וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"כוח" של אמבפה, החופש לניימאר: פרטים חדשים על הסכסוך בפ.ס.ז'

בברזיל הרחיבו על הנושא החם באלופת צרפת: "היחסים התקררו, יש בעיה של אגו ומעמד". החלוץ "נדחק הצידה" ונעלב מהדרך בה חברו לקח לו פנדל

שערי השבוע, 17.8/ספורט1

הסכסוך בין ניימאר לקיליאן אמבפה עורר הד תקשורתי גם בברזיל, שם פורסמו ב-ESPN פרטים חדשים על הסיבות לריחוק שנוצר בין שני הכוכבים של פריז סן ז'רמן, סוגיה שלא יורדת מהפרק מאז ה-2:5 על מונפלייה בשבת האחרונה.

במולדתו של ניימאר נטען כי "היחסים שלו עם אמבפה התקררו. השניים עדיין מכבדים האחד את השני, אך ישנה בעיה של אגו ומעמד". לפי הדיווח, לכל אחד מהכוכבים יש טענות באשר להתנהלות חברו והיחס שהוא מקבל מהמועדון.

אמבפה, מצד אחד, לא אהב את החופש לו זכה ניימאר בכל הנוגע למשמעת במהלך הפגרה האחרונה. בנוסף, על רקע ההבטחה מראשי פריז סן ז'רמן כי "זו תהיה הקבוצה שלו" מהרגע שחתם על חוזה חדש, החלוץ ציפה שיתר השחקנים ישחקו במטרה למצות את היכולות שלו, אלא שאחרים לא אהבו זאת ואמבפה החל להרגיש שהוא "נדחק הצידה", כאשר במהלך המשחק האחרון הוא אף "עשה שביתה" אחרי שלא מסרו לו באחת ההתקפות.

ניימאר מחליף את קיליאן אמבפה במשחק של פריז סן ז'רמן. TOSHIFUMI KITAMURA/AFP, GettyImages
היחסים התקררו. ניימאר עם אמבפה/GettyImages, TOSHIFUMI KITAMURA/AFP

כידוע, ההתייחסות למתיחות בין השניים גדלה בעקבות מה שהברזילאים הציגו כ"Penaltygate 2" - באזכור של פרשת הפנדל בין ניימאר לאדינסון קבאני ב-2017. מספר 10 כבש בפנדל השני שנשרק לזכות פ.ס.ז' במשחק אחרי שאמבפה החמיץ את הראשון, ובבוקר שאחרי הניצחון עשה 'לייק' לציוצים בטוויטר שביקרו את הצרפתי. ב-ESPN הוסיפו שאמבפה כלל לא אהב את הדרך בה ניימאר השתלט על הכדור מיד לאחר השריקה לפנדל השני.

הברזילאי, שלפי הדיווחים בארצו "הופתע מהכוח שהוענק לאמבפה מצד פ.ס.ז' עם חידוש החוזה", כועס לכאורה על כך שהחלוץ דרש מראשי המועדון להיפטר ממנו. אתמול נטען בצרפת שסרחיו ראמוס יזם שיחת פיוס בין השניים, כך שנותר רק לראות כיצד תהיה הדינמיקה ביניהם במשחק נגד ליל ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully