרפורי גסיסה ועתיד לא ברור למצב של תקווה ורוח חדשה שמכניסה אותנו להתלהבות לקראת העונה, הרגשה שכל כך חיכינו שתחזור. מה שהיה כבר מאחורינו ואנחנו עם הפנים קדימה לליגה, הגיע הזמן שלנו להתחיל לתת עבודה! היום ב-18:00 נגיע להטריף את השחקנים ולהראות להם שיש להם תמיכה ורוח גבית מהקהל".

בינתיים החתימה הקבוצה את הקשר רועי דיין ששיחק בעונה שעברה במ.ס. כפר קאסם ואת הבלם טום אחי מרדי שמגיע בהשאלה מהפועל תל אביב. גם שחקן הנוער יובל פיבן חתם רשמית לשלוש עונות עם חוזה ראשון בבוגרים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully